eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › letnie utrzymanie dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-17

POZYCJA 8900

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piła: letnie utrzymanie dróg powiatowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, do kontaktów: Romanów Dorota, Tomczyk Krzysztof, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109337, fax 067 2109332, e-mail: zampub@powiat.pila.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.pila.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: letnie utrzymanie dróg powiatowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi powiatowe na terenie Powiatu Pilskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące rodzaje robót: 1) wykonywanie remontów cząstkowych dróg utwardzonych, 2) utrzymanie nawierzchni nieulepszonych i poboczy ziemnych, 3) utrzymanie zieleni w pasie drogowym, 4) odwadnianie pasa drogowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.41 - 45.23.32.41 Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - na pierwszą część zamówienia - 11 000 PLN, - na drugą część zamówienia - 12 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy P.z.p.; - Firma wykonawcy nie może być w stanie upadłości (art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p.); - Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót objętych przedmiotem zamówienia; - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby zdolne wykonać zamówienie; - Wymaga się, aby wykonawca dysponował w pełni sprawnym sprzętem, takim jak: równiarka, ładowarka, recykler, skrapiarka, piła do cięcia nawierzchni, zagęszczarka; - Wykonawca jest zobowiązany udokumentować posiadanie możliwości sfinansowania zamówienia przez okres 2 miesięcy, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - Wykonawcy zadeklarują przystąpienie do naprawy awaryjnej wskazanej drogi w ciągu trzech godzin od zgłoszenia przez inspektora nadzoru Wydziału Komunikacji; - Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji jakości na wykonane roboty krótszego niż 12 miesięcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania odbędzie się na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej; - Oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p.; - Oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p.; - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; - Oświadczenie wykonawcy, że reprezentowana przez niego firma nie jest w stanie upadłości; - Informację o doświadczeniu wykonawcy na temat potencjału kadrowego, informację o dysponowaniu sprzętem wymaganym do wykonania zamówienia, informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy; - Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, pokój nr 314.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Część pierwsza zamówienia. 1) Krótki opis: Utrzymanie dróg na terenie gmin: Szydłowo, Ujście, Kaczory. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.41, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Część druga zamówienia. 1) Krótki opis: Utrzymanie dróg na terenie gmin: Białośliwie, Łobżenica, Miasteczko Krajeńskie, Wyrzysk, Wysoka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.41, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy P.z.p. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.