Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Głuchołazy: Przetarg na usługi pralnicze dla Zakladu Opiekuńczo - Leczniczego s.p.z.o.z. w Głucholazach
Numer ogłoszenia: 89178 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach, ul. Parkowa 9, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4391847, fax 077 4391743.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zol-gl.biuletyn.info.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.zol-gl.biuletyn.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na usługi pralnicze dla Zakladu Opiekuńczo - Leczniczego s.p.z.o.z. w Głucholazach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze dla ZOL-u, w okresie od 01.06.2008 -31.05.2010r. - zgodnie z załącznikiem nr 1. 1. Przedmiotem prania jest: a) bielizna pościelowa , b) podkłady i ręczniki, c) materace, d) poduszki i koce, e) ubrania robocze, odzież ochronna lekarska i pielęgniarska, Szacunkowa ROCZNA ilość suchego prania wynosi około 14 000 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy PZP, oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć: a/ wypełniony formularz ofertowy ( zał.1 do SIWZ), b/ wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zał. 2do SIWZ), c/ wypełniony arkusz/formularz cenowy ( zał. nr 3 do SIWZ ), d/ pełnomocnictwo do podpisywania oferty - nie jest wymagane, jeżeli podpisującym jest/są właściciel/ami firmy lub, jeżeli jest/są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym, e/ Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał.4 do SIWZ), f/ Zaakceptowany wzór umowy przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie we wzorze umowy miejsc wykropkowanych ( zał. nr 5 do SIWZ). g/ Aktualny odpis lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h/ Aktualne zaświadczenie lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego. 3. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 4. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 5. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszą SIWZ. W przypadku ewentualnego braku dokumentu lub konieczności jego uzupełnienia, Zamawiający wykluczy z postępowania lub odrzuci ofertę Wykonawcy, który pomimo wezwania ze strony Zamawiającego nie uzupełni lub nie dostarczy brakujących dokumentów w wyznaczonym terminie. Oferty wykonawców wykluczonych z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp uznaje się za odrzucone. Odrzucenie ofert nastąpi zgodnie z przepisami art. 89 ust. 1 pkt. 1 do 8 ustawy Pzp. Oferty wykonawców wykluczonych jak również oferty odrzucone nie będą rozpatrywane. 6. Oferty wspólne składane przez Wykonawców występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) winny spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie jak również wspólnicy spółki cywilnej ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. Pełnomocnictwo to należy załączyć do składanej oferty. b) Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie 6. a. c) Wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z wykonawców / wspólników musi być częścią opisanego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia zamówienia pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy. d) Oferta wspólna niezależnie od kompletu dokumentów wymaganych niniejszą SIWZ, jakie składa Pełnomocnik (w tym, wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 i art. 24, sygnowane przez Pełnomocnika) winna dodatkowo zawierać następujące dokumenty od poszczególnych wykonawców występujących wspólnie: -odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Oferta składana przez spółkę cywilną, niezależnie od kompletu dokumentów składanych przez spółkę, winna zawierać dodatkowo od poszczególnych wspólników spółki cywilnej następujące dokumenty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W razie wątpliwości, za prawo właściwe dla postępowania i związanych z nim dokumentów uważa się prawo polskie z uwzględnieniem Ustawy Pzp i Kodeksu Cywilnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Technologia prania - 20
- 3. Sposób konfekcjonowania prania, rozliczanie wagowo-ilościowe - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zol-gl.biuletyn.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opiekuńczo - Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach, 48-340 Głuchołazy, Ul. Parkowa 9 w administracji zakładu. tel. 077 4391 743.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Opiekuńczo - Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach, 48-340 Głuchołazy, Ul. Parkowa 9 w administracji zakładu..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Przebudowa placu zabaw w Publicznym Przedszkolu nr 2 w Głuchołazach
- Odbud.ujęcia wody w Gł-zach - Przeb. zbiorników reten.dla rzecznego ujęcia wody, Odtworz. połączenia rurociągu wody surowej przechodzącego przez rzekę wraz z infrastr. teletech. w trybie zapr. i wyb.
- Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych o nawierzchni gruntowej i tłuczniowej na terenie Gminy Głuchołazy
- Odbudowa żłobka miejskiego w Głuchołazach. "Wykonanie termomodernizacji budynku Żłobka Miejskiego w Głuchołazach - ELEWACJA - ETAP I"
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby SP ZOZ w Radziejowie
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala w Złotoryi i Ośrodka w Legnicy
- Kompleksowe usługi w zakresie pralnictwa oraz najem bielizny pościelowej i odzieży operacyjnej
- Świadczenie usług pralniczych.
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Dębe)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.