Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Tomaszów Mazowiecki: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciasta dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ. Znak sprawy:GZ.2311/3/2013
Numer ogłoszenia: 88507 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 , ul. Jana Pawła II 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44 724-32-47, faks 0-44 724-32-47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.vernet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciasta dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ. Znak sprawy:GZ.2311/3/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciasta dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ. Znak sprawy:GZ.2311/3/2013. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych zgodnie z niżej wymienionymi pakietami Pakiet 1 - dostawa pieczywa -załącznik nr 3 /Ilość pieczywa:chleb razowy 2600szt/1szt-0,60kg/ ,chleb pszenno-żytni 9000szt. /1szt.-1kg/,bułki zwykłe 41500szt./1szt.100g/,bułki maślane 1700szt./1szt.-100g/, rogale zwykłe 1500szt./1szt.-100g/ . Pakiet 2- dostawa ciasta /Ilość ciasta 286kg.- drożdzowe,piaskowe,sernik,keks,makowiec,rolada śmietanowa,jabłkowa, oraz 400szt.pączki/.Zamówienie powyżej 14000euro , a poniżej progów unijnych.Cena pieczywa i ciasta musi być stała przez cały okres obowiązywania umowy .Termin realizacji zamówinia 1.07.2013r.do 30.06.2014r.Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej .nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej.Zamawiający nie będzie ustanawić dynamicznego systemu zakupów .Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym części zamówienia ,której wykonanie powierzy podwykonawcom.Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień następujace osoby :Grażyna Klimowicz-kier.sekcji ,Anna Jędrychowicz - Gł.księgowa od poniedziałku do piątku w godz.7:00 do 15:00 tel. 44 724 32 47.Oświadczenia ,wnioski,zawiadomienia ,informacje oraz uzupełnianie dokumentów ,o które wnosi Zamawiający Wykonawcy oraz Zamawiający przekazują sobie pisemnie lub faksem.Fakt otrzymania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień ,informacje oraz uzupełnianie dokumentów ,o które wnosi Zamawiający Wykonawcy oraz Zamawiający przekazanych faksem każda ze stron potwierdza niezwłocznie na piśmie. Termin otwarcia ofert 05.06.2013r. godz.10:30 .Wymagane wyżej dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.Poświadczanie kserokopii może zostać dokonane przez Wykonawcę .Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia , na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań ,których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu . Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Osoby fizyczne muszą złożyć kopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w celu ustalenia zasad reprezentacji podmiotu , a jeżeli wykionawcę reprezentuje pełnomocnik ,także pełnomocnictwo określające zakres pełnomocnictwa podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy .Należy dołączyć wypełniony formularz oferty - załącznik 1 i 2 do SIWZ oraz zaakceptowane wzóry przyszłych umów -załącznik nr 10 i 11 do SIWZ, lub te formularze , w których postępowaniach wykonawca bierze udział . Należy również dołączyć oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art.24 ust 1 pkt 1a p.z.p. - załącznik nr 8 do SIWZ .Do każdego pakietu muszą być dołączone osobne oświadczenia i dokumenty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy p.z.p. dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przez wprowadzenie do umowy klauzuli waloryzacyjnej ,która brzmi :dopuszcza się zmianę wynagrodzenia określonego pierwotnie w umowie z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT .W tym przypadku wynagrodzenie wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji bez konieczności zawarcia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.vernet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ,97-200 Tomaszów Maz.ul.Jana Pawła II 37 - pok.nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ,97-200 Tomaszów Maz.ul.Jana Pawła II 37 - sekretariat Domu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 -dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pieczywa : chleb razowy 2600szt,chleb pszenno-żytni 9000szt,bułki zwykłe -41500szt., bułki maślane -1700szt.,rogale zwykłe 1500szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - dostawa ciasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość ciasta - 286 kg. ciasto drożdżowe,piaskowe , sernik,keks,makowiec,rolada śmietanowa,jabłkowa oraz 400 szt pączki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Pajęcznie przy ul. Przemysłowej na terenie działek o nr ew. 4444/2, 4369/3 obręb 0023
- Przebudowa DP 4302E Wólka Jagielczyńska - Turobów
- Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania, realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przebudowa kamienicy przy ul. Barlickiego 20 oraz budowa(...)
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz ze sprawowaniem wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad Zadaniem Inwestycyjnym pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Dostawy produktów leczniczych, w tym m. in.: leków przeciwnowotworowych do programów lekowych, testów skórnych punktowych alergologicznych, substancji recepturowych.
- Budowa drogi dojazdowej do ujęcia wody w Swolszewicach Małych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Mochowie na rok szkolny 2025/2026
- "Zakup pieczywa i artykułów piekarniczych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmskiego"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. ks. Jana Twardowskiego we Włodawie w roku szkolny 2025/2026
- Sukcesywna dostawa żywności do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 roku na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdańsku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.