To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-19
Zielona Góra: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego
Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Departamentu Infrastruktury Społecznej w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 88765 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60745 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Departamentu Infrastruktury Społecznej w 2012 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Departamentu Infrastruktury Społecznej w 2012 roku. 2.Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, poprzez złożenie zlecenia (e-mailem) na 5 dni przed wykonaniem zamówienia. 3.W zleceniu Zamawiający określi termin, miejsce (teren województwa lubuskiego), liczbę uczestników oraz zakres usługi cateringowej. 4.Ilość usług cateringowych wskazana w załączniku nr 1 do SIWZ stanowi maksymalną wielkość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż maksymalna wskazana w załączniku nr 1 do SIWZ, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 5.Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywistą ilość zrealizowanych usług cateringowych, obliczoną według stawek przyjętych na osobę w ramach poszczególnych kategorii. 6.Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 7.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji menu nie później niż 2 dni przed realizacją usługi cateringowej. 8.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo łączenia poszczególnych kategorii. 9.Usługi cateringowe muszą być serwowane w formie szwedzkiego stołu. 10.W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przygotowania, dowozu i podawania posiłków w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i sali w której będzie odbywało się spotkanie, - świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych o ważnym okresie przydatności do spożycia, w opakowaniach posiadających stosowne atesty, - przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj.: Dz. U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.). - przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym, - świadczenia usług cateringowych na zastawie ceramicznej lub porcelanowej, z użyciem sztućców platerowych, serwetek papierowych, obrusów materiałowych, - estetycznego podawania posiłków, - dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem spotkania, -zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu spotkania, 11. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do wszystkich atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie przygotowania i transportu posiłków. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi - na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i ich dostawy. 13. Wyłoniony Wykonawca musi przedstawić trzy dni przed podpisaniem umowy kserokopię Decyzji Zatwierdzenia lub Zaświadczenia, z którego wynika, że w zakres działalności gospodarczej wchodzi świadczenie usług cateringowych, wystawione przez odpowiedni organ Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej . 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, stanowiący integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków EFS,w ramach POKL,Priorytetu VII Promocja integracji społ. Dział.7.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji,Poddz.7.1.3Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim,Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna Dział.1.2Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej1.16Koord. na rzecz aktywnej integracji.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU GREG Grzegorz Pyzikiewicz ul. Zachodnia 41/3, Al. Niepodległości 7A/16, 65-048 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49552,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42535,00
Oferta z najniższą ceną: 42535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55807,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- LA.261.27.2025 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- REMONT WIADUKTU WD-7 ZAWADA NAD DROGĄ EKSPRESOWĄ S-3 W KM 187+260
- Budowa oświetlenia dróg w Sołectwach Drzonków i Racula
- Dostawa projektorów i uchwytów
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby organizacji gali dziesiątej edycji konkursu Lubuski Włącznik. Lider Biznesu Społecznego
- Budowa mostów wraz z dojazdami w ciągu drogi wojewódzkiej nr 138 w miejscowości Ostrów w km 16+589 i km 16+780
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Zalesie w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowa realizacja usług cateringowo-gastronomicznych w ramach IV Kongresu Nauk Rolniczych
- Wykonanie i dostarczanie posiłków gotowych w formie cateringu dla dzieci uczęszczających do żłobka i przedszkoli na terenie Gminy Mirów
- Usługa cateringowa posiłków w Ośrodku Szkolenia KW PSP we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu "Sukces w działaniu - reintegracja społeczno - zawodowa mieszkańców Łap"
- Obsługa organizacji sympozjum ELLIS Doctoral Symposium 2025
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.