eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockRemont budynkudocieplenie ścian zewn., wymiana obróbek blacharskich wraz z budową trzech miejsc parkingowych przed wejściem od strony 1-go Maja 7b w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Płock: Remont budynku: docieplenie ścian zewn., wymiana obróbek blacharskich wraz z budową trzech miejsc parkingowych przed wejściem od strony 1-go Maja 7b w Płocku
Numer ogłoszenia: 88548 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku , ul. 1-go Maja 7b, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2697991, faks 024 2697981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku: docieplenie ścian zewn., wymiana obróbek blacharskich wraz z budową trzech miejsc parkingowych przed wejściem od strony 1-go Maja 7b w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych na zadaniu pn : Remont budynku: docieplenie ścian zewn., wymiana obróbek blacharskich wraz z budową trzech miejsc parkingowych przed wejściem od strony 1-go Maja 7b w Płocku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Część 1: 2500.00 zł słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych Część 2: 500.00 zł słownie złotych: pięćset złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pzp, niniejszej specyfikacji i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu wykonał co najmniej 2 zamówienia dla części 1 oraz 2 zamówienia dla części 2 o podobnym rodzaju. Za podobne zamówienia Zamawiający uzna: ocieplanie budynków styropianem lub wełną mineralną dla części 1; wykonanie nawierzchni drogowych z kostki brukowej dla części 2 przy czym wartość jednego zamówienia nie może być mniejsza niż 20000.00 zł brutto zarówno dla 1 i 2 części. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami (referencje lub protokóły odbioru końcowego lub inne). b)wykonawca musi mieć do dyspozycji min. jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą co najmniej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (ustawa z dn.15.XII.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U Nr 5/2001 poz. 42 z późn. zm.) dla części 1 i 2 oraz co najmniej 2 pracowników posiadających uprawnienia do pracy na wysokościach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.( Dz. U. z 2003 r., nr 169, poz. 1650 z późn. zm.) dla części 1 c)Wykonawca musi mieć do dyspozycji sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia części 1 i 2, w tym rusztowania do wysokości 15 m (dot. części 1) 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100000.00 zł. b)wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5.udzielą gwarancji na wykonane roboty - 3 lata Oferty składane wspólnie. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania (nazwę) o zamówienie publiczne, którego dotyczy; wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, daty udzielenia pełnomocnictwa. 3.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców 4.Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: a.oferowane warunki realizacji zamówienia muszą być złożone na załączonym formularzu ofertowym (form. nr 3) podpisanym przez Pełnomocnika. b.do oferty zostaną dołączone dokumenty wymienione w pkt XI a) 2-5 dotyczące każdego Wykonawcy (Wspólnika), podpisane przez jego upełnomocnionych przedstawicieli i Pełnomocnika oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt XI a) 1,6-9, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu, o których mowa w pkt X 2 i 3, podpisane przez Pełnomocnika. c.wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub Pełnomocnika, a dokument potwierdzający wniesienie wadium (złożony w ofercie) musi być podpisany przez Pełnomocnika..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1, 2 i 3 oraz zmiany Dz. U Nr 188/2008, poz. 1155) wykonawcy złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp zamawiający żąda w formie oryginału lub poświadczonej kserokopii za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1.Podpisanego oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - form. 1 2.Podpisanego oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ustawy pzp. - form. 2, 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 5.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.Wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum po 2 zamówienia dla każdej z części , przy czym wartość jednego zamówienia nie może być mniejsza niż 20000.00 zł brutto dla każdej z części) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbiorów lub inne) - zgodnie z form 4. 7.Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem. 8.Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - form 5. W przypadku, kiedy wykonawca w wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć do wykazu pisemne zobowiązania (umowy lub oświadczenia) innych podmiotów o udostępnieniu tych osób. 9.Uprawnienia budowlane dla osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy, oraz uprawnienia co najmniej 2 pracowników do pracy na wysokościach wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt 8 wraz z zaświadczeniem o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów Budownictwa. Dokumenty należy złożyć w formie poświadczonych za zgodność kserokopii. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 10.Informacji Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie 100000.00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 11.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa wyżej w pkt X 2 i 3, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz U Nr 87, poz. 605 oraz zmiany Dz U Nr 188/2008, poz. 1155), jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. XI a) 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty, o których mowa w pkt 1), i 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w pkt 2) - 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt XI b) 1) - 3) niniejszej SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę za zgodność..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZMiUW Oddział w Płocku, ul. 1-go Maja 7b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: WZMiUW Oddział w Płocku ul. 1-go Maja 7b , sekretariat pk. Nr 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku: docieplenie ścian zewn., wymiana obróbek blacharskich w Płocku przy ul. 1-go Maja7b.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: -ocieplenie budynku -metodą lekką styropianem gr.10 cm- 537,98m2 oraz ocieplenie ościeży styropianem gr. 3cm -38,063m2 -kolorystykę elewacji budynku - malowanie tynków zew. farbą silikonową - 537,98m2 -wymianę obróbki blacharskiej dachu -10,215m2 -wymianę rynien dachowych - 22,4m -wymianę rynien spustowych -24,20m -wymianę okien piwniczych szt.4 o wymiarach - 0,9 x 0,4m -wymianę parapetów okiennych na zewnątrz budynku - 25,488m2 -element dekoracyjny w kształcie prostokątnej ( 6,60m x 0,95m ) obwódki o szerokości ścianki 15cm ze styropianu gr.5 cm(boniowanie) -wykonanie boniowania ze styropianu - 164,940 m2 Inwestor posiada następujące materiały budowlane: Styropian gr.10cm - 60m3 Styropian gr. 3cm - 4,50m3 Siatka z włókna szklanego - 450m2 Kołki do styropianu - 2500szt. Klej do przyklejenia styropianu 25kg/worek - 97szt. Szczegółowy opis i zakres robót określają: - wyciąg z dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem robot - zał. nr 1 - siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa trzech miejsc parkingowych przed wejściem od strony 1-go Maja, Oddział Płock.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie: -zatoki postojowej (3 miejsca parkingowe) dla samochodów osobowych o ciężarze całkowitym do 2,5 tony - nawierzchnia z kostki brukowej gr.8cm. Powierzchnia zatoki postojowej 32,0m2 -chodnika z kostki brukowej gr. 6cm- powierzchnia całkowita 35,0m2 -dla 3 szt. drzew ochronnych konstrukcji metalowych pionowych o wysokości 1m oraz osłon metalowych poziomych o średnicy 1,50m Szczegółowy opis i zakres robót określają: - wyciąg z dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem robot + specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- zał. nr 2 - siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.