To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-21
Suwałki: Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej w obiekcie Aquapark - OSiR Suwałki.
Numer ogłoszenia: 88180 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68074 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Wojska Polskiego 2, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5663282, 5667811, faks 0-87 5631856.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej w obiekcie Aquapark - OSiR Suwałki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Aquaparku zlokalizowanego przy ul. Papieża Jana Pawła II 7. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy: 1.PH minus w płynie, koncentrat kwasu siarkowego przeznaczony do obniżenia pH wody, o stężeniu od 50% do 51%, dostarczony w pojemnikach o pojemności minimum 28 kg do maksimum 30 kg w ilości 6000 kg. 2.PH minus w płynie, roztwór kwasu siarkowego przeznaczony do obniżenia pH wody, o stężeniu 49%, Calcid pH Minus lub równoważny, dostarczony w pojemnikach o pojemności minimum 30 kg do maksimum 40 kg w ilości 5500 kg. 3.Szybkokrystalizujący płyn zawierający chlorek wodorotlenek siarczan poliglinu, w pojemnikach o pojemności minimum 25 kg do maksimum 30 kg w ilości 1300 kg. 4.Sól tabletkowana, czystość elektrolityczna o kolorze biało-błękitnym w ilości 4500 kg. 5. Koncentrat glonobójczy przeciw rozwojowi glonów, dostarczany w opakowaniu minimum 20 kg do maksimum 30 kg, niepieniący, niezmieniający wartości pH wody w ilości 500 kg. 6.Solanka do inhalacji jodowo- bromowa nasycona w ilości 600 kg. 1. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa produktu lub producenta, albo jeżeli zapisy wyraźnie wskazują na określony produkt lub producenta Wykonawca może zawsze zaproponować preparaty równoważne. Wykazanie równoważności i spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy poprzez załączenie opisów, folderów, katalogów, specyfikacji technicznej, opisów technicznych itp. 2. Wszystkie produkty muszą być dostarczone do Zamawiającego w oryginalnie zamkniętych pojemnikach. Na wszystkich opakowaniach winien być opis w języku polskim. 3. Każda dostarczona partia zamówionych produktów musi mieć okres przydatności do użycia, co najmniej na 6 miesięcy licząc od dnia dostarczonej partii. 4. Przyjęte ilości towaru stanowią przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe podane w ofercie. 5. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu nie zamówienia maksymalnej planowanej ilości towaru w okresie obowiązywania umowy. 6. Dostawę chemii basenowej należy realizować po otrzymaniu zamówienia faksem lub telefonicznego przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 7. Rozładunku dostawy, w tym wniesienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego dokonują pracownicy Wykonawcy. 8. W przypadku dostawy środków nie spełniających norm jakościowych np. zanieczyszczenia, w uszkodzonych pojemnikach lub bez prawidłowego oznakowania, Wykonawca ma obowiązek na wniosek Zamawiającego, wymienić przedmiot dostawy w całości lub w części, nie później niż w ciągu 24 godzin, chyba że Zamawiający wyznaczy inny termin. 9. W przypadku wątpliwości co do jakości chemii Zamawiający zleci wykonanie badań chemii w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami, kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca. 10. Wykonawca poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonej i użytej chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie normami. 11. W przypadku, gdy Zamawiający zmuszony będzie do zamknięcia pływalni w Aquaparku z powodu opóźnienia w dostawie chemii basenowej, dostarczenia chemii w złej jakości niezgodnie z zamówionymi parametrami, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić karę umowną w wysokości 15.000 za każdy dzień postoju Aguaparku. 12. Zamawiający wymaga aby każdy z oferowanych produktów posiadał zgodę Państwowego Zakładu Higieny (Atest Higieniczny) na dopuszczenie do obrotu na terytorium Polski oraz kartę charakterystyki produktu. Spełnienie warunku atestu powinno być udokumentowane w ofercie poprzez załączenie do oferty: Atestu Higienicznego i karty charakterystyki oraz dokument dopuszczając do obrotu produkty biobójcze 13. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający musi posiadać aktualne atesty, pozwolenia oraz karty charakterystyki na dostarczone przez wykonawcę środki do uzdatniania wody. W przypadku utraty ich ważności lub pojawienia się nowych, istotnych informacji dotyczących środków do uzdatniania wody - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia aktualnych dokumentów. 14. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, jednocześnie musi on być wprowadzony do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami. 15. Transport środków do uzdatniania wody do miejsca wskazanych przez Zamawiającego musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 16. Opakowania po środkach chemicznych do utylizacji lub ponownego wykorzystywania zagospodarowuje dostawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody 24.95.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa Jerzy Przekop, Gawrych Ruda 89, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59845,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72259,00
Oferta z najniższą ceną: 72259,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72259,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup i dostawa wózka widłowego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Kompleksowa obsługa technologii basenowej w zakresie uzdatniania wody basenowej wraz z bieżącą konserwacją wentylacji, dostawą chemii basenowej i badaniem wody na Pływalni Polonez w OSiR Targówek
- Sukcesywna dostawa produktów chemicznych i chemikaliów do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
- Dostawa chemii basenowej do Centrum Rekreacji Astoria położonego w Bydgoszczy przy ul. Królowej Jadwigi 23.
- Zakup agregatów oraz niezbędnych materiałów do realizacji zadań OC i OL Gminy Miejskiej Aleksandrów Kujawski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





