eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynZakup zamiatarki do RZDiZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Tuszyn: Zakup zamiatarki do RZDiZ
Numer ogłoszenia: 88694 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zamiatarki do RZDiZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę używanej zamiatarki kompaktowej uliczno - chodnikowej wyprodukowanej w latach 2006 - 2008 o następujących parametrach: 1) Zamiatarka chodnikowa, kompaktowa, ssąca; 2) Podwozie dwuosiowe; 3) Długość ze szczotkami: - minimum - 3500 mm - maksimum - 4000 mm; 4) Szerokość bez szczotek: - minimum - 1100 mm - maksimum - 1300 mm; 5) Wysokość: - minimum: 1900 mm - maksimum - 2100 mm; 6) Rozstaw osi: - minimum 1400 mm - maksimum 1800 mm; 7) Szerokość zamiatania - regulowana, - minimalna 1300 mm, - maksymalna nie więcej niż 2500 mm, 8) Napęd hydrostatyczny na 4 koła; 9) System zabezpieczający przed przewróceniem na zakrętach; 10) Blokada kół przy najeżdżaniu na przeszkodę( krawężnik); 11) Każde koło amortyzowane i resorowane; 12) Ogumienie: 4 opony przeznaczone do jazdy po nawierzchni z płytek betonowych i kostki brukowej + koło zapasowe (opona+felga); 13) Siedzenie kierowcy regulowane, pasy bezpieczeństwa; 14) Licznik motogodzin; 15) Dwie szczotki tarczowe: - o średnicy od 700 do 900 mm, - napędzane silnikami hydraulicznymi, - regulowane, - indywidualnie odchylane, - umieszczone z przodu pojazdu, - przeznaczone do czyszczenia płytek betonowych oraz kostki brukowej; 16) Regulowana z kabiny operatora prędkość obrotowa szczotek od 0 do 200 obr./min 17) Ssawa zanieczyszczeń o szerokości minimum 300 mm, chroniona przed uszkodzeniem spowodowanym najechaniem na krawężnik 18) Kanał ssący o średnicy minimum 150 mm; 19) Pojemnik na śmieci minimum 1000 l; 20) Wysokość opróżniania - do pojemnika zewnętrznego o wysokości 130 cm; 21) Układ wody do spryskiwania - przy obu szczotkach - w kanale ssącym; 22) Zbiornik na wodę do spryskiwania min. 185 l, bez recyrkulacji wody; 23) Maksymalna wysokość pokonywanych krawężników wg. DTR - minimum 200 mm; 24) Ciężar maszyny pustej z paliwem - minimum 1800 kg, - maksimum 2000 kg; 25) Silnik: - wysokoprężny - chłodzony cieczą - turbo doładowanie 26) Moc silnika: - minimum 40 KM (Diesel); 27) Układ hamulcowy wraz z dodatkowym hamulcem postojowym; 28) Wspomaganie układu kierowniczego; 29) Wentylator ssący napędzany hydraulicznie; 30) Ręczny wąż ssawny - średnica min. 100 mm - długość min. 2,5 m 31) Kabina wykonana ze stali nierdzewnej, w pełni oszklona, wentylowana, ogrzewana; 32) Oświetlenie robocze, pomarańczowe (tzw. kogut); 33) Światło i sygnał akustyczny cofania; 34) Trójkąt ostrzegawczy; 35) Gwarancja na całość urządzenia - 12 miesięcy; 36) Rok produkcji 2006 - 2008; 37) Pług odśnieżny czołowy sterowany hydraulicznie 2. Inne warunki przedmiotowe: 1. Pełna sprawność funkcjonalna, 2. Brak wycieków oleju z silnika oraz z instalacji hydraulicznej, 3. Brak ognisk korozji elementów metalowych, 4. Brak perforacji nadwozia i uszkodzeń powłoki lakierniczej, 5. Czas dostępu serwisu nie dłuższy niż 48 godziny, 6. W zakresie obsługi zamiatarki chodnikowej dokonać przeszkolenia dwóch pracowników, 7. Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3.000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące PLN )

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. zamiatarki kompaktowej uliczno-chodnikowej( nowej lub używanej ) z podaniem ich wartości ,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie Referat Techniczno-Inwestycyjny ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie ( sekretariat pok. nr 1) ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.