eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków po Zakładach Chemicznych TARNOWSKIE GÓRY w Tarnowskich Górach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Tarnowskie Góry: Prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków po Zakładach Chemicznych TARNOWSKIE GÓRY w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 88191 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65599 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa-Starosta Tarnogórski Wykonujący Zadania z Zakresu Administracji Rządowej, Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 381 37 11, faks 32 381 37 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków po Zakładach Chemicznych TARNOWSKIE GÓRY w Tarnowskich Górach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków po Zakładach Chemicznych TARNOWSKIE GÓRY w Tarnowskich Górach. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi prowadzenie w sposób ciągły eksploatacji i nadzoru przemysłowej oczyszczalni ścieków o wydajności projektowej 315 m3/dobę części chemicznej i wydajności projektowej 88 m3/dobę części mechaniczno - biologicznej oraz w przypadku dużej ilości zanieczyszczonych odcieków o wysokim stężeniu boru, także eksploatacja kontenerowej oczyszczalni chemicznej. W ramach zadania nie wyklucza się konieczności wyłączenia części mechaniczno - biologicznej oczyszczalni oraz opróżnienie jej z osadów wraz z ich końcowym zagospodarowaniem. Termin wyłączenia podany zostanie przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy. 3. Od Wykonawcy oczekuje się starannego zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na terenie oczyszczalni i zapoznania się z uwarunkowaniami eksploatacyjnymi wszystkich obiektów. 4. Zamówienie obejmuje: 1) obsługę w sposób ciągły instalacji technologicznych do oczyszczania ścieków odprowadzanych z Centralnego Składowiska Odpadów (CSO) drenażem podfoliowym oraz z odwadniającego drenażu głębokiego a także ścieków komunalnych, zgodnie z instrukcjami obsługi wraz z obsługą pompowni i urządzeń pomiarowych, przepompowni odcieków chemicznych i wód drenażowych, 2) prowadzenie oczyszczania w sposób zapewniający odprowadzanie do cieku Stoła ścieków o parametrach określonych w pozwoleniu zintegrowanym i w obowiązujących przepisach prawa, w tym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 roku w sprawie warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U. 2014, poz. 1800), 3) prowadzenie badań analitycznych dla potrzeb prawidłowego prowadzenia procesów oczyszczania ścieków określonych w pozwoleniu zintegrowanym, instrukcji eksploatacji oczyszczalni ścieków, pompowni i urządzeń pomiarowych i instrukcjach stanowiskowych, 4) prowadzenie badań odpadów wytworzonych w ramach eksploatacji, sporządzanie podstawowych charakterystyk odpadów i testów zgodności, 5) zapewnienie dostaw stosowanych reagentów i materiałów, 6) utrzymanie stanu użytkowego urządzeń technologicznych oraz innych elementów oczyszczalni ścieków niezbędnych do zapewnienia jej ciągłości pracy, 7) wymiany lub odtworzenia elementów oczyszczalni ścieków, w tym urządzeń technologicznych i pomiarowych, które uległy zużyciu w toku normalnej pracy i eksploatacji oczyszczalni, uniemożliwiającemu ich dalsze normalne (prawidłowe) funkcjonowanie, 8) zabezpieczenie terenu i majątku oczyszczalni ścieków, 9) zapewnienie unieszkodliwienia odpadów powstających w procesach oczyszczania oraz ponoszenia opłat za ich unieszkodliwienie, 10) sporządzanie i przekazywanie zbiorczych zestawień danych dla potrzeb ochrony środowiska oraz danych statystycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 11) wyłączenie - w terminie ustalonym z Zamawiającym, mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków, 12) ustabilizowanie osadów ściekowych znajdujących się w tej części oczyszczalni ścieków, 13) opróżnienie zbiorników, przewodów, instalacji oczyszczalni mechaniczno - biologicznej ze ścieków, osadów ściekowych oraz pozostałych odpadów, 14) odwodnienie i końcowe zagospodarowanie tych odpadów (wraz z poniesieniem stosownych opłat), 15) zabezpieczenie obiektów i urządzeń oczyszczalni po wyłączeniu przed zniszczeniem (np. zalanie zbiorników wodą technologiczną, nasmarowanie urządzeń, itp.) 5. W celu poprawnej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał badania w akredytowanym laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1645, ze zm.). 6. Uwaga! Wszelkie operacje związane z eksploatacją całej oczyszczalni oraz wyłączeniem i zabezpieczeniem ciągu komunalnego oczyszczalni (oczyszczania i obróbki ścieków i osadów komunalnych) muszą być przeprowadzone w sposób wyłączający oddziaływanie tych prac poza granice obiektu oczyszczalni. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.10.00 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków 90.42.00.00 - Usługi obróbki ścieków 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej 90.49.10.00 - Usługi kontroli ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MWM Sp. z o.o. Sp. k., ul. Grottgera 35, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 555000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 283176,00

  • Oferta z najniższą ceną: 283176,00 / Oferta z najwyższą ceną: 283176,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.