Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Środa Śląska: budowa parkingu przy ul. Kilińskiego w Środzie Śląskiej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina i Miasto Środa Śląska, do kontaktów: Bogusława Maliszewska, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3173052 w. 52, fax 071 3173405, e-mail: robert@biuroserwis.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa parkingu przy ul. Kilińskiego w Środzie Śląskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Środa Śląska ul. Kilińskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa parkingu przy ul. Kilińskiego w Środzie Śląskiej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.wypełniony formularz oferty z formularzem cenowym 2.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeni, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.wykaz osób, które będą uczestniczyć wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia w tym min.: a.kopię poświadczona za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała wykonaniem robót stanowiących przedmiot zamówienia, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 7.przedstawią polisę ubezpieczającą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 800 000 zł pod rygorem wykluczenia z postępowania;, a jeżeli nie są ubezpieczeni na wymagana kwotę złoża oświadczenie, że w dniu podpisania umowy przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 800 000 zł pod rygorem wykluczenia z postępowania; 8.dowód wniesienia wadium 9.wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) roboty budowlane odpowiadajże swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. układanie nawierzchni i chodników z kostki brukowej betonowej ( o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł) z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty zostały wykonane z należyta starannością (protokoły końcowego odbioru robót) 10.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do prowadzenia robót drogowych. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 11.od wykonawców wstępujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu 12.kosztorys ofertowy 13.harmonogram realizacji robót 14.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotyczącą osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - urzędujących członków ich władz świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca podmiotów zbiorowych (spółek Kodeksu handlowego) w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. wykluczenia wykonawców, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16.oświadczenia Wykonawcy o wniesieniu zabezpieczeń należytego wykonania umów 17.zaakceptowany projekt umowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zakres rzeczowy zadania: -Nawierzchnia placu parkingowego i dróg dojazdowych z kostki betonowej gr. 8 cm typu Starobruk wraz z podbudową z gotowej mieszanki stabilizacyjnej cementem gr. 25 cm i podbudowy tłuczniowej gr. 15 cm na powierzchni 2600 m2 -nawierzchnia chodników z kostki betonowej gr. 8 cm typu Starobruk wraz z podbudową z gotowej mieszanki stabilizacyjnej cementem gr. 15 cm na powierzchni 1080 m2 -oświetlenie uliczne - lampy uliczne stylizowane wys. 4 m (zgodne ze stylizowanym oświetleniem na pl. Wolności w Środzie Śląskiej) według załącznika szt. 7 wraz z linią zasilającą kablem YAKY 4x35 mm2 dł. 170 m wraz z dokumentacją budowlaną z prawomocnym pozwoleniem na budowę wykonaną zgodnie z Prawem Budowlanym, warunkami technicznymi wydanymi przez EnergięPro rejon Środa Śląska (w posiadaniu zamawiającego). W/w dokumentacja winna być uzgodniona w Rejonie energetycznym i u Konserwatora Zabytków. Mapy do celów projektowych po stronie Wykonawcy -kanalizacja deszczowa dł. 182 m wraz ze studniami rewizyjnymi w ilości 6 szt. i kratkami ściekowymi w ilości 9 szt 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.500,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz oferty z formularzem cenowym 2.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeni, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.wykaz osób, które będą uczestniczyć wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia w tym min.: a.kopię poświadczona za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała wykonaniem robót stanowiących przedmiot zamówienia, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 7.przedstawią polisę ubezpieczającą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 800 000 zł pod rygorem wykluczenia z postępowania;, a jeżeli nie są ubezpieczeni na wymagana kwotę złoża oświadczenie, że w dniu podpisania umowy przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 800 000 zł pod rygorem wykluczenia z postępowania; 8.dowód wniesienia wadium 9.wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) roboty budowlane odpowiadajże swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. układanie nawierzchni i chodników z kostki brukowej betonowej ( o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł) z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty zostały wykonane z należyta starannością (protokoły końcowego odbioru robót) 10.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do prowadzenia robót drogowych. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 11.od wykonawców wstępujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu 12.kosztorys ofertowy 13.harmonogram realizacji robót 14.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotyczącą osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - urzędujących członków ich władz świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca podmiotów zbiorowych (spółek Kodeksu handlowego) w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. wykluczenia wykonawców, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16.oświadczenia Wykonawcy o wniesieniu zabezpieczeń należytego wykonania umów Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ zostaną wykluczeni a ich oferty nie zostaną odrzucone Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określa SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.02.2007, godzina 11:00, Urząd Miejski - sala konferencyjna Sroda Śląska Pl. Wolnosci 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.01.2007.
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- "OCHRONA MUZEUM REGIONALNEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ"
- DOSTAWA WRAZ Z WDROŻENIEM I URUCHOMIENIEM OPROGRAMOWANIA ORAZ INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ DLA POWIATU ŚREDZKIEGO realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny samorząd"
- Opracowanie PT i realizacja inwestycji pn.: "Budowa oświetlenia ulicznego LED w mieście i gminie Środa Śląska w formie zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM I BLOKIEM SZATNIOWYM PRZY BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
- PRZEBUDOWA BUDYNKÓW BIUROWYCH ADMINISTRACYJNYCH w Środzie Śląskiej przy ul. Wrocławskiej 42
- Budowa wewnętrznej instalacji gazu, centralnego ogrzewania, wody, kanalizacji oraz wentylacji w częściach wspólnych budynku oraz lokalach mieszkalnych położonych w Śr.Śl przy ul. Ogrody Zamkowe 15
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.