eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla projektu Diament.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Kraków: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla projektu Diament.
Numer ogłoszenia: 88306 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61938 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46, faks 0-12 623 77 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla projektu Diament..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek w maksymalnej ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.2.Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy produktu, to dopuszcza się składanie produktów równoważnych pod warunkiem zachowania norm, standardów, parametrów, którymi charakteryzuje się produkt wskazany przez Zamawiającego. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, standardów, parametrów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż produkt oferowany, jako równoważny jest identyczny lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. Należy dostarczyć wraz z ofertą dokumenty poświadczające kompatybilność materiałów eksploatacyjnych ze sprzętem (drukarki, faksy), w którym ma on być użytkowany: certyfikaty lub oświadczenia producentów sprzętu którego dotyczą, dopuszczające stosowanie danego materiału w tych urządzeniach lub potwierdzenia niezależnego ośrodka badawczego o równoważności oferowanego produktu. 3.3.Oferowane materiały muszą być w 100% nowe. 3.4.Wykonawca w przypadku zaoferowania produktów równoważnych zobowiązany jest podać w danej pozycji w załączniku nr 2 do SIWZ, producenta, symbol, pojemność / wydajność oferowanego produktu. 3.5.Zamawiający w załączniku nr 2 do SIWZ wskazał urządzenia będące na gwarancji. Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia spowodowane używaniem zaoferowanych produktów równoważnych. 3.6.Wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości, są ilościami maksymalnymi, jednakże ilość zamawianych materiałów eksploatacyjnych wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Nie zamówienie wskazanej maksymalnej ilości materiałów eksploatacyjnych w okresie trwania umowy nie powoduje dla Zamawiającego obowiązku odbioru nie zrealizowanej części dostawy, ani jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. 3.7.Wykonawca dostarcza wszystkie elementy przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zmawiającego. 3.8.Zamawiający wymaga dostarczenia produktów dopuszczonych do sprzedaży w Polsce, odpowiadającym obowiązującym normom. 3.9.Dostawy będą odbywać się sukcesywnie w ciągu 48 godzin od dnia złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie stanowi realizację zadania w ramach Projektu DiAMEnT Dostrzec i aktywizować możliwości, energię, talenty, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.6 Projekty innowacyjne. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007- 2013...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Sp. z o.o., al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22217,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25856,68

  • Oferta z najniższą ceną: 25856,68 / Oferta z najwyższą ceną: 26419,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.