eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębe Wielkie › Zakup ciągnika dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-25

Ogłoszenie nr 88239 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.

Dębe Wielkie: Zakup ciągnika dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75844-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębe Wielkie, krajowy numer identyfikacyjny 71158264100000, ul. ul. Strażacka 3, 05311 Dębe Wielkie, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 257 564 700, faks 257 564 734, e-mail sekretariat@debewielkie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.debewielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup ciągnika dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SR.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa używanego ciągnika dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć ciągnik na wskazany adres tj.: Urząd Gminy Dębe Wielkie, ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 128 z późn. zm.) oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.03.2013 r. w sprawie homologacji wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r. poz. 1475) w zakresie w jakim w/w przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące minimalne parametry techniczne: Wymagane minimalne parametry techniczne Ciągnik: 1 sztuka; Rok produkcji: minimum 2004 rok; Przebieg motogodzin: max 10 000 godzin; Silnik: moc minimalna 130KM, pojemność silnika: minimum 5l, norma czystości spalin EURO 2, liczba cylindrów 6, Skrzynia biegów: Skrzynia biegów manualna synchronizowana, reduktor 3 stopniowy: tak, rewers: tak, prędkość jazdy transportowa (szosowa) minimum: 40 km/h, prędkość jazdy minimum: 200÷300 m/h przy 2000 obr/min, Oś przednia: załączenie napędu osi: tak, amortyzowana: tak, Wał odbioru mocy: obroty 540/1000 obr/min, Hydraulika: rozdzielacz: zewnętrzne sekcje hydrauliczne, podnośnik tylny: tak, udźwig podnośnika: min 6 000 kg, wydajność pompy minimum: 90 l/min, ciśnienie 200 Bar, wyjścia gniazd szybkozłączy: tak, zewnętrzne sterowanie hydrauliką: podnośnika tylnego, linia hydrauliczna: przednia - z przodu pojazdu; zaczepy: tak; haki CMB: tak; tylny zaczep transportowy: górny z szyną zaczepu; zaczep rolniczy dolny: podnoszony hydraulicznie zaczep przedni: tak; Kabina: siedzenie kierowcy z amortyzacja pneumatyczną: tak; siedzisko pasażera: tak; kabina 2 miejscowa z homologacją: tak; klimatyzacja: tak; radio: tak; Inne parametry: układ napędowy: 4x4; układ kierowniczy: wspomaganie; hamulce przyczepy: pneumatyczne; pojemność zbiornika paliwa (ON): min 180 l; koła, ogumienie: przód i tył - jednakowe, nowe; światło błyskowe pomarańczowe: tak; halogeny przednie: tak; halogeny tylne: tak; waga minimalna ciągnika (kg): 6500 kg; szerokość całkowita po obrysie ogumienia tylnego: 250 cm; hamulce przedniej i tylnej osi: tak; Opcje dodatkowe: przedni TUZ: tak; przedni WOM: tak; śruby rzymskie: tak, do mocowania oprzyrządowania; aktualne badanie techniczne: tak; serwis olejowo-filtrowy - potwierdzony książką serwisową albo wydrukami z systemu komputerowego stacji obsługi (ASO lub innej): tak, wymiana filtrów, olejów i płynów eksploatacyjnych; gwarancja rozruchowa: tak; rejestracja polska: tak; Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) maja charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV: 16720000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT144715.45
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Markietingowo-Usługowa MARTIN Mariusz Krysik, sprzedaz@fmu-martin.pl, ul. Leśna 80, 07-130, Łochów, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 178000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 178000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 178000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.