eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Dostawa leków do Apteki Szpitalnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Działdowo: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
Numer ogłoszenia: 88260 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36634 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Leśna 1, Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa leków do Apteki Szpitalnej. CPV 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków (w dalszej części SIWZ zwany leki) 2. Przez dostawę leków Zamawiający rozumie cykliczną dostawę w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień leków w formie zamówień planowych i zamówień wymagających natychmiastowej realizacji tzw. zamówień na cito. Dostawy planowe winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu dwóch dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy na cito maksymalnie do 12 godzin. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Informacje te muszą znajdować się na lub wewnątrz opakowania w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4.Leki objęte przedmiotem zamówienia, muszą posiadać właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez ministra właściwego do spraw zdrowia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 r Nr 53, poz. 533 ze zm) w zw. z art. 12 ust. 1 Rozporządzenia Rady (EWG) nr 2309/93 z dnia 22 lipca 1993 r. ze zm, lub być zarejestrowane we wspólnotowym rejestrze produktów leczniczych ludzkich dopuszczonych do obrotu. 5.Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 6.Wykonawca może zaoferować tylko te produkty, które są wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z aktualnie obowiązującym stanem prawnym. Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć przy dostawie dokument potwierdzający, że dostarczany produkt posiada dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 7. W przypadku zmian zachodzących na rynku leków w trakcie obowiązywania umowy, Zamawiający Zastrzega sobie, że będzie miał prawo wymagać od Wykonawcy, z którym zawarł umowę dostawy leków, które pojawiają się w jego ofercie handlowej i będą tańsze od tych nazwanych w przedmiocie zamówienia pod warunkiem, że posiadają te same właściwości działania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42899.46 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3. Leki różne.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42899.46
  • Oferta z najniższą ceną: 42899.46 oferta z najwyższą ceną: 46376.76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.