Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Brodnica: Zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z przebudową dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 89164 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4950800, fax 056 4950801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.brodnica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z przebudową dróg powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z przebudową dróg powiatowych. Zadanie obejmuje przebudowę 6 odcinków dróg o łącznej długości 5,079 km 1. Droga powiatowa nr 1829 C Cielęta-Szczutowo-Górzno, odc. Cielęta o dług. 0,405 km 2. Droga powiatowa nr 1811 C Bartniczka-Radoszki-Gutowo, odc. Bartniczka-Radoszki o dług. 0,542 km 3. Droga powiatowa nr 2202 C Radziki D. -Osiek-Dzierzno odc. Kretki Małe o dług. 0,720 km 4. Droga powiatowa nr 1828 C Gorczenica-Szczuka, odc. Szczuka o dlug. 0,650 km oraz droga powiatowa nr 1836 C Osiek-Kretki D.-Szczuka, odc. Szczuka o dług. 0,254 km 5. Droga powiatowa nr 1838 C Strzygi-Rokitnica, odc. Rokitnica o dług. 0,923 km 6. Droga powiatowa nr 1833 C Gołkowo-Świedziebnia, odc. Gołkowo o dług. 1,585 km
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.32.32.22 - 45.32.32.22 Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiazany do wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Warunki ogólne Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. B) Warunki szczegółowe - Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,oo zł - Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujace się doswiadczeniem, wykształceniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostana im powierzone: 1) projektant branży drogowej - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej 2) kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej 3) laborant - 1 osoba z wykształceniem min. średnim - Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urzadzeniami odpowiadającymi potrzebom opisanym w programie funkcjonalno-użytkowym 1) wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności co najmniej 100 Mg/h -1 jednostka 2) rozściełacz mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem szer. min. 3,5 m - 1 jednostka 3) laboratorium wyposażone w sprzęt do badań - 1 jednostka - Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy-w tym okresie, wykonał jako strona umowy na drogach co najniej klasy L roboty polegające na ułożeniu nawierzchni MMA BA o łącznej powierzchni 20 000 m2
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert 4. aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy 5. informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt. 6.2.1 Instrukcji dla oferentów wystawiona nie wcześniej niż 3-miesiące przed terminem składania ofert 6. informacja o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych wskazanych osób, a także konieczne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kopie uprawnień osób przewidzianych do projektowania i kierowania robotami budowlanymi). Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty, zaświadczenie o wpisie na liste członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów 7. Informacje o narzędziach i urządzeniach będących w dyspozycji wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Informację o doświadczeniu wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.4 Instrukcji dla oferentów. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie 9. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.computerland.pl/powiat_Brodnica/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Starostwa i Utrzymania Dróg Powiatowych w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, pkój nr 9 (kancelaria ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Wykonanie dokumentacji projektowej ZRID w zakresie budowy odcinka drogi powiatowej nr 1836C wraz z budową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 560 w miejscowości Osiek
- Budowa parkingu przy ul. Zamkowej, budowa odcinka drogi dla pieszych ul. Nowa oraz budowa drogi dla pieszych ul. Jana Pawła II w Brodnicy
- Modernizacja infrastruktury informatycznej Rady Powiatu poprzez wymianę urządzeń mobilnych
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1841 C na odcinku Michałki - Sadłowo - wykonanie dokumentacji
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





