To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-17
Warszawa: Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących
i kserokopiarek eksploatowanych w Prokuraturze Generalnej
Numer ogłoszenia: 89132 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28404 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 12 51 390, faks 22 12 51 313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kserokopiarek eksploatowanych w Prokuraturze Generalnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kserokopiarek - eksploatowanych w Prokuraturze Generalnej, w budynkach w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30 oraz ul. Krasińskiego 65. 2. Pod pojęciem kompleksowej obsługi serwisowej rozumie się konserwację i bieżące naprawy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z dwóch części. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wyborem, na wybraną część zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. CZĘŚĆ I zamówienia - Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących polegająca na: 1) przegląd wszystkich podzespołów urządzeń; 2) wewnętrzne i zewnętrzne czyszczenie urządzenia; 3) czyszczenie wnętrza urządzenia: komory kasety z tonerem, komory podajników papieru, komory utrwalacza, wałki, rolki, separatory oraz wszystkich mechanizmów wpływających na poprawną pracę urządzenia i prawidłową jakość wydruków; 4) czyszczenie powierzchni zewnętrznych: obudowa, podajniki, wyświetlacze, przyciski itp. 5) wymiana zużytych materiałów eksploatacyjnych, za wyjątkiem tonerów/tuszy, które zapewnia Wykonawca; 6) smarowanie elementów ruchomych (przekładnie, wałki itp.); 7) regulacja jakości kopii; 8) kontrola działania urządzenia; 9) bieżące naprawy; 10) testy poprawności działania urządzenia oraz poprawności drukowania. CZĘŚĆ II zamówienia - Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek polegająca na: 1) przegląd wszystkich podzespołów kserokopiarki; 2) wewnętrzne i zewnętrzne czyszczenie urządzenia; 3) czyszczenie wszystkich układów i zespołów kserokopiarki; 4) wymiana zużytych materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów/tuszy; 5) smarowanie części mechanicznych urządzenia; 6) regulacja jakości kopii; 7) kontrola działania urządzenia; 8) bieżące naprawy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / Wykaz urządzeń których obsługa serwisowa dotyczy przedstawiono w: Załączniku nr 1A do SIWZ - dla Części I zamówienia, Załączniku Nr 1B do SIWZ - dla Części II zamówienia. 5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w: Załączniku Nr 2A do SIWZ - dla Części I zamówienia Załączniku Nr 2B do SIWZ - dla Części II zamówienia - Wzór Umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGA-COPY NAPRAWA MASZYN BIUROWYCH JAROSŁAW TRAJER
jakie przetargi wygrała firma
AGA-COPY NAPRAWA MASZYN BIUROWYCH JAROSŁAW TRAJER
- AGA COPY Naprawa Maszyn Biurowych Jarosław Trajler, Osiedlowa 5/15, 06-300 Przasnysz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3564,00
Oferta z najniższą ceną: 1461,24 / Oferta z najwyższą ceną: 42115,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TFF Spółka Akcyjna, Żytnia 15/23, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94140,00
Oferta z najniższą ceną: 80280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 106272,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa i serwis urządzeń kopiujących i drukujących wraz z systemem zliczania kosztów druku i dostawą materiałów eksploatacyjnych transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
- Usuwanie awarii wodociągowych
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych - ZP-DA-88/25
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" - Część II
- Wykonanie naprawy ostoi parowozu Ol49-69 wraz z wykonaniem pomiarów, zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.