Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kielce: Węzeł Krasickiego - Zadanie II: II etap - ul. Manifestu Lipcowego (Aleja Solidarności) na odcinku od ul. Świętokrzyskiej do węzła Krasickiego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, do kontaktów: Jadwiga Miernik, ul. Prendowskiej 7, 25-384 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3621569 (70) wew. 102,142, fax 041 3621680, e-mail: zampub@mzd.kielce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzd.kielce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Budowa i utrzymanie: dróg, obiektów mostowych, odwodnienia dróg i oświetlenia ulicznego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Węzeł Krasickiego - Zadanie II: II etap - ul. Manifestu Lipcowego (Aleja Solidarności) na odcinku od ul. Świętokrzyskiej do węzła Krasickiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kielce, ul. Manifestu Lipcowego (Aleja Solidarności) na odcinku od ul. Świętokrzyskiej do węzła Krasickiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Węzeł Krasickiego - Zadania II: II etap - ul. Manifestu Lipcowego (Aleja Solidarności) na odcinku od ul. Świętokrzyskiej do węzła Krasickiego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Informacje o wymaganych oświadczeniach i dokumentach podano w pkt. III.2) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: rozbiórkę m. in. krawężników, chodników, frezowanie nawierzchni, ustawienie krawężników, budowę zatoki autobusowej z kostki brukowej betonowej, wykonanie podbudowy i w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych, wykonanie w-wy ścieralnej z SMA, budowę chodników z płyt betonowych 50x50x7, regulację pionową urządzeń podziemnych, roboty wykończeniowe oraz dostosowanie wysokościowe istniejącego oświetlenia ulicznego (demontaż i ponowny montaż: słupów, opraw i fundamentów). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 18 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy: I) spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy; II) nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; II) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - którzy wykażą: IV) wykonanie (zrealizowane i zakończone) w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót drogowych w technologii nawierzchni z masy SMA o wartości netto co najmniej 1 500 000,00 PLN każda; V) dysponowanie osobami o kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do wykonania zamówienia - co najmniej: - 1 Kierownik budowy posiadający uprawnienia bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub konstrukcyjno-budowlanej - wykazane doświadczenie drogowe) - min. 3 lata jako kierownik lub zastępca kierownika budowy (robót), - 1 Kierownik robót posiadający uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych; wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; Przez minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych i przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. VI) dysponowanie sprzętem i środkami transportu niezbędnymi do wykonania zamówienia, co najmniej: -koparki - 1szt., -samochody samowyładowcze - 2 szt., - równiarki lub spycharki - 1 szt., - frezarka - 1 szt., - wytwórnia mas bitumicznych - 1, - układarka z podgrzewaną płytą wibracyjną - 1 szt., - walce ogumione -1szt., - walce wibracyjne -1szt., - walce stalowe gładkie -1szt., - zagęszczarki płytowe i wibracyjne -1szt. - podnośnik samochodowy z platformą i balkonem- 1 szt.; VII) średnioroczne przychody ( na podstawie pozycji z rachunku zysków i strat-Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) z ostatnich 2 lat obrotowych tj. z lat 2004, 2005 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN, VIII) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę co najmniej 1 000 000,00 PLN, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają warunki: w zakresie pkt. I-III oddzielnie, natomiast w zakresie pkt. IV-VIII łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków: \spełnia\ lub \nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają załączyć Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z opisami w SIWZ. Dokumenty należy złożyć w języku polskim, składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. A. Oświadczenie i dokumenty: - Ad. I) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. - Ad. II i III) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, załączy: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Ad. IV, V i VI) W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, załączy: Ad. IV. Wykaz wykonanych robót budowlanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. Ad. V. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem kopii uprawnień budowlanych dla występujących robót budowlanych oraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. Ad. VI. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu, jakimi dysponuje Wykonawca. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. - Ad. VII i VIII) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, załączy: Ad. VII. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie dwa lata obrotowe tj. lata 2004 i 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. Ad. VIII. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w ogłoszeniu - aktualna na dzień składania ofert. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. IX. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. X. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Ad. II i III, ppkt. 2,3 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. W zakresie Ad. II i III ppkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty o których mowa w pkt. B. 1. lit. a i c oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty o których mowa w pkt. B. 1. lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt B. 1. zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo. W takim przypadku każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także musi spełniać wymogi o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej każdy podmiot oddzielnie winien złożyć oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. I, II i III potwierdzające oddzielne spełnienie warunków oraz dokumenty, o których mowa w pkt. IV, V, VI, VII potwierdzające łączne spełnienie warunków, z wyjątkiem pkt. VIII - każdy załączy polisę ale przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być ubezpieczony na kwotę co najmniej 1 mln. PLN oraz jedno: wadium, ofertę, zbiorcze zestawienie wartości robót i kosztorysy ofertowe.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.kielce.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Odbiór po dokonaniu opłaty w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (zostaną doliczone koszty przesyłki). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.02.2007, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego: 25-384 Kielce, ul. Prendowskiej 7: - skladanie ofert: lok. nr 26 (sekretariat), - otwarcie ofert: lok. nr 1 (sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający informuje, że przyjętą formą porozumiewania się z Wykonawcami: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przez strony postępowania jest forma pisemna lub faks (w przypadku środków ochrony prawnej należy faks niezwłocznie potwierdzić pisemnie). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.01.2007.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - ul. Kołłątaja w Kielcach na odcinku od km 0+000,00 do km 0+471,50"
- IZP.2411.103.2025.JM Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup i montaż systemu parkingowego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach wraz z pracami towarzyszącymi w ramach realizacji zadania pn. "Inwestycje w ochronie zdrowia"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Modernizacja dachu i elewacji budynku WOMP w Kielcach
- DOSTAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DLA POTRZEB PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa DW 618 w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej i sieci elektroenergetycznej oświetlenia na odc. od skrzyżo. z DP 4407W (ul. Tartaczna) do skrzyżo. z DG 340447W-postę. 089/25
- Przebudowa ulicy Grodzkiej w Andrespolu i ulicy Bukowej w Justynowie
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Głosków - część I
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wroników
- Przebudowa drogi w Panigrodzu (Kaczkowo) dz. nr 461
- Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Jakuba Wagi - Etap I
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.