To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-25
Ogłoszenie nr 88239 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.
Dębe Wielkie: Zakup ciągnika dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75844-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębe Wielkie, krajowy numer identyfikacyjny
71158264100000, ul.
ul. Strażacka
3,
05311
Dębe Wielkie, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
257 564 700, faks
257 564 734, e-mail
sekretariat@debewielkie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.debewielkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ciągnika dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SR.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa używanego ciągnika dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć ciągnik na wskazany adres tj.: Urząd Gminy Dębe Wielkie, ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 128 z późn. zm.) oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.03.2013 r. w sprawie homologacji wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r. poz. 1475) w zakresie w jakim w/w przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące minimalne parametry techniczne: Wymagane minimalne parametry techniczne Ciągnik: 1 sztuka; Rok produkcji: minimum 2004 rok; Przebieg motogodzin: max 10 000 godzin; Silnik: moc minimalna 130KM, pojemność silnika: minimum 5l, norma czystości spalin EURO 2, liczba cylindrów 6, Skrzynia biegów: Skrzynia biegów manualna synchronizowana, reduktor 3 stopniowy: tak, rewers: tak, prędkość jazdy transportowa (szosowa) minimum: 40 km/h, prędkość jazdy minimum: 200÷300 m/h przy 2000 obr/min, Oś przednia: załączenie napędu osi: tak, amortyzowana: tak, Wał odbioru mocy: obroty 540/1000 obr/min, Hydraulika: rozdzielacz: zewnętrzne sekcje hydrauliczne, podnośnik tylny: tak, udźwig podnośnika: min 6 000 kg, wydajność pompy minimum: 90 l/min, ciśnienie 200 Bar, wyjścia gniazd szybkozłączy: tak, zewnętrzne sterowanie hydrauliką: podnośnika tylnego, linia hydrauliczna: przednia - z przodu pojazdu; zaczepy: tak; haki CMB: tak; tylny zaczep transportowy: górny z szyną zaczepu; zaczep rolniczy dolny: podnoszony hydraulicznie zaczep przedni: tak; Kabina: siedzenie kierowcy z amortyzacja pneumatyczną: tak; siedzisko pasażera: tak; kabina 2 miejscowa z homologacją: tak; klimatyzacja: tak; radio: tak; Inne parametry: układ napędowy: 4x4; układ kierowniczy: wspomaganie; hamulce przyczepy: pneumatyczne; pojemność zbiornika paliwa (ON): min 180 l; koła, ogumienie: przód i tył - jednakowe, nowe; światło błyskowe pomarańczowe: tak; halogeny przednie: tak; halogeny tylne: tak; waga minimalna ciągnika (kg): 6500 kg; szerokość całkowita po obrysie ogumienia tylnego: 250 cm; hamulce przedniej i tylnej osi: tak; Opcje dodatkowe: przedni TUZ: tak; przedni WOM: tak; śruby rzymskie: tak, do mocowania oprzyrządowania; aktualne badanie techniczne: tak; serwis olejowo-filtrowy - potwierdzony książką serwisową albo wydrukami z systemu komputerowego stacji obsługi (ASO lub innej): tak, wymiana filtrów, olejów i płynów eksploatacyjnych; gwarancja rozruchowa: tak; rejestracja polska: tak; Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) maja charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
16700000-2
Dodatkowe kody CPV:
16720000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT144715.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 178000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.