eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinLetnie utrzymanie dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Sulęcin: Letnie utrzymanie dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 89028 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie , ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 095 7555557.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie utrzymanie dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie dróg powiatowych w latach 2009-2011 w następujących częściach: 1 część -gmina Sulęcin, 2 część -gmina Lubniewice, 3 część - gmina Słońsk i Krzeszyce, 4 część - Gmina Torzym. Zakres prac obejmuje: 1) mechaniczne koszenie poboczy dróg oraz obkaszanie znaków, drzew itp. (wg załączonego wykazu) wykonywane dwa razy do roku w terminach wg zgłoszeń Zamawiającego. Koszenie wykonywane jest pojazdami samobieżnymi z kosiarkami bijakowymi. Miejsca niedostępne przez kosiarkę mechaniczną należy obkosić ręcznie kosą mechaniczną, 2) ręczne zamiatanie ulic i chodników oraz zutylizowanie zebranego materiału wykonywane raz do roku po okresie zimowym (wg załączonego wykazu) w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Ulice należy zamiatać na szerokości 1m do krawężnika. W przypadku występowania cieków przy krawędzi jezdni należy je także zamieść. 3) mechaniczne zamiatanie ulic wykonywane nie częściej niż raz na miesiąc (wg załączonego wykazu) w terminach wskazanych przez Zamawiającego, materiał należy zutylizować. 4) ręczne koszenie skarp i nasypów. Koszenie ręczne należy wykonywać po wykonaniu koszenia mechanicznego poboczy. Miejsca koszenia wskazane są w załączniku. 5) cięcie żywopłotu tj. profilowanie żywopłotu o przekroju prostokąta obkaszanie żywopłotu z trawy kosami mechanicznymi lub innymi narzędziami oraz utylizacja skoszonego materiału..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania, c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (wg załączonego druku)tj; - Jednostka do koszenia poboczy tj; pojazd + kosiarka bijakowe - 1 jednostka - Kosy mechaniczne (do obkaszania) - 2 szt. - Nożyce spalinowe do cięcia żywopłotu (dotyczy części której występuje cięcie żywopłotu - 2 szt. Uwaga !!! W/w wymóg posiadania sprzętu dotyczy tylko jednej części. Dla wyboru dwóch lub więcej części należy wykazać odpowiedni większą ilość sprzętu np. dla dwóch części razy dwa, dla trzech razy trzy itp. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, - 1 osobę do obsługi pojazdów i kosiarek z odpowiednimi uprawnieniami, - 2 osoby do obsługi kos mechanicznych z odpowiednimi uprawnieniami, - 2 osoby fizyczne do pozostałych robót, Uwaga !!! W/w wymóg posiadania sprzętu dotyczy tylko jednej części. Dla wyboru dwóch lub więcej części należy wykazać odpowiedni większą ilość sprzętu np. dla dwóch części razy dwa, dla trzech razy trzy itp. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg zał. druku), 2. Wypełniony formularz cenowy, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. stawy( w przypadku spółek cywilnych oświadczenie powinni podpisać wszystkie osoby stanowiące spółkę) [wg zał. druku ]; 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Dokumenty mogą być przestawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsulecinski.pl w dziale zamówień publicznych starostwa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, Wydział Komunikacji i Dróg pokoj nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Sulęcinie, ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: gmina Sulęcin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie mechaniczne i ręczne poboczy dróg oraz zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 77.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: gmina Lubniewice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszenie mechaniczne i ręczne poboczy dróg oraz zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 77.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: gmina Słońsk i Krzeszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszenie mechaniczne i ręczne poboczy dróg oraz zamiatanie ręczne ulic.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 77.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gmina Torzym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszenie mechaniczne i ręczne poboczy dróg oraz zamiatanie ręczne ulic.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0, 77.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.