Ogłoszenie z dnia 2014-04-23
Poznań: Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych szarych i czyściwa białego
Numer ogłoszenia: 88271 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8212 359, 61 8212 267, faks 61 8212 359, 61 8233 451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych szarych i czyściwa białego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych szarych i czyściwa białego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 2 do Specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APJ SYSTEM Sp. z o.o., Kopanina 54 / 56, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134869,50
Oferta z najniższą ceną: 134869,50 / Oferta z najwyższą ceną: 198319,05
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne: Udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę, pozwoli przede wszystkim na sprawne przeprowadzenie postępowania i wybór najtańszej oferty. Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych szarych i czyściwa białego jest to dostawa powszechnie dostępna. O powszechnej dostępności dostaw przesądza przede wszystkim występowanie na rynku działania Zamawiającego wielu podmiotów oferujących w pełni porównywalne typowe dostawy. Na rynku ww. dostaw istnieje bardzo duża grupa Wykonawców prowadzących działalność polegającą na dostawie tegoż asortymentu, którzy zapewniają konkurencyjność. Ustalony standard jakościowy oznacza dostawy o określonych normach, o małym stopniu złożoności. Zamawiający w postępowaniu opisał przedmiot zamówienia szczegółowo. Ilość zaproszonych Wykonawców zapewnia warunki konkurencyjności i wybór najkorzystniejszej oferty. Tryb zapytania o cenę jest właściwy dla udzielania zamówień w przypadku, w którym jedynym kryterium wyboru ofert może być cena, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Rewaloryzacja wewnętrznego dziedzińca - wirydarza SOSW dla Dzieci Niewidomych w Owińskach
- Wymiana ogrodzenia
- Dostawa nowego samochodu 7 - osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
- Usługi wykonania omłotu rzepaku ozimego, pszenicy ozimej oraz żyta w sezonie żniwnym roku 2025
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystościowych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych dla RCKiK w Krakowie i Terenowych Oddziałów
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SPZOZ w Myszkowie
- Dostawy artykułów gospodarczych i środków czystości, DZP.261.11.2025
- "Zakup środków czystości"
- Dostawa ręczników papierowych w roli
więcej: Papier toaletowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.