Ogłoszenie z dnia 2006-02-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa odczynników, surowic, wzorców i akcesoriów laboratoryjnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu, do kontaktów: Paweł Walczyk, ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław, tel. +48 071 3732775, fax +48 071 3732775, e-mail: agz@wroc.wiw.gov.pl, www.wroc.wiw.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników, surowic, wzorców i akcesoriów laboratoryjnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sukcesywne dostawy odczynników, surowic, wzorców i akcesoriów laboratoryjnych do Zakładu Higieny Weterynaryjnej we Wrocławiu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren miasta Wrocławia. Kod NUTS: PL514. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 24.49.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 255 631.48 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; okres w dniach: 365;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadia na poszczególne pakiety: pakiet I - 10 000,00 zł; pakiet II - 1 000,00 zł; pakiet III - 200,00 zł; pakiet IV - 600,00 zł; pakiet V - 400,00 zł; pakiet VI - 9 000,00 zł; pakiet VII - 600,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, 2. koncesja zezwolenia, 3. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego. 4. zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, ZUS, KRUS. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe. 2. Informacja z Banku. 3. Dokument ubezpieczeniowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WIWagz/ZP/04/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.04.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: Nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego lub kurierem na koszt Wykonawcy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.04.2006, godzina 10:30, Siedziba zamawiającego: Wrocław ul. Januszowicka 48.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00, 24.49.65.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet I Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość szacunkowa: 129 824.03 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.15.00, 24.49.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet II Sukcesywne dostawy surowic i immunoglobin. 3) Zakres lub wartość: Wartość szacunkowa: 14 694.57 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.15.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet III Sukcesywne dostawy surowic do aglutynacji szkiełkowej. 3) Zakres lub wartość: Wartość szacunkowa: 2 338.14 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet IV Sukcesywne dostawy odczynnikow do oznaczania mykotoksyn. 3) Zakres lub wartość: Wartość szacunkowa: 6 686.90 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet V Sukcesywne dostawy wzorców i certyfikowanych materiałów odniesienia. 3) Zakres lub wartość: Wartość szacunkowa: 4 131.98 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00, 25.10.00.00, 26.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet VI Sukcesywne dostawy akcesoriow i drobnego sprzętu laboratoryjnego. 3) Zakres lub wartość: Wartość szacunkowa: 91 120.74 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet VII Sukcesywne odzieży i dodatków ochronnych. 3) Zakres lub wartość: Wartość szacunkowa: 6 835.09 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zad. pod nazwą: "Modernizacja Oddz. Nr VII-Gastroenterologii, Hepatologii z Pododdziałem Leczenia Nieswoistych Chorób Zapalnych Jelit ...
- Dostawa AGD elektrycznego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- BZP.2710.62.2025.MP Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na zadania
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo - wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu "Też mogę!"
- "Dostawa, instalacja, uruchomienie aplikacji dedykowanych do MR firmy Philips, model Ingenia 1.5T (numer seryjny: 70022) w Pracowni Rezonansu Magnetycznego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu"
- Zapewnienie subskrypcji na oprogramowanie Linux
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup koparko- ładowarki oraz zakup sprzętu i wyposażenia z zakresu obrony ludności i obrony cywilnej"
- Dostawa surowców, odczynników i rozpuszczalników do wytwarzania API (Active Pharmaceutical Ingredient)
- Dostawa wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Tarnowiec.
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń przeznaczonych do pakowania wody wraz z zapasem folii do pakowania wody przeznaczonej do spożycia
- Dostawa odczynników chemicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Adaptacja wraz z modernizacją budynku gospodarczego nr inw. 108/583 dla potrzeb kancelarii Leśnictwa Poraza.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.