To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Rybnik: Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek
Numer ogłoszenia: 8902 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 421228 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4328138, faks 032 4328169.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek obejmująca 3 pakiety. Pakiet nr 1 m.in. gaza, kompresy bawełniane, lignina, opaski gazowe, przylepce włókninowe, przylepce tkaninowe, plastry tkaninowe z opatrunkiem, wata. Pakiet nr 2 m.in. opatrunki z maścią, opatrunki do wilgotnego opatrywania ran, opatrunek piankowy, opatrunek żelowy. Pakiet nr 3:pieluchomajtki i podkład chłonny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.14.19 - 33.14.14.19 33.14.11.12 - Plastry .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 221473.20 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet nr 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o., ul. Partyzancka 131/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 110.249,00
- Oferta z najniższą ceną: 110.249,00 oferta z najwyższą ceną: 110.249,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o., ul. Partyzancka 131/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10.536,70
- Oferta z najniższą ceną: 10.536,70 oferta z najwyższą ceną: 10.536,70
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o., ul. Partyzancka 131/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 100.687,50
- Oferta z najniższą ceną: 100.687,50 oferta z najwyższą ceną: 100.800,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wymiana instalacji rurociągowych stacji uzdatniania wody znajdującej się na terenie Ciepłowni Marcel w Radlinie
- Remont dachu Siłowni Ciepłowni Marcel w Radlinie
- Comiesięczny wydruk 134 plakatów o rozmiarach 120 cm x 180 cm oraz ich wywieszenie w 67 dwustronnych gablotach informacyjnych usytuowanych na terenie Rybnika, obejmujący dwa projekty graficzne
- Wykonanie projektów zamiennych budowlano-technicznych: zadanie nr 1 pt.: ,,Ukształtowanie terenu obiektu ,,Północ" poprzez włączenie terenu osadnika mułowego nr V - Etap IV na terenie położonym w Rybniku" oraz zadanie nr 2 pt.: ,,Budowa obiektów rekreacyjno-sportowych na terenach zdegradowanych przemysłowo i terenach byłego szybu VI KWK Jankowice poprzez podniesienie do rzędnej 330 m n.p.m. - Etap III".
- Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej - nabór FESL.08.05-IZ.01-224/25 Oś Priorytetowa VIII Fundusze Europejskie na infrastrukturę dla mieszkańca Działanie 08.05 E-zdrowie
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- ,,Dostawa narzędzi jednorazowych i materiałów hemostatycznych na potrzeby bloku operacyjnego dla SPZZOZ w Gryficach''
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w podziale na 5 części
- Dostawa Sevofluranum, sprzętu do tomografu i opatrunki specjalistyczne z podziałem na pakiety
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





