Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Częstochowa: WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARNYCH W BUDYNKU ADMINISTARCYJNYM W CENTRALNEJ SZKOLE PAŃSTWOWEJ STARŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 88494 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej , ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielna Państwowa Jednostka Organizacyjna Nie Posiadająca Osobowości Prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARNYCH W BUDYNKU ADMINISTARCYJNYM W CENTRALNEJ SZKOLE PAŃSTWOWEJ STARŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych i sanitarnych w Budynku Administracyjnym w Centralnej Szkole PSP w Częstochowie. Pełny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem, przedstawiają załączniki nr 1 i 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść załącznika nr 1 - opis przedmiotu zamówienia poniżej. Załącznik nr 1.1. zawiera przedmiar robót. Zakres prac remontowych przewidzianych do wykonania w budynku przedstawia wykaz zamieszczony poniżej: Pokój nr 5: Zerwanie wykładziny - 22.15m2, Wykonanie posadzki samopoziomujące - 22.15m2, Montaż paneli podłogowych AC4(folia +gąbka) wraz z listwami przypodłogowymi(listwy z kanałem do maskowania przewodów elektrycznych- 22.15m2, Gipsowanie ścian - 62.5m2, Malowanie ścian (kolor NCS 0520Y-10R) - 62.5m2, Montaż sufitu podwieszanego wraz z malowaniem na biało- 22.15m2, Demontaż starego oświetlenia oraz montaż nowego- 2 oprawy rastrowe 2 oczka, Obsadzenie kątownika narożnego -10.6 mb, Maty przeźroczyste pod krzesła obrotowe (90x120) cm - 2szt., Wymiana włącznika światła oraz gniazdek (podwójne) - 2 szt., Nowe gniazdka podwójne- 2szt. , Wymiana instalacji elektrycznej, Żaluzje pionowe okienne-2szt., Zabudowa ściany szafą (5.6m x 3.1m)., Montaż listwy progowej- 1szt., Obróbka drzwi - listwowanie jednostronne)-1szt. Pokój nr 7: Zerwanie wykładziny - 11m2, Wykonanie posadzki samopoziomującej- 11m2, Montaż paneli podłogowych AC4(folia+gąbka) wraz z listwami przypodłogowymi (do maskowania przewodów elekt.) - 11m2, Malowanie ścian (kolor 0515-G)-43m2, Montaż sufitu podwieszanego- 11m2, Montaż oświetlenia - 2 oprawy rastrowe, Obsadzenie kątownika narożnego-5,40mb, Maty przeźroczyste pod krzesła obrotowe-2szt.,Wymiana włącznika światła oraz gniazdek (podwójne)-3szt., Nowe gniazdka podwójne- 1szt., Wymiana instalacji elektrycznej, Wymiana szyby okiennej zespolonej, Wymiary ok. (87cm x 51 cm)-1szt., Zabudowa ciągów instalacyjnych poziomych-3 mb, Obróbka drzwi - listwowanie (jednostronne)-1szt., Gipsowanie ścian- 43m2, Żaluzje pionowe - demontaż i ponowny montaż-1szt., Montaż listwy progowej-1szt. Pokój nr 12 i 13: Wyburzenie ściany działowej wraz z montażem stalowej podpory z dwuteownika IPE 220(2x) oraz obudowa z K-G wykonanego podciągu.- ściana 13m2,podciąg 4,4m, Zerwanie wykładziny-29m2, Wykonanie posadzki samopoziomującej lub wyrównującej - 29m2, Montaż paneli podłogowych AC4(folia+gąbka) wraz z listwami przypodłogowymi (do maskowania przewodów elekt.)-29m2, Malowanie ścian (kolor 0520-Y10R)-72m2, Montaż sufitu podwieszanego- 29m2, Montaż oświetlenia-4 oprawy rastrowe,2 oczka, Obsadzenie kątownika narożnego-23,30mb, Maty przeźroczyste pod krzesła obrotowe-4szt., Wymiana włącznika światła oraz gniazdek (podwójne)- 5 szt, Nowe gniazdka podwójne- 4szt., Wymiana instalacji elektrycznej, Montaż odbojnic naściennych-9mb, Obróbka drzwi - listwowanie (jednostronne)-2szt., Żaluzje pionowe okienne -2szt., Zabudowa ciągów instalacyjnych poziomych-3,63mb, Wymiana kratki wentylacyjnej -1szt., Gipsowanie ścian- 72m2, Montaż listwy progowej- 2szt. Pokój 17:Zerwanie wykładziny- 16,6m2, Montaż sufitu podwieszanego-16,6m2, Montaż oświetlenia-2 oprawy rastrowe 2 oczka, Wykonanie posadzki samopoziomującej-16,6m2, Montaż paneli podłogowych AC4(folia+gąbka) wraz z listwami przypodłogowymi (do maskowania przewodów elek.)-16,6m2, Obróbka drzwi - listwowanie (jednostronne)-1szt., Wymiana włącznika światła oraz gniazdek (podwójne)- 3szt, Nowe gniazdka podwójne-1szt., Malowanie ścian (kolor 0520-Y10R)-55,8m2, Żaluzje pionowe okienne- 1szt., Zabudowa ciągów instalacyjnych poziomych-2,8mb, Montaż odbojnic naściennych-6mb, Maty przeźroczyste pod krzesła obrotowe - 2szt., Obsadzenie kątownika narożnego- 5,35mb, Wymiana instalacji elektrycznej, Gipsowanie ścian - 55,8m2, Montaż listwy progowej1szt. Pokój 25: Zerwanie wykładziny wraz z zerwaniem podłogi drewnianej- 28,2m2, Wykonanie posadzki (płyty OSB)-28,2m2, Montaż paneli podłogowych AC4(folia+gąbka) wraz z listwami przypodłogowymi (do maskowania przewodów elekt.)-14m2, Montaż wykładziny wraz z cokołem -14,2m2, Malowanie ścian (kolor 0520-Y10R)-100,8m2, Montaż sufitu podwieszanego-28,2m2, Montaż oświetlenia -4 oprawy rastrowe,4 oczka,Obsadzenie kątownika narożnego-3,55mb, Obróbka drzwi - listwowanie (jednostronne) wraz z malowaniem 1 futryny- 3szt., Maty przeźroczyste pod krzesła obrotowe -3szt., Wymiana włącznika światła oraz gniazdek (podwójne)- 4szt., Nowe gniazdka podwójne -4szt., Wymiana instalacji elektrycznej, Żaluzje pionowe okienne 2szt.,Montaż odbojnic naściennych-5,26mb, Zabudowa ciągów instalacyjnych poziomych-7,3mb, Obróbka okienka - listwowanie (jednostronne)-2,3mb, Montaż listew progowych- 2szt., Gipsowanie ścian- 100,80m2; Pokój 28:Zerwanie wykładziny wraz z zerwaniem podłogi drewnianej-32,4m2, Wykonanie posadzki (płyty OSB)-32,4m2, Montaż paneli podłogowych AC4(folia+gąbka) wraz z listwami przypodłogowymi (do maskowania przewodów elekt.) -32,4m2,Malowanie ścian (kolor 0520-Y10R)-115,6m2,Montaż sufitu podwieszanego -32,4m2, Montaż oświetlenia -12 x oczka, Obsadzenie kątownika narożnego- 10mb ,Obróbka drzwi - listwowanie (jednostronne) wraz z malowaniem 1 futryny-3szt, Maty przeźroczyste pod krzesła obrotowe -3szt., Wymiana włącznika światła oraz gniazdek (podwójne)- 4szt, Nowe gniazdka podwójne- 5szt., Wymiana instalacji elektrycznej, Żaluzje pionowe okienne demontaż i ponowny montaż -2szt., Dywaniki na panele z wykładziny obszyte po obwodzie-I - 6m2,II - 8,4m2, III - 4,9m2,Zabudowa ciągów instalacyjnych poziomych-2,8mb, Montaż listew progowych-2szt., Skucie płytek ceramicznych na balkonie- 4,7m2, Wykonanie hydroizolacji balkonu - 4,7m2, Ułożenie płytek klinkierowych, mrozoodpornych, brązowych -analogicznie do istniejących wraz z obróbką czoła balkonu płytkami- 4,7m2, Czoło 5,24 mb, Oczyszczenie i odmalowanie balustrady (wys.0,84m)- 5,24mb, Gipsowanie ścian- 115,60m2, Montaż listew progowych-2szt. Pomieszczenie nr 27 (WC):Zerwanie gumolitu wraz z zerwaniem podłogi drewnianej13,6m2, Wykonanie posadzki z płyt OSB-13,6m2, Montaż paneli podłogowych AC4(folia+gąbka) wraz z listwami przypodłogowymi (do maskowania przewodów elekt.)- 7,6m2, Montaż płytek ceramicznych podłogowych-5,5m2, Skucie istniejących płytek ceramicznych naściennych 1,5m2, Montaż płytek ceramicznych naściennych-32m2, Gipsowanie ścian- 32m2, Malowanie ścian (kolor 0520-Y10R)-32m2, Montaż sufitu podwieszanego -13,6m2, Montaż oświetlenia -3 oprawy rastrowe, Montaż ścianki działowej lekkiej (wypełnionej wełną mineralną grubości min.7,5cm)-7,45m2, Montaż drzwi w powstałej ściance działowej- 1szt., Obsadzenie kątownika narożnego-5,35mb, Montaż listew progowych-2szt., Montaż umywalki na szafce (wraz z osprzętem) -1szt., Montaż sedesu w zabudowie (wraz z osprzętem)-1szt.,Wymiana włącznika światła oraz gniazdek (podwójne)-2sz.Nowe gniazdka podwójne-1szt.,Wymiana instalacji elektrycznej,Żaluzje pionowe okienne-1szt., Montaż lustra z oświetleniem(wbudowanego w płytki) 80x60cm-1szt., Montaż czytnika kart magnetycznych i włączenie do systemu-1szt., Montaż samozamykacza do drzwi 90cm,typ ciężki - 1szt., Wymiana klamki drzwiowej- 1szt., Montaż przepływowego podgrzewacza wody min.6 kW- 1szt., Montaż uchwytów na papier toaletowy, ręcznik papierowy, dozownika na mydło, szczotki do WC - 1kpl.Pomieszczenie 14 (WC):Gipsowanie ścian-15,30m2, Zabudowa rur c.o.-7,7mb, Montaż sufitu podwieszanego-12,5m2, Wymiana klamek i zamków w drzwiach-4szt., Oświetlenie -4 oprawy rastrowe, Wymiana włącznika światła oraz gniazdek (podwójne)-4szt., Wymiana kratki wentylacyjnej-1szt., Wykonanie pionu sanitarnego -4mb, Montaż żaluzji pionowych 1szt.Malowanie ścian (na biało)15,46m2, Wymiana przepływowego podgrzewacza wody min.6kW-1szt. Pokój nr 16:Montaż odbojnic ściennych w kolorze mebli-11,7mb,Wiatrołap:Wymiana rynien poziomych-8,8mb, Gabinet Komendanta 01 i zaplecze:Wymiana wykładziny wraz z montażem cokołu-81m2,Demontaż sufitu z K-G-17.9m2, Demontaż drzwi harmonijkowych-1szt..Usunięcie wykładzin i podłóg z desek-81m2, Usunięcie tapet ze ścian-93m2, Wykonanie posadzki z płyt OSB- 81m2, Montaż sufitu podwieszanego i malowanie 25,5m2, Gipsowanie ścian-80m2, Obsadzenie kątownika narożnego-40,5mb, Malowanie ścian-80m2, Wymiana żaluzji- 2szt., Przeróbka instalacji elektrycznej-1kpl., Montaż oświetlenia-1szt.żyrandol z wcześniejszego demontażu, Wymiana włącznika światła oraz gniazdek (podwójne)- 13szt., Montaż płytek na ścianie-9,2m2, Przeróbka mebli- 1kpl., Zabudowa ciągów instalacyjnych poziomych-12,9mb, Obróbka drzwi -listwowanie-3szt. Gabinet Komendanta 02:Wymiana wykładziny wraz z montażem cokołu 24,5m2, Wymiana odbojnic ściennych w kolorze mebli 15mb, Zabudowa ciągów instalacyjnych poziomych10mb, Gabinet Komendanta 03:Wyburzenie ściany działowej wraz z montażem stalowej podpory z dwuteownika IPE 220(2x) oraz obudowa z K-G wykonanego podciągu.- ściana 13m2 podciąg 4,4mb, Demontaż futryny drewnianej wraz z skrzydłem drzwiowym-1szt,Zamurowanie otworu drzwiowego -0.9m3, Wymiana włącznika światła oraz gniazdek (podwójne)- 5 szt, Nowe gniazdka podwójne- 2szt., Wykonanie tynków na murowanych powierzchniach oraz pasach po wyburzeniu ściany-7m2, Demontaż sufitu podwieszonego z K-G- 9,5m2, Montaż sufitu podwieszanego- 30m2, Wykonanie posadzki betonowej-11m2, Malowanie ścian wraz z przygotowaniem podłoża - należy przewidzieć wykonanie gładzi gipsowej-99,5m2, Zabudowa ciągów instalacyjnych poziomych-8mb, Wymiana wykładziny wraz z montażem cokołu -30m2, Żaluzje pionowe-demontaż,skrócenie i ponowny montaż-2szt., Żaluzje pionowe -1szt., Przeróbka instalacji elektrycznej-1 kpl., Montaż oświetlenia- 4szt.oprawy rastrowe, Sekretariat:Wymiana wykładziny wraz z montażem cokołu- 35m2, Zabudowa ciągów instalacyjnych poziomych-5,4mb, Montaż płytek ceramicznych podłogowych-2,2m2, Montaż płytek ceramicznych naściennych- 6,0m2, Montaż listew progowych- 5szt. Poniższy opis określa parametry techniczne, wymagania jakościowe dotyczące montowanych urządzeń i wykorzystywanych do remontu materiałów oraz zasady wykonania i odbioru robót.Wykonanie remontu obejmuje zakup, dostawę materiałów i urządzeń, wykonawstwo robót remontowych, instalacyjnych, montaż urządzeń i osprzętu oraz wszelkie prace demontażowe i przygotowawcze. Materiały pochodzące z demontażu Wykonawca zobowiązany jest wywieźć i zutylizować.Prace wykonać zgodnie z sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym oraz zasadami BHP. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumentację powykonawczą zawierającą : oświadczenie kierownika robót, kartę gwarancyjną, atesty, certyfikaty, dopuszczenia dla materiałów i urządzeń potwierdzone za zgodność. Wykonawca zobowiązany jest posiadać lub zatrudniać przynajmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane. Dokumenty przedłożyć zamawiającemu oraz umieścić w dokumentacji powykonawczej.Podłogi - Należy usunąć stare wykładziny dywanowe i gumolity z remontowanych pomieszczeń. W większości przypadków wykładziny przyklejone są do posadzki klejem, więc zamawiający przewiduje miejscowe naprawy podłoża oraz wykonanie cienkowarstwowych posadzek samopoziomujących. W pokojach nr 12 i 13 oraz gabinecie komendanta 03 i pokoju nr 24 łączonych przez wyburzenie ściany należy przewidzieć wyrównanie różnicy poziomów posadzek w powstałym pomieszczeniu. Na piętrze budynku istniejące podłogi z desek usunąć, wykonać ewentualne naprawy i poziomowanie legarów. Przed położeniem paneli lub wykładziny należy wykonać podłogę z płyty OSB o min. grubości 24mm, nie powodując jednocześnie znacznych różnic poziomów posadzek miedzy pomieszczeniami, a korytarzem.Przed montażem podłóg należy wykonać szpachlowanie łączeń płyt oraz zagłębień łbów wkrętów. W przypadku, gdy prace posadzkarskie spowodują miejscowe uszkodzenie płytek podłogowych znajdujących się na korytarzu należy przewidzieć częściową ich wymianę. Przy wykonaniu podłóg z paneli zamawiający przewiduje montaż foli laminowanej z pianką pod panele. Wymagania dotyczące paneli:- klasa odporność na ścieranie min. AC 4 - grubość paneli min. 7mm- materiał HDF o podwyższonej odporności na wilgoć- technologia produkcji DPL- atest higieniczny E1- klasyfikacja ogniowa Clf- s1 -system montażu typu (twincllik).Wykonane podłogi panelowe należy oblistwować listwami przypodłogowymi z tworzywa sztucznego o wysokości 55mm, posiadającymi wewnętrzny kanał instalacyjny. Listwy przypodłogowe należy łączyć narożnikami wewnętrznymi, zewnętrznymi, łącznikami wzdłużnymi, a na końcach zastosować zaślepki. Kolorystykę paneli nawiązać do istniejących na obiekcie podłóg (Doussie, Sykamora Jasna z kolekcji Primawera Strong firmy Egger).Listwy przypodłogowe mają mieć kolor zbliżony do koloru paneli. Miejsca trudne, przejścia instalacyjne przez podłogi wypełnić kitem do paneli, na rury nałożyć rozety. Jeśli to konieczne dla zachowania gwarancji do montażu paneli stosować substancje uszczelniające. Listwy progowe - metalowe w złotym, matowym kolorze o min. szerokości 38mm. Montowane w taki sposób by niewidoczne były elementy mocujące bądź wkręty. W wskazanych pomieszczeniach zamontować wykładzinę dywanową, przed przystąpieniem do montażu naprawić podłogi i wykonać warstwy wyrównawcze.Wykładziny montować na klej z zagruntowaniem podłoża. Cokolik wykonać z obszytej wykładziny o wysokości 7,5cm. Parametry wykładzin:- wykładzina obiektowa do intensywnego użytku biurowego- odporna na działanie mebli na kółkach- kolorystyka do ustalenia w siedzibie zamawiającej- antystatyczna- rodzaj runa 100% Poliamid- podkład - action back (AB)- Waga runa : - min 830 g:m2 pomieszczenia sekretariatu i komendantów, -min.440 g:m2 pozostałe pomieszczenia- Wysokość wykładziny: - min. 6,5mm pomieszczenia sekretariatu i komendantów,- min. 6mm pozostałe pomieszczenia- Wysokość runa: - min. 3,7mm pomieszczenia sekretariatu i komendantów,- min. 3,5mm pozostałe pomieszczenia- Gęstość runa : - min.209000 punktów:m2 pomieszczenia sekretariatu i komendantów, -min.176000 punktów:m2 pozostałe pomieszczenia- Tłumienie dźwięków - 29dB i 21dB- Współczynnik wytrzymałości - min. U3P3. Ściany:Przed przystąpieniem do prac zamawiający przewiduje demontaż grzejników c.o. Zamawiający przewiduje skrobanie starych powłok malarskich, miejscowe skucie głuchych tynków ich uzupełnienie, wykonanie gładzi gipsowej na przygotowanym i zagruntowanym podłożu. Naroża zewnętrzne okien, zabudów, wnęk drzwiowych zabezpieczyć kątownikiem aluminiowym perforowanym. Pęknięcia tynków zazbroić wg. technologii wykonywania napraw podłoży tynkowych i wykonywania gładzi gipsowych.Do wykonywania gładzi stosować materiały posiadające wymagane atesty i dopuszczenia budowlane i higieniczne. Wygipsowane ściany malować minimum 2-krotnie lateksową farbą akrylową o podwyższonej odporności na szorowanie na mokro (spełnia wymagania normy PN-C-81914:2002 Rodzaj I, zgodna z PN-EN-13300:2002), przeznaczoną do wymalowań wewnętrznych. Wymagania dotyczące farb :Wygląd powłoki - matowy, Kolor - wg NCS 0520-Y10R, 0515-G (zamawiający zastrzega możliwość zmiany kolorystyki), Gęstość, 20?0,5oC, [g:cm3] - nie więcej 1.600,Zawartość części stałych, [%wag] - co najmniej 50,0,Ilość warstw - min.2,Czas schnięcia powłoki, 23o?2oC, [h] - 2, Sposób nanoszenia - wałek, Podczas wykonywania prac gipsowo-malarskich należy zabezpieczyć wszelkie instalacje: - niskoprądowe - sieci grzewcze- instalacje wod-kan- przedmioty pozostające w pomieszczeniach .Po wykonanych robotach malarskich wykonawca montuje grzejniki. W pomieszczeniu nr 27 łazienka na piętrze wykonać lekką ściankę działową z profili U i C o gr.min.75mm i wodoodpornej płyty o grubości 12,5mm. Ściankę należy wygłuszyć stosując wełnę mineralną gr.75mm oraz taśmę akustyczną. W ścianie zamontować futrynę oraz drzwi łazienkowe pełne płytowe o szerokości skrzydła 80 cm z wentylacją w postaci tulei, z klamką oraz zamkiem. Drzwi powinny otwierać się na zewnątrz pomieszczenia (drzwi prawe), kolorystyka zbliżona do drzwi znajdujących się już w pomieszczeniu. W miejscu wyburzanej ściany (połączenie pokoi 12 i 13 na parterze budynku oraz gabinetu komendanta 03 z pokojem nr 24 ) należy wykonać wzmocnienie stropu z dwóch dwuteowników, co najmniej IPE 220. Konstrukcję zabezpieczyć antykorozyjnie Dwuteowniki obudować płytami kartonowo gipsowymi na stelażu metalowym, wykończyć zgodnie technologią K-G i pomalować. Prace wykonać pod nadzorem osób uprawnionych. Sufity: w pomieszczeniach należy wykonać sufity podwieszone w technologii karton-gips na pojedynczym ruszcie metalowym (zamawiająca dopuszcza wykonanie sufitu podwieszanego na podwójnym ruszcie). Obniżenie sufitu o około 17cm. Wymagane są wieszaki metalowe i elementy mocujące (kołki) właściwe dla ww. technologii z atestem. Płyty gipsowe grubości 9-12mm. W pomieszczeniach biurowych stosować płytę K-G zwykłą, a w łazienkach płytę K-G wodoodporną. Sufity spoinować i zbroić wg. technologii wykonania suchych tynków. Malować minimum dwa razy na kolor biały, arylową farbą lateksową o parametrach j.w..W sufitach wykonać otwory i zamontować oświetlenie wg. wykazu załączonego w tabelach. Pomieszczenia łazienek: Do nowopowstałej łazienki należy doprowadzić pion sanitarny z rur PCV, o110mm, wykonać podejścia pod montowaną umywalkę i ustęp oraz całość włączyć do istniejącej w łazience na parterze kanalizacji sanitarnej. Wykonanie nowego pionu sanitarnego wiąże się z częściową przebudową istniejącej sieci, rozkuciem posadzek i okładzin na podłodze oraz wykonaniem bruzd w ścianie, Po zakończeniu prac instalacyjnych należy odtworzyć stan posadzek i powłok płytkarskich. Ustęp i umywalkę pomieszczeniu łazienki nr 27 należy wykonać w zabudowie na stelażach montażowych (w technologii GEBERIT lub równoważnej). Pion sanitarny oraz inne ciągi instalacyjne przebiegające pod sufitem w dolnej łazience zabudować w technologii karton-gips.W łazience na piętrze na ścianach ułożyć płytki ceramiczne w formacie 25x33,3cm, a na podłodze płytki w wymiarze 33,3x33,3cm. Płytki w kolorystyce delikatnego kremu i zieleni z motywem dekoracyjnym wokół lustra (proponowana kolekcja Bambus - Paradyż).Nad umywalką zamontować lustro o wymiarach 60x80cm, fazowane po obwodzie, zlicowane z płytkami ściennymi. Parametry płytek:- klasa ścieralności - min. 3 - wytrzymałość na zginanie - min.35 MPa- nasiąkliwość wodna - <4%- odporna na pęknięcia włoskowate Miskę ustępową o wymiarach min. 570x360mm wyposażyć w pneumatyczną armaturę spłukującą, przycisk uruchamiający chromowany, wolno opadającą deskę z duroplastu antybakteryjnego lub ABS. Umywalkę do montażu na szafce o wymiarach minimalnych 550x460mm z otworem przelewowym i zaworem spustowym w przycisku wyposażyć w szafkę w kolorze białym, syfon oraz baterię sztorcową, chromowaną. Parametry baterii :- długość - min.105mm- wysokość wylewki - min. 43mm -jednodzwigniowa- mieszakowa- ruchomy perlator- rodzaj podłączenia - wężyki. Do urządzeń sanitarnych należy doprowadzić wodę, podejścia zakończyć zaworkami. Podłączenie wody do baterii umywalki przez elektryczny podgrzewacz przepływowy o mocy min.6kW. Wymiary szafki muszą pozwalać na zainstalowanie w niej przepływowego podgrzewacza wody. Łazienkę doposażyć w uchwyt na papier, uchwyt na ręcznik papierowy, dozownik na mydło, szczotkę do WC. Obudowy i pokrywy w/w elementów metalowe chromowane lub z stali nierdzewnej bądź polerowanej.Armatura sanitarna w kolorze białym (Cersanit, Koło, Roca lub równoważne). Instalacja elektryczna: W pomieszczeniach biurowych i łazienkach dokonać demontażu starych łączników oświetlenia, gniazd wtykowych, opraw oświetleniowych, puszek łączeniowych oraz tam gdzie to konieczne ciągów elektrycznych. Następnie wykonać nową instalację oświetlenia i gniazd 230V.Do wykonania sieci oświetlenia wykorzystać przewody Ydy3x1.5mm2 i Ydy4x1.5mm2 w izolacji 750V. W skazanych pomieszczeniach biurowych oświetlenie wykonać z podziałem na dwie grupy, oddzielnie zapalane oprawy typu downlight oddzielnie oprawy rastrowe do obsługi zastosować włączniki podwójne(świecznikowe). Instalację gniazd wtykowych wykonać jako bezpuszkową(przewody łączone w puszkach końcowych gniazd wtykowych). Do budowy sieci zastosować przewód Ydy3x2,5 mm2 750V prowadzony w bruzdach w ścianach lub w posadzce (zamawiający dopuszcza wykorzystanie starych tras prowadzenia przewodów). Ilość gniazd wtykowych w pomieszczeniach zgodnie tabelami, rozmieszczenie i wysokość gniazd do ustalenia w siedzibie zamawiającej. Wykonane instalacje należy następnie wpiąć do istniejącej sieci na korytarzu budynku. Wymagania dotyczące opraw typu downlight: -wbudowana sufitowa stała-oprawa przeznaczona do montażu sufitach podwieszanych z K-G -zasilanie 230V -średnica min. O 19mm -materiał stal, kolor biały lub srebrny -odbłyśnik aluminiowy -moc min.2x18W -świetlówki kompaktowe niezintegrowane PLC:2PIN w komplecie min.18W szt. -rodzaj trzonka G24d -urządzenie stabilizacyjno-zapłonowe w komplecie -rodzaj przyłącza: trzytorowe 2,5mm,-szczelność IP20 -I klasa ochronności przed porażeniem -montaż na powierzchniach normalnie palnych -zgodność z CE.Wymagania dotyczące opraw rastrowych:-oprawa przeznaczona do montażu sufitach podwieszanych z K-G -zasilanie 230V,-moc min. 4x18W -świetlówki liniowe min. 4x18W T5 G5 w komplecie -wymiary ok.60x60cm. -odbłyśnik z wysokogatunkowego anodyzowanego aluminium wysokiej czystości -obudowa stal ,kolor biały malowana proszkowo,- elektroniczne urządzenie stabilizacyjno-rozruchowe w komplecie- rodzaj przyłącza: trzytorowe 2,5mm -szczelność IP20 -I klasa ochronności przed porażeniem -montaż na powierzchniach normalnie palnych -zgodność z CE.Wymagania dotyczące włączników i gniazd:- materiał: tworzywo sztuczne poliwęglan - kolor: biały - rodzaj: włączniki pojedyncze lub podwójne(świecznikowe), podtynkowe, gniazda podtynkowe podwójne- napięcie znamionowe 230V,- prąd znamionowy 16A- obciążenie max.: włączniki powyżej 2000W, gniazda 2500W- szczelność IP 20 - wymiary ok.80x80mm- montaż za pomocą łapek rozporowych i wkrętów- podłączanie: zaciski śrubowe. Zabudowę o wymiarach jw. proponuje się wykonać z pięciu niezależnych segmentów skręconych z sobą, elementy górne wykonać jako nastawki poskręcać z sobą i przykręcić do części dolnej zabudowy. Budową i kolorystką nawiązać do istniejących w pomieszczeniu mebli. - korpus oraz półki płyta wiórowa laminowana 18mm.,okleina 0.5mm. kolor czarny, - podstawa oraz wieńce szafy płyta wiórowa laminowana 28mm.,okleina PCV 2mm. kolor czarny. -drzwi pełne, przesuwane, płyta wiórowa laminowana 18mm.w kolorze jasny szary, faktura płyty- imitacja słojów drewna, okleina obrzeża 0.5 mm.- kolor czarny - szafa wyposażona w zamki- cokół 8 cm.- kolor czarny, - uchwyty drzwiowe wpuszczane czarne z tworzywa sztucznego- zabudowa posiada elementy do regulacji poziomej ,- prowadnice drzwi z aluminium wpuszczane lub przykręcane do podstawy i wieńców szafy- drzwi poruszające się na rolkach łożyskowanych z regulacją,- sposób montażu drzwi 2 lub 4 ruchome rygle, ślizgi na jedno skrzydło umożliwiające szybki montaż i demontaż - półki montowane w sposób umożliwiający szybki ich demontaż . -tył szafy HDF 3mm., kolor czarny,-sposób wykonania: skręcana konfirmanty i kątowniki .-Żaluzje pionowe: Przed montażem nowych żaluzji należy zdemontować istniejące.Żaluzje wykonać i zamontować w otwór o wymiarach w świetle średnio 205x120cm w pomieszczeniach biurowych, 320x413cm 320x150cm na zapleczu komendanta 01 oraz 320x240cm w gabinecie komendanta 03. Wymagania dotyczące żaluzji:- prowadnica aluminiowa w kolorze białym,- materiał jednobarwny o gramaturze min.180g/m2- materiał nadający się do prania - szerokość pasków 127mm- długość pasków ok.200 cm.- kolorystyka z palety do ustalenia w siedzibie zamawiającej- funkcja obrotu pasków 180stopni -składanie żaluzji z wykorzystaniem łańcuchów z koralikami- mechanizmy do obsługi na wysokości ok.1m. Odbojnice ścienne: W wskazanych pomieszczeniach zamontować odbojnice ścienne o szer.30 cm., wykonane z płyty wiórowej laminowanej gr.18mm., okleinowane po obwodzie PCV 2mm w kolorze płyty lub wykończone listwą wciskaną PCV także w kolorze płyty. Kolorystyka odpowiadająca umeblowaniu pomieszczeń. Montaż kołki zakończone zatyczkami wciskanymi z podstawą zatyczki umieszczoną pod łbem kołka . Wysokość montażu do ustalenia.Obróbka drzwi listwowanie: Wokół drzwi wewnątrz pomieszczeń zamontować listwy drewniane o szerokości min.38mm. i grubości 5mm.,malowane lakierobejcą w kolorze futryn. Maty przeźroczyste pod fotele na kółkach : Pomieszczenia biurowe wyposażyć w maty z tworzywa sztucznego o wym. 90x120 cm. odporne na używanie mebli (krzeseł) na kółkach niepodgumowanych.Klamki i szyldy - Wskazane klamki i szyldy drzwi wymienić dopasowując do istniejących na obiekcie, należy uwzględnić również wymianę zamków. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej zainstalowanej przez siebie sieci elektrycznej. (tj. nanieść na rzuty budynku instalacje). Wykonawca nie może wykorzystywać błędów i omyłek specyfikacji o zaistniałych powiadomić zamawiającego Pomieszczenia do remontu będą przekazywane Wykonawcy sukcesywnie w miarę postępu prac, nie więcej jednak niż dwa jednocześnie. Roboty wyburzeniowe i konstrukcyjne bezwzględnie wymagają odbioru przed ich zakryciem.Odbiory robót odbywać się będą w obecności inspektora nadzoru zamawiającego po pisemnym zgłoszeniu. Wykonawca odpowiada za jakość, prawidłowość i terminowość wykonanych prac. Wykonawca odpowiada za powstałe w wyniku jego działalności szkody. Jeśli Wykonawca nie będzie używał mediów zamawiającego zaznaczy to w pisemnym oświadczeniu inaczej zobowiązany jest ponosić koszty zużytej wody i energii.Wykonawca ma obowiązek dokonać własnych oględzin przedmiotu zamówienia, dokonać własnych obmiarów robót, zakres prac skonsultować z zamawiającym oraz złożyć stosowne oświadczenie. Zamawiający wymaga minimum 3-okresu gwarancyjnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości 4.500,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj.: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ; 7)Wnieśli wymagane wadium przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiająca żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, wymienionych w poniższej tabeli, następnie dokona oceny spełnienia warunków poprzez określenie spełnia lub nie spełniana podstawie kryteriów zapisanych w specyfikacji iwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0 do siwz. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału.2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ - oryginał, oraz przedmiar robót, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK Nr 1.1 do SIWZ. Dopuszcza się złożenie załączników sporządzonych przez Zamawiającą, pod warunkiem, że będą one czytelne. Treść załączników musi być tożsama z treścią załączników sporządzonych przez zamawiającą. 3)Kosztorys ofertowy, 4)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 2 do siwz), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e). 5)Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3 do siwz), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e). 6)Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia winna zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7)Upoważnienia lub pełnomocnictwa uprawniające osobę(y) podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa udzielonego w obecności notariusza potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 8)W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. (Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń). 9)Uchwałę wspólników zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych. Dotyczy Wykonawców zarejestrowanych jako Sp. z o.o. i przypadków, w których taka uchwała jest wymagana tj. gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki. W celu potwierdzenia odpowiedniego umocowania do złożenia oferty wykonawca winien złożyć kopię takiej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie, złożoną w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 10)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oryginał lub kserokopia dokumentów, których każda strona musi zostać poświadczona za zgodność z oryginałem. Z treści dokumentów musi wynikać posiadanie odpowiednich (niezbędnych) uprawnień oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 11)Dowód wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium odpowiadać musi żądaniom określonym w SIWZ. Forma wniesienia wadium musi odpowiadać postanowieniom SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, dokument złożony w formie oryginału lub kserokopii dowodu wpłaty poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e). W pozostałych przypadkach Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi być dołączony do oferty luzem i złożony w kopercie, wraz z ofertą. Wadium musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. Kopia dowodu wpłaty winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e). 12)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości, wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i zleceniodawców. Dokument, złożony w oryginale. Zamawiająca wymaga, aby dokument ten potwierdzał, że Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat, minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu tj. wykonał remont budynku. Wartość wykonanych robót winna wynosić minimum 120.000,00 zł brutto w jednym zadaniu - wg wzoru - ZAŁ. Nr 4 do siwz, 13)Dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie. Dokumenty złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, wystawione przez zleceniodawcę robót budowlanych. Zamawiająca wymaga minimum dwóch dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie zamówienia na roboty budowlane wykazane w wykazie, których skrócony opis został określony w wierszu powyższym. Dokumenty winny być wystawione przez zleceniodawcę robót. 14)Oświadczenie dotyczące powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, wykonane według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do siwz. Dokument złożony w formie oryginału, wypełniony, ostemplowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wykonawca winien załączyć ten dokument do oferty w przypadku zatrudniania podwykonawców. 15)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z dokumentu musi wynikać, iż wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 złotych. Dokument w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja jednolita - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sabinowska 62/64, Częstochowa, Budynek administracyjny pok. 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 12:00, miejsce: ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, Sekretariat Komendanta w Budynku Administracyjnym.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stanowisk dydaktycznych do ćwiczeń laboratoryjnych z użyciem promieniowania rentgenowskiego w ramach projektu "Politechnika Częstochowska kształci kadrę dla rozwoju gospodarki"
- Dostawa systemu do zarządzania transportem publicznym w ramach proj."Budowa centrów przesiadkowych w Dąbrowie Zielonej, Koniecpolu, Przyrowie i Poczesnej z systemem zarządzania transportem Pow. Częst"
- Remont pomieszczeń w IV LO przy Alei Najświętszej Maryi Panny 56 w Częstochowie - BO (III postępowanie).
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Adama Bienia w Częstochowie
- Przebudowa pawilonu 6a w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Częstochowie - BO (II postępowanie)
- Wykonanie remontu ogólnobudowlanego stacji mechanicznego odwadniania osadu (Obiekt 18) na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZEJ W ŚCIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM UL. ZŁOCIENIECKA 5
- Modernizacja świetlic wiejskich w miejscowości Chotel Czerwony i Brzezie oraz Gminnego Centrum Kultury w Wiślicy wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.