Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Katowice: Przebudowa ul. Opolskiej w Katowicach na odc. od ul. Słowackiego do ul. Sokolskiej wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego.
Numer ogłoszenia: 88539 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach, ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 256 99 01, fax (032) 256 98 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Opolskiej w Katowicach na odc. od ul. Słowackiego do ul. Sokolskiej wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY DROGOWE 1. Roboty rozbiórkowe i ziemne z odwozem - 1161m; 2. Ułożenie krawężników kamiennych 15x30 i 15x22 na ławie betonowej - 211m; 3. Jezdnia - 453m - Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 30cm - Ułożenie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5cm - Ułożenie w-wy SMA gr. 3cm 4. Chodnik - 615m - Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr 15cm, - Ułożenie nawierzchni z bkb kolorowej gr.8cm, 5. Wjazdy i miejsca postojowe. - Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25cm - 699m; - Ułożenie nawierzchni z bkb kolorowej gr.8cm - 395m; - Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej szarej gr.8cm - 185m; - Ułożenie nawierzchni z kostki nieregularnej gr.11cm - 119m 6. Rampy i przejścia dla pieszych. - Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25cm - 90m; - Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej szarej gr. 8cm - 45m; - Ułożenie nawierzchni z bkb kolorowej gr. 8cm - 55m ROBOTY ELEKTRYCZNE Ułożenie kabla wielożyłowego - 35m; Ustawienie słupów oświetleniowych - 3szt; Montaż opraw oświetleniowych - 3szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Brak wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Dysponują co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Dysponują co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi i co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego. 5.Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: dwoma samochodami ciężarowymi;. jedną koparką; jednym rozcielaczem mas bitumicznych wyposażonym w wibrację. Elektroniczne prowadzenie stołu szer. od 2,5m do 8,0m; jednym walcem gładkim min. 6 Mg; jednym walcem ogumionym min. 10 Mg; jedną skrapiarką samojezdną z komputerowym dozowaniem ilości skrapiania; jednym żurawiem o udźwigu co najmniej 1t. Może to być sprzęt własny lub najmowany/dzierżawiony. Dla robót dla których dopuszcza się podwykonawstwo może to być sprzęt podwykonawcy robót. 6.Udokumentują protokołem odbioru robót, że w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali z należytą starannością: -co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia, - wartość tego zadania nie może być niższa niż 400.000,00 zł brutto. 7.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 500.000,00zł. Ocena spełnienia przez Wykonawcę(ów) warunków udziału w tym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty oraz zapisy zawarte w ofercie i jej załącznikach. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust.1 pkt.10 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o zatrudnieniu, kwalifikacjach i sprzęcie jakim dysponuje Wykonawca(cy). 5. Dokumenty stwierdzające że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie publiczne posiadają wymagane uprawnienia. Należy załączyć do oferty kserokopię wymaganych uprawnień a także kserokopię zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby samorządu zawodowego (zgodnie z wymaganiami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001r. ze zm.). - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Informację o doświadczeniach w wykonawstwie. 7. Protokoły odbioru robót - potwierdzające wykonanie z należytą starannością wykazanych robót. 8. Aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ponadto należy załączyć: 9. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 10. Pełnomocnictwo ustanowione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 i 3 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 10
- 3. Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2. Cena siwz: 45,00PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego - Pawilonie C pokój Nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa pojazdu wielofunkcyjnego typu Quad na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej województwa śląskiego
- Wynajem i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach
- Dostawa zaawansowanego oprogramowania służącego do uniwersalnego pozyskiwania, wizualizacji, analizy oraz raportowania danych pomiarowych - 1 licencja wieczysta komercyjna
- Remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 w Katowicach
- Remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Katowicach
- Serwis oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Zakrzów Turawski, ul. Kolonia
- "Przebudowa drogi gminnej Nr 560078S ul. Cmentarna w miejscowości Truskolasy"
- ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1392K PŁAWNA- BRUŚNIK- KĄŚNA GÓRNA W ZAKRESIE BUDOWY CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI BRUŚNIK
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych w Kocierzewie Południowym - II
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1508W w m. Izdebno Kościelne i Zabłotnia - etap II
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.