eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiUsługi pralnicze świadczone dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-04

Łomianki: Usługi pralnicze świadczone dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Numer ogłoszenia: 884 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 427118 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121, faks 022 7512707.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze świadczone dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze świadczone dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. Opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja rodzajowo-ilościowa, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zakres kompleksowej usługi prania polega na : a) odbiorze brudnej bielizny i pościeli ze Szpitala w Dziekanowie Leśnym przy ul. M. Konopnickiej 65 oraz dostawie czystej bielizny i pościeli do Szpitala w Dziekanowie Leśnym, 5 razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku ; w okresie kumulacji dni wolnych, w dniu poprzedzającym święto, dodatkowy odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny, b) praniu wraz z dezynfekcją, krochmaleniu, maglowaniu, prasowaniu, c) dowozie czystej bielizny i pościeli do szpitala, transportem Wykonawcy . Transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem przeznaczonym tylko do transportu brudnej bielizny. W wyjątkowych przypadkach, kiedy transport odbywa się jednym samochodem, najpierw dowożona jest czysta bielizna, następnie zabierana brudna. Przed ponownym skierowaniem samochodu z czystą bielizną, jest on ponownie dezynfekowany. d) Wykonawca zobowiązany jest do okresowego wykonywania badań mikrobiologicznych. Wyniki tych badań Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przynajmniej raz w kwartale. e) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dbać o właściwy stan sanitarno-epidemiologiczny pomieszczeń pralni, otoczenia oraz środków transportu stosując odpowiednie procedury jakościowe. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania audytów u Wykonawcy. g) Organizacja transportu, załadunku i rozładunku bielizny szpitalnej będzie gwarantowała nie krzyżowanie się dróg czystych i brudnych oraz będzie wykluczała kontakt czystej bielizny z brudną. h) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w terminie 24 godzin liczonych od momentu odbioru brudnej bielizny do momentu dostawy. i) każda sztuka bielizny i pościeli będzie trwale oznakowana przez Zmawiającego co umożliwi jednoznaczną identyfikację. j) Wykonawca będzie odbierać i dostarczać bieliznę i pościel w zamkniętych workach foliowych wstępnie rozsortowaną. Wartość poniżej 133 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 83994 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem Handlowo-Usługowym HOLLYWOOD A. Konieczkowski, R. Konieczkowska, ul. Bojanowskiej 2A, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 83994
  • Oferta z najniższą ceną: 83994 oferta z najwyższą ceną: 94920
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.