Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Zgorzelec: dostawy warzyw, owoców i jajek
Numer ogłoszenia: 88805 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7750173, fax 075 7752118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.zgorzelec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy warzyw, owoców i jajek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy warzyw, owoców i jajek - podzielone na dwa pakiety asortymentowe Pakiet nr 1 - 39 pozycji asortymentowych Pakiet nr 2 - 1 pozycja asortymentowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.11 - 01.12.11.11 01.12.14.30 - 01.12.14.30 01.12.11.13 - 01.12.11.13 01.13.12.10 - 01.13.12.10 01.12.11.20 - 01.12.11.20 01.12.12.12 - 01.12.12.12 01.12.12.10 - 01.12.12.10 01.11.22.13 - 01.11.22.13 01.13.13.21 - 01.13.13.21 01.13.13.10 - 01.13.13.10 01.12.14.20 - 01.12.14.20 01.12.14.10 - 01.12.14.10 01.12.14.40 - 01.12.14.40 Oryginalny kod CPV: 15.33.14.61 - Kapusta kiszona puszkowana Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.14.61 - Kapusta kiszona puszkowana 01.12.13.00 - 01.12.13.00 01.12.11.12 - 01.12.11.12 Oryginalny kod CPV: 15.33.14.60 - Warzywa puszkowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.14.60 - Warzywa puszkowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz stwierdzający, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia (aktualny odpis lub zaświadczenie stanowi dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej jedną pozycję - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia niżej wskazanego oświadczenia: - Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz.1225) oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz stwierdzający, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, wraz z (PEŁNOMOCNICTWEM LUB UPOWAŻNIENIEM) osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty (aktualny odpis lub zaświadczenie stanowi dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje PEŁNOMOCNIK, należy załączyć do oferty ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa. 2. Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej jedną pozycję - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, 3. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz.1225) oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.). Ponadto oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ, 2. Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ, 4. Umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - aktualny dokument oznacza dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5a) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w ten sposób wystawione muszą być wystawione z zachowaniem terminów określonych w punkcie 2. Dopuszcza się przedstawienie kopii w/w dokumentów pod warunkiem poświadczenia ich zgodności z oryginałami przez notariusza, radcę prawnego lub wykonawcę. W takim przypadku zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do wglądu oryginałów tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.zgorzelec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zaopatrzenia pokój 9-10, I piętro biurowca, cena brutto 18,10 PLN za zaliczeniem pocztowym...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 12:00, miejsce: SPZOZ Zgorzelec, ul. Lubańska 11-12, Sekcja Zaopatrzenia pokój 9-10, I piętro biurowca..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 39 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.11-2, 01.12.14.30-4, 01.12.11.11-2, 01.12.11.13-6, 01.13.12.10-9, 01.12.11.20-8, 01.12.12.12-0, 01.12.12.10-6, 01.11.22.13-1, 01.13.13.21-0, 01.13.13.10-0, 01.12.14.20-1, 01.12.13.00-4, 01.12.14.40-7, 01.12.14.10-8, 15.33.14.61-6, 01.12.12.70-4, 01.12.12.30-2, 01.12.12.60-1, 01.12.11.10-5, 01.12.12.40-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy jajek - 16.000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Dokończenie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego, przy ul. Pogodnej w Zgorzelcu - I etap (kontynuacja prac po wykonaniu stanu surowego otwartego)
- Zakup i dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby branżowego centrum umiejętności w Zgorzelcu.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Modernizacja łazienek wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu"
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





