eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA WIRÓWEK LABORATORYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Katowice: DOSTAWA WIRÓWEK LABORATORYJNYCH
Numer ogłoszenia: 88797 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WIRÓWEK LABORATORYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówek laboratoryjnych, zwanych dalej urządzeniami, których parametry oraz szczegółowy opis zawierają załączniki nr 2A-2D do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były fabrycznie nowe. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: część A: Wirówka laboratoryjna - 1 szt., część B: Wirówka laboratoryjna - 1 szt., część C: Miniwirówka z rotorem - 1 szt., część D: Miniwirówka - 2 szt. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego a także, w zakresie części A oraz B instalację oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie bieżącej obsługi urządzenia w miejscu jego instalacji dla maksymalnie 2 osób. Adres dostawy urządzeń: w zakresie części A, C: Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Mikrobiologii, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice, W zakresie części B: Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Anatomii i Cytologii Roślin, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice, W zakresie części D: Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Genetyki, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice. 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu urządzeń oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ urządzeń wskazanych w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu urządzeń należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenia, których parametry techniczne i funkcjonalne nie będą gorsze niż te, które zostały wskazane w załącznikach nr 2A-2D do SIWZ 5. Wymagany termin realizacji zamówienia: w zakresie części A: 6 tygodni, w zakresie części B: 8 tygodni, w zakresie części C: 4 tygodnie, w zakresie części D: 5 tygodni, licząc od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego postępowania w zakresie danej części. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane urządzenia: w zakresie części A: 18 miesięcy, w zakresie części B: 24 miesiące, w zakresie części C oraz D: 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru danego urządzenia. Wykonawca, w zakresie części A raz B zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie Polski oraz, w zakresie części C i D zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust.1 pkt 1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis techniczny oferowanych urządzeń, spełniających wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji - dotyczy części A, B, C oraz D postępowania.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (zalecane). 2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. siła wyższa. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, 4) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta urządzenia /Wykonawcę, 5) zakończenia serii produkcyjnej danego urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji urządzenia o nie gorszych parametrach, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej siwz, 6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Wartość umowy o której mowa w § 4 ust. 1 umowy nie ulegnie zwiększeniu, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, III p., pok. 69.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, III p., pok. 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie części D przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu: Poszukiwanie i identyfikacja mutantów strigolaktonowych w celu uzyskania materiałów wyjściowych do hodowli jęczmienia Hordeum vulgare w Polsce - Projekt realizowany w ramach programu VENTURES, finansowany przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A: Wirówka laboratoryjna - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej części jest Wirówka laboratoryjna - 1 szt., której szczegółowy opis zawiera załacznik nr 2A do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego a także instalację oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie bieżącej obsługi urządzenia w miejscu jego instalacji dla maksymalnie 2 osób. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Mikrobiologii, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane urządzenie: 18 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru danego urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie Polski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B: Wirówka laboratoryjna - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie niniejszej części jest Wirówka laboratoryjna - 1 szt, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2B do SIWZ. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Anatomii i Cytologii Roślin, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie urządzenia w miejsca wskazane przez Zamawiającego a także instalację oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie bieżącej obsługi urządzenia w miejscu jego instalacji dla maksymalnie 2 osób. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane urządzenie: 24 miesiące. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru danego urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie Polski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C: Miniwirówka z rotorem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w ramach niniszej części jest Miniwirówka z rotorem - 1 szt., której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2C do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie urządzenia w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Adres dostawy urządzenia: Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Mikrobiologii, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane urządzenie: 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru danego urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D: Miniwirówka - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszej części jest Miniwirówka - 2 szt., której szczegółowy opis zawarty został w załączniku nr 2D do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii, Katedra Genetyki, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane urządzenia: 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru danego urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski. 4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu: Poszukiwanie i identyfikacja mutantów strigolaktonowych w celu uzyskania materiałów wyjściowych do hodowli jęczmienia Hordeum vulgare w Polsce - Projekt realizowany w ramach programu VENTURES, finansowany przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.