eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Kucharz małej gastronomii

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Police: Kucharz małej gastronomii
Numer ogłoszenia: 88822 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 458092 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Policach, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4240860, faks 091 3176681.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kucharz małej gastronomii.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia w zakresie Kucharz małej gastronomii dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach. Szkolenie ma na celu uzyskanie kwalifikacji zawodowych przez osoby bezrobotne do pracy w zawodzie kucharza oraz przystąpienia do egzaminu czeladniczego. Liczba uczestników: od 4 do 5 osób bezrobotnych. Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu Od wykluczenia do zatrudnienia współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Oznaczenie wg wspólnego słownika zamówień: Kod CPV: 805300008 Usługi szkolenia zawodowego. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 258 godzin zegarowych przypadających na uczestnika wraz z egzaminem wewnętrznym oraz czeladniczym. Zajęcia teoretyczne muszą obejmować 100 godzin zegarowych przypadających na uczestnika, (w tym 50 godzin zegarowych podstaw języka niemieckiego). Zajęcia praktyczne muszą obejmować 150 godzin zegarowych przypadających na uczestnika. Na egzamin czeladniczy należy przeznaczyć 8 godzin. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. Szkolenie należy zrealizować według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 i nie więcej niż 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia muszą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 08.00-16.00. Baza lokalowa, w której odbywać będą się zajęcia teoretyczne musi zawierać stanowisko do nauki dla każdego uczestnika (stanowisko musi być wyposażone w stół szkolny lub ławkę szkolną, krzesło). Zajęcia praktyczne muszą odbywać się w obiekcie gastronomicznym wyposażonym w niezbędny sprzęt, narzędzia umożliwiające prawidłową realizację zajęć. Podczas zajęć praktycznych wykonawca umożliwi wykorzystanie wiedzy zdobytej podczas zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne powinny być oparte na ćwiczeniach i pokazach uzupełnianych wskazówkami teoretycznymi. Lokal, w którym realizowane będzie szkolenie: a) musi posiadać zaplecze sanitarne, b) musi spełniać wymagania określone w przepisach przeciw pożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Od wykluczenia do zatrudnienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Izba Rzemieślnicza Małej i Średniej Przedsiębiorczości, Al. Wojska Polskiego 78, 70-482 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.