Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-22
Warszawa: 1/2011/WIP-WIP dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 88898 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji , ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 849 97 95, faks 22 849 94 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wip.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1/2011/WIP-WIP dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy zgodny z SIWZ dostępnym na stronie zamawiającego (www.iosp.wip.pw.edu.pl/zpub.htm).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- sprzęt komputerowy o wartości do 20% wartości dostawy objętej postępowaniem przetargowmy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.21.00 - Mikrokomputerowe jednostki przetwarzające 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 38.65.21.00 - Projektory 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne 31.01.20.00 - 31.01.20.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis w SIWZ na www.iosp.wip.pw.edu.pl/zpub.htm (strona internetowa Zamawiającego)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis w SIWZ na www.iosp.wip.pw.edu.pl/zpub.htm (strona internetowa Zamawiającego)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis w SIWZ na www.iosp.wip.pw.edu.pl/zpub.htm (strona internetowa Zamawiającego)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis w SIWZ na www.iosp.wip.pw.edu.pl/zpub.htm (strona internetowa Zamawiającego)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis w SIWZ na www.iosp.wip.pw.edu.pl/zpub.htm (strona internetowa Zamawiającego)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
opis w SIWZ na www.iosp.wip.pw.edu.pl/zpub.htm (strona internetowa Zamawiającego)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
opis w SIWZ na www.iosp.wip.pw.edu.pl/zpub.htm (strona internetowa Zamawiającego)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iosp.wip.pw.edu.pl/zpub.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: opis w SIWZ na www.iosp.wip.pw.edu.pl/zpub.htm (strona internetowa Zamawiającego) lub w siedzibie Zamawiającego (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Warszawa, ul. Narbutta 85 pok. 115 (Dziekanat Wydziału Inżynierii Produkcji)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa, specjalistyczna i indywidualna usługa transportów zagranicznych dzieł sztuki na potrzeby organizacji wystawy czasowej "Gero Hellmuth. Przeciw Zapomnieniu." (transport i re-transport) wraz
- usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych
- 541/2025 Wymiana pieców na pompy ciepła w lokalach w budynkach mieszkalnych przy ul. Podkowy 15 lok. 2/3 i ul. Macierzanki 4 lok. 1 i 4 w Warszawie.
- Wykonanie robót adaptacyjnych i modernizacyjnych w salach dydaktycznych nr 140, 141 i 336 Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej wraz z dostawą wyposażenia"
- Zakup i dostawa zestawów narzędzi
- Dostawa i montaż I-go wyposażenia budynku (mebli biurowych i mebli do pomieszczenia socjalnego) w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa strzelnicy przy ul. KOR 23 w m. Warszawa"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dzierżawa urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu dla Gminy Siennica Różana
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych i projektorów multimedialnych z podziałem na części
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.