Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-19
Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 88673 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 38.65.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 4)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 4)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 4)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 4)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy (wg załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik Nr 4)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 2), 2) Specyfikacja techniczna Załącznik Nr 1 do oferty, 3) oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu fabrycznie nowego nie używanego wcześniej w innych projektach podlegającego ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadającego oznaczenia CE; certyfikaty lub deklaracje zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przy dostawie (na druku Formularza oferty), 4) oświadczenie o wyrażeniu zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 i Załącznikiem Nr 8 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego stosownego potwierdzenia wydanego przez organ nadzorujący (na druku Formularza oferty), 5) oświadczenie (na druku Formularza oferty) o potwierdzeniu warunków serwisowych jak niżej: a) część I - min. 24 miesiące, b) część II - min. 24 miesiące na komputery z tym, że gwarancja na baterie nie krótsza niż 12 miesięcy, c) część III - poz. 1, 2 min 24 miesiące, poz. 3, 4 - min. 24 miesiące na komputery z tym, że gwarancja na baterie nie krótsza niż 12 miesięcy, poz. 5, 6 - min. 36 miesięcy d) część IV - poz. 1 min. 36 miesięcy, gwarancja producenta z serwisem realizowanym na miejscu u zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, poz. 2, 3 - min. 36 miesięcy e) część V - min. 24 miesiące na komputery z tym, że gwarancja na baterie nie krótsza niż 12 miesięcy, f) część VI - - poz. 1 - min. 24 miesiące na komputery z tym, że gwarancja na baterie nie krótsza niż 12 miesięcy, poz. 2 - 5 min. 36 miesięcy, g) część VII - poz. 1 - min. 24 miesiące na komputery z tym, że gwarancja na baterie nie krótsza niż 12 miesięcy, poz. 4 - min. 24 miesiące, poz. 2, 3 - min. 36 miesięcy h) część VIII - min. 36 miesięcy, i) część IX - min. 24 miesięcy dla sprzętu komputerowego w częściach II, III, IV poz. 2, 3, V, VI, VII, VIII czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego w następnym dniu roboczym a) termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), b) w przypadku przekroczenia terminu naprawy, wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, c) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, d) po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, e) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, f) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. dla sprzętu komputerowego w częściach IV poz. 1, g) w przypadku przekroczenia terminu naprawy, wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, h) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, i) po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, j) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, k) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. dla części I, IX wg warunków producenta,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia, może on zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pb.pbip.pl/index.php?event=kategoria&id=270
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych
15-333 Białystok ul. Zwierzyniecka 6, pok.4,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych 15-333 Białystok ul. Zwierzyniecka 6, pok.4,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Uatrakcyjnienie oferty edukacyjnej na kierunkach:Mechanika i Budowa Maszyn oraz Automatyka i Robotyka na Wydziale Mechanicznym Politechniki Białostockiej, Wzmocnienie potenckału kadr nauki i biznesu przez transfer wiedzy w regione, Fundusze Europejskie - dla rozwoju Polski Wschodniej, Podniesienie potencjało uczelni wyższychjako czynnik rozwoju gospodarki opartej na wiedzy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: elementy komputerowe dla Wydziału Zarządzania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elementy komputerowe dla Wydziału Zarządzania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: komputery przenośne dla Wydziału Mechanicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery przenośne dla Wydziału Mechanicznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt komputerowy dla Wydziału Mechanicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy dla Wydziału Mechanicznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt komputerowy dla Wydziału Budownictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy dla Wydziału Budownictwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: komputery przenośne dla CIT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery przenośne dla CIT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt komputerowy dla Biura ds. Rozwoju Programów Międzynarodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy dla Biura ds. Rozwoju Programów Międzynarodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprzęt komputerowy dla Wydziału Informatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy dla Wydziału Informatyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sprzęt komputerowy dla Wydziału Informatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy dla Wydziału Informatyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sprzęt dla Wydziału Informatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt dla Wydziału Informatyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na posiadane oprogramowanie - 3 pakiety.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.