To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88479 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Lublin: Rozbiórka budynku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50721-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
28871600000, ul.
Al. Racławickie
1,
20059
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
814 485 200, faks
814 485 201, e-mail
u.czuja@umlub.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umlub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UM-ZP-262-11/17
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na rozebraniu budynku Zakładów Ortopedycznych przy ul. Chodźki 6 (działka nr ew. 21/8) wraz z kondygnacją podziemną oraz obiektami małej architektury, odcięcie mediów doprowadzonych do budynku, a także zasypanie powstałego wykopu wraz z wyrównaniem i zagęszczeniem do poziomu istniejącego terenu oraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty, będące załącznikami do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia: 1) Projekt Budowlany 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) 3) Przedmiar robót Każdy z tych dokumentów jest tak samo ważny. Jeśli jakikolwiek element pojawi się w jednym z tych dokumentów jest on wiążący dla Wykonawcy (należy go wycenić - chyba, że Zamawiający zrezygnuje z wykonania danego elementu) 3. Charakterystyka stanu istniejącego obiektu: Dane ogólne: Budynek czterokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony Wymiary budynku ..................................................................................... 37,84 m x 36,80m Wysokość budynku ..................................................................................................... 14,50m Powierzchnia zabudowy .................................................................................. ok. 1102,00 m2 Kubatura ......................................................................................................... ok. 15242,00m3 Część niska Fundamenty - ławy żelbetowe 100x40cm, płyty pod wentylatory wys. 100cm. Ściany fundamentowe i ściany piwnic - murowane z cegły ceramicznej pełnej gr. 48cm. Konstrukcja nośna: ? kondygnacja -2 - ściany murowane z cegły ceramicznej pełnej, strop nad kondygnacja ? 2 żelbetowy: żebra w rozstawie 3,00m o wym. ok. 30x30cm, płyta gr. 8cm ? kondygnacja -1 - ściany wewnętrzne nośne z cegły ceramicznej pełnej gr. 24cm, słupy żelbetowe o wymiarach ok. 50x50cm, strop żelbetowy oparty na ścianach i podciągach o polach 6,00 x 6,00m, żebra żelbetowe co 2,00, płyta gr. 8cm., ściany zewnętrzne częściowo murowane z cegły, częściowo z płyt stalowych z rdzeniem styropianowym na stelażu metalowym. ? kondygnacja 0 - ściany wewnętrzne nośne z cegły ceramicznej pełnej gr. 24cm, słupy stalowe dwuteowe I300PE ? konstrukcja nośna - rygle stalowe dwuteowe I300PE w rozstawie 6,00 m połączone ze słupami, płatwie stalowe C200 co 1,50m, pokrycie papa. Część wysoka: Fundamenty - ławy żelbetowe Ściany fundamentowe i ściany piwnic - murowane z cegły ceramicznej pełnej gr. 38 cm. Konstrukcja nośna: ? kondygnacja -1 - ściany zewnętrzne nośne z cegły ceramicznej pełnej gr. 38cm, słupy stalowe dwuteowe I300PE. Podciągi stalowe 2xC300 w rozstawie co 6,00m, belki stropowe stalowe dwuteowe I300PE w rozstawie co 1,20m, wypełnienie dołem - płyty żelbetowe gr. 8cm, nadbeton gr. 7cm. ? kondygnacje 0, 1 i 2 - ściany zewnętrzne z płyt stalowych z rdzeniem styropianowym na stelażu metalowym, słupy stalowe dwuteowe I300PE Podciągi stalowe 2xC300 w rozstawie co 6,00m, belki stropowe kratowe wys. 300mm - pas dolny i górny C100, słupki C80 co 60cm, krzyżulce C80 w rozstawie co 1,20m, nadbeton gr. 7cm. Stropodach: Podciągi stalowe 2xC300 w rozstawie co 6,00m, belki stropowe kratowe wys. 300mm -pas dolny i górny C100, słupki C80 co 60cm, krzyżulce C80 w rozstawie co 1,20m, pokrycie papa Podłogi - płytki PCV, płytki gresowe. Stolarka drzwiowa - drzwi płycinowe, drzwi zewnętrzne aluminiowe. Stolarka okienna - okna drewniane. Obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe- blacha ocynkowana. Tynki - tynki cementowo - wapienne. Instalacje - budynek wyposażony w instalacje: elektryczna, wodociągowa, gazowa kanalizacyjna, c.o. Przyłącza - budynek wyposażony w przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne, elektryczne, ciepłownicze, gazowe, teletechniczne zgodnie z załączoną inwentaryzacją poszczególnych sieci. 4. Budynek jest wyłączony z eksploatacji. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy: ? ogrodzenie terenu rozbiórki, ? przed rozpoczęciem robót odłączyć od budynku wszelkie sieci, ? znajdujące się w pobliżu budynku latarnie, budynki słupy, elementy infrastruktury zabezpieczyć przed uszkodzeniem lub zniszczeniem, ? przed przystąpieniem do robót należy zabezpieczyć drzewa znajdujące się na terenie rozbiórki, przewiduje się osłonięcie drzew deskowaniem o wys. 1,50 m opasanym drutem, ? przestrzeganie przepisów BHP ? wykonanie nasypów (ostatnia warstwa humus - 30cm) ? utylizacja materiałów w zakresie Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zamawiający wymaga 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane przez siebie roboty, w tym na zastosowane materiały, liczonego od dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 8. W przypadku gdy w przedmiarach występują nazwy własne (normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 8.1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 8.2. Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić że są one równoważne, Wykonawca musi wykazać że proponowane zmiany materiałowe są opłacalne dla Zamawiającego. 9. Dodatkowe informacje dla wykonawców: 9.1. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów i jego otoczenia w celu zapoznania się ze stanem budynku, warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi celem uwzględnienia ich w cenie oferty. 9.2. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 9.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 9.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej. 9.5. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. Podstawowym elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt wykonania robót jest projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączna podstawą do przygotowania oferty. Wszystkie nieujęte elementy winny być przez Wykonawcę uwzględnione i ujęte w osobnych pozycjach dla danej branży. Elementy robót nie ujęte w kosztorysie przedłożonym Zamawiającemu w terminie do 5 dni licząc od dnia zawarcia umowy lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, wiedzy technicznej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w kosztorysie. Załączniki: 1) Projekt budowlany 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) 3) Przedmiar robót
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45111100-9,
45111220-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT863540.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 392370.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa drukarek laserowych i dysków zewnętrznych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na 2 części
- zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Centralnego Traktu Operacyjnego, Apteki Szpitalnej, Centralnej Sterylizacj
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Organizacja konferencji w dniach 17-19 lipca 2024
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i automatycznego licznika komórek na potrzeby realizacji zadania z zakresu zdrowia publicznego w ramach NPZ - 12 części
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.