eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciasta dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ. Znak sprawy:GZ.2311/3/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Tomaszów Mazowiecki: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciasta dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ. Znak sprawy:GZ.2311/3/2013
Numer ogłoszenia: 88507 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 , ul. Jana Pawła II 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44 724-32-47, faks 0-44 724-32-47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.vernet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciasta dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ. Znak sprawy:GZ.2311/3/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciasta dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i w załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ. Znak sprawy:GZ.2311/3/2013. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych zgodnie z niżej wymienionymi pakietami Pakiet 1 - dostawa pieczywa -załącznik nr 3 /Ilość pieczywa:chleb razowy 2600szt/1szt-0,60kg/ ,chleb pszenno-żytni 9000szt. /1szt.-1kg/,bułki zwykłe 41500szt./1szt.100g/,bułki maślane 1700szt./1szt.-100g/, rogale zwykłe 1500szt./1szt.-100g/ . Pakiet 2- dostawa ciasta /Ilość ciasta 286kg.- drożdzowe,piaskowe,sernik,keks,makowiec,rolada śmietanowa,jabłkowa, oraz 400szt.pączki/.Zamówienie powyżej 14000euro , a poniżej progów unijnych.Cena pieczywa i ciasta musi być stała przez cały okres obowiązywania umowy .Termin realizacji zamówinia 1.07.2013r.do 30.06.2014r.Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej .nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej.Zamawiający nie będzie ustanawić dynamicznego systemu zakupów .Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym części zamówienia ,której wykonanie powierzy podwykonawcom.Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień następujace osoby :Grażyna Klimowicz-kier.sekcji ,Anna Jędrychowicz - Gł.księgowa od poniedziałku do piątku w godz.7:00 do 15:00 tel. 44 724 32 47.Oświadczenia ,wnioski,zawiadomienia ,informacje oraz uzupełnianie dokumentów ,o które wnosi Zamawiający Wykonawcy oraz Zamawiający przekazują sobie pisemnie lub faksem.Fakt otrzymania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień ,informacje oraz uzupełnianie dokumentów ,o które wnosi Zamawiający Wykonawcy oraz Zamawiający przekazanych faksem każda ze stron potwierdza niezwłocznie na piśmie. Termin otwarcia ofert 05.06.2013r. godz.10:30 .Wymagane wyżej dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.Poświadczanie kserokopii może zostać dokonane przez Wykonawcę .Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia , na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań ,których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu . Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Osoby fizyczne muszą złożyć kopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w celu ustalenia zasad reprezentacji podmiotu , a jeżeli wykionawcę reprezentuje pełnomocnik ,także pełnomocnictwo określające zakres pełnomocnictwa podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy .Należy dołączyć wypełniony formularz oferty - załącznik 1 i 2 do SIWZ oraz zaakceptowane wzóry przyszłych umów -załącznik nr 10 i 11 do SIWZ, lub te formularze , w których postępowaniach wykonawca bierze udział . Należy również dołączyć oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art.24 ust 1 pkt 1a p.z.p. - załącznik nr 8 do SIWZ .Do każdego pakietu muszą być dołączone osobne oświadczenia i dokumenty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy p.z.p. dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przez wprowadzenie do umowy klauzuli waloryzacyjnej ,która brzmi :dopuszcza się zmianę wynagrodzenia określonego pierwotnie w umowie z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT .W tym przypadku wynagrodzenie wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji bez konieczności zawarcia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.vernet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ,97-200 Tomaszów Maz.ul.Jana Pawła II 37 - pok.nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ,97-200 Tomaszów Maz.ul.Jana Pawła II 37 - sekretariat Domu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 -dostawa pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pieczywa : chleb razowy 2600szt,chleb pszenno-żytni 9000szt,bułki zwykłe -41500szt., bułki maślane -1700szt.,rogale zwykłe 1500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - dostawa ciasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość ciasta - 286 kg. ciasto drożdżowe,piaskowe , sernik,keks,makowiec,rolada śmietanowa,jabłkowa oraz 400 szt pączki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.