eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Przebudowa drogi nr 3070D (granica powiatu - Targowica - Ciepłowody)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Ząbkowice Śląskie: Przebudowa drogi nr 3070D (granica powiatu - Targowica - Ciepłowody)
Numer ogłoszenia: 88722 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ząbkowicki , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabkowicki.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi nr 3070D (granica powiatu - Targowica - Ciepłowody).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn. Przebudowa drogi nr 3070D (granica powiatu - Targowica - Ciepłowody). 1) Zakres przebudowy obejmuje: Etap I - odcinek drogi powiatowej nr 3070D w m.Targowica od granicy powiatu km 0+000 do 1+650 ( tablica m.Targowica) oraz, Etap II - odcinek drogi powiatowej nr 3070D od tablicy m.Targowica km 1+650 do 4+600 (skrzyżowanie z drogą 3171D do m.Cienkowice). 2) Podstawowy zakres robót obejmuje: - przebudowę skrzyżowań drogi nr 3070D z drogami gminnymi i powiatowymi, - budowę chodnika szerokości min. 2,0m w m. Targowica, - przebudowę zjazdów w ciągu drogi powiatowej, - budowę nowych zjazdów w ciągu drogi powiatowej, - budowa zatoki autobusowej, - wykonanie odwodnienia i wykonanie konserwacji rowów drogowych otwartych, - wykonanie odcinków rowów krytych i ścieków przykrawędziowych, - usunięcie kolizji z linią telekomunikacyjną, - wykonanie przepustów pod zjazdami, - przebudowę istniejących przepustów pod koroną drogi, - wykonanie korekty łuków poziomych i pionowych, - wykonanie kanalizacji deszczowej - wykonanie wzmocnienia konstrukcji istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem nowej nawierzchni bitumicznej na całej długości i szerokości przebudowywanego odcinka drogi, - wycinka i zabezpieczenie istn. krzaków zlokalizowanych w śladzie projektowanej przebudowy, - wykonanie barier ochronnych, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, 3) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa: - projekt budowlany branża drogowa etap I i II - zał. nr 8 - 11 do SIWZ, - projekt budowlany sieć kanalizacji deszczowej - zał. nr 12 do SIWZ, - projekt budowlany przebudowy sieci telefonicznej TP SA - zał. nr 13 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 14 do SIWZ, - przedmiar robót etap I i II - zał. nr 15 i 16 do SIWZ, - projekt docelowej organizacji ruchu etap I i II - zał. nr 17 i 18,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.50.00 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 210.000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj, 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)wykonali, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy dróg, co najmniej kategorii Z o długości min.3 km o podobnym charakterze i złożoności i wartości nie mniejszej niż 7.000.000 PLN. b)dysponują kierownikiem budowy, kierownikiem robót drogowych, telekomunikacyjnych i sieci kanalizacyjnych, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, legitymującym się minimum 3 letnim doświadczeniem i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy, winna posiadać doświadczenie przy robotach obejmujących budowę lub przebudowę dróg klasy minimum Z o długości 3 km w okresie ostatnich 5-ciu lat. Dopuszcza się spełnienie tego wymagania w zakresie długości i wartości w ramach jednego zadania lub dwóch zadań łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek pkt.4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, warunek pkt.2 dowolny Wykonawca. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań 5. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 6. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Zamawiający dokonana oceny na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w części.V.pkt.1 SIWZ, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy dla I i II etapu - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22. ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 9.Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy dróg kategorii min.Z w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie o długości min.3 km (w ramach jednego zadania lub dwóch zadań łącznie) i wartości nie mniejszej niż 7.000.000 PLN - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 4 do SIWZ. 10.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5, 5a do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z narzędzi i urządzeń innych podmiotów niezbędnych do wykonania zamówienia, należy dołączyć do załącznika nr 5 pisemne zobowiązanie tych podmiotów o ich udostępnieniu. 11.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 6, 6a do SIWZ. Do niniejszego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, posiadane uprawnienia budowlane, oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z osób innych podmiotów należy do załącznika nr 6 dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia. 12.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca lub uczestnicy Konsorcjum wspólnie są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 PLN. na okres wykonania zamówienia. 13.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14.Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 15.Dowód wniesienia wadium. B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.A.3,5 i 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.VI.A.6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. VI. A.3,5,6 i 7 C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.V.1.3, VI.A.5-7 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii o potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. W innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabkowicki.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostow Powiatowe ul.Sienkiewicza 11 57-200 Ząbkowice Śl. pokój 110. Koszt specyfikacji w wersji papierowej 500zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiat Ząbkowicki ul. Sienkiewicza 11 , 57-200 Ząbkowice Śląskie Sekretariat pok.202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach Reginalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnoślaskiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.