Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Doruchów: Remont dróg gminnych na odcinku Torzeniec - Rudniczysko i Plugawice - Tonia
Numer ogłoszenia: 88763 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Doruchów, ul. Kępińska 13, 63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7315677, 7315166, fax 062 7315687.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.doruchow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na odcinku Torzeniec - Rudniczysko i Plugawice - Tonia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Torzeniec - Rudniczysko Zakres prac obejmuje: a/. rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową na odcinku 130 mb i wykonaniu nowej podbudowy z mieszanek kamiennych na pow. 650 m2 i ułożenie nowych nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 4 cm na pow. 750 m2. b/. na pozostałym odcinku drogi tj. 940 mb należy oczyścić nawierzchnię bitumiczną i wykonać podwójne powierzchniowe utrwalenie (regenerację) emulsją asfaltową 70% i grysem bazaltowym. 2. Plugawice - Tonia. Zakres prac obejmuje: a/. wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów na pow. 40m2. b/. wykonanie zamknięcia nawierzchni poprzez: - pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową 70% i grysem bazaltowym na dł. 840 mb i szer. 2,70 m, - podwójne powierzchniowe utrwalenia jw. lecz na dł. 930 mb i szer. 2,80 m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.000,00 zł można wnieść w formie gotówkowej na rachunek BZWBK 12109011730000000017006084 lub w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczości (DZ.U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wzięć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki ubiegania się o zamówienie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) i spełniają warunki określone w SIWZ oraz wnieśli wadium w wysokości 4.000,00 zł. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty dołącza: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do weidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego, oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust.1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , oraz pozostalych dokumentów wymienionych w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.doruchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Doruchowie ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Budynek Urzędu Gminy w Doruchowie ul. Kępińska 13 pokój nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów
- Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
- Przebudowa drogi pow. nr 1329D polegająca na budowie chodnika w m. Domanowice z podziałem na etapy - Etap II na odc. od początku zabudowań od strony Trzebnicy do skrzyżowania z drogą pow. nr 1331D
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami z podziałem na część I i II"
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Tarnowiec w roku 2024
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.