eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa materiałów do sterylizacji (5M0308)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Gdańsk: dostawa materiałów do sterylizacji (5M0308)
Numer ogłoszenia: 88508 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 51814 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ, ul. Polanki, 80-305 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5526407, fax 058 7416407.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów do sterylizacji (5M0308).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do zamawianego. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie (należy podać nazwę produktu równoważnego). Dla umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia, czy zaproponowany produkt jest równoważny w stosunku do zamawianego Wykonawca zgodnie z Pzp musi przedstawić dokumenty z których wynika równoważność oferowanych produktów do produktów odniesienia wskazanych w SIWZ 2. KOD CPV: 24660000-8 Specjalistyczne produkty chemiczne 3. Opakowanie, co najmniej na opakowaniu zbiorczym przedmiotu zamówienia, musi zawierać: - nazwę wyrobu, - ilość w opakowaniu, - nazwę producenta i lub dostawcy, - serię, - datę przydatności, 4. Na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca musi posiadać następujące dokumenty: - deklaracje zgodności CE lub Wpis do rejestru wyrobów medycznych lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych lub świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896 ( o ile dotyczy). - Powyższy zapis nie dotyczy metek poz. 7 zał. nr 4. - Wykonawca winien dołączyć w/w dokumenty dotyczące poszczególnych rodzajów przedmiotu zamówienia ponumerować je w górnym prawym rogu - zgodnie z numerem pakietu i pozycji której dotyczą. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia znak sprawy 5M0308 do oferty należy dołączyć: 1) Bezpłatne próbki materiałów do sterylizacji (5M0308) wg załącznika nr 4 do SIWZ: UWAGA !: dla materiałów w postaci rolki, (nie dotyczy metek poz. 7 zał. nr 4), oprócz próbki należy załączyć poświadczone ksero, z etykiety lub zdjęcia opakowania handlowego, z uwidocznionymi cechami wyrobu jak w 3 a) Zamawiający zwróci próbki Oferentom, których oferta nie zostanie wybrana, lub którzy zostaną odrzuceni lub wykluczeni z Postępowania. b) Próbki w niezależnym od oferty opakowaniu należy złożyć wraz z ich wykazem załączonym wewnątrz opakowania Każda z próbek powinna być trwale opisana na opakowaniu numerem pakietu i pozycją. Próbki dostarczone po terminie będą zwrócone bez otwierania. c) Brak próbek lub brak ich indywidualnego opisu (nr poz.) będzie skutkował odrzuceniem oferty Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.66.00.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 83929,94 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sutura Med Sp. z o.o., ul. Ks. Bogusława X 44/3, 70-440 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 83929,94
  • Oferta z najniższą ceną: 83929,94 / oferta z najwyższą ceną: 83929,94
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.