eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › usługi ubezpieczenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-16

POZYCJA 8812

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bytom: usługi ubezpieczenia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu, do kontaktów: Barbara Bańczyk, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861428, e-mail: bbanczyk@szpitalspec2.bytom.ods.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalspec2.bytom.ids.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: M Broker Ubezpieczeniowy sp. z o. o., Dariusz Stankiewicz, Jarosław Kamper, ul. Gdańska 143/8, 85-022 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3216001, 0502375629, fax 052 3223288, e-mail: kancelaria@mbroker.ltd.pl, www.mbroker.ltd.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: M Broker Ubezpieczeniowy sp. z o. o., Dariusz Stankiewicz, Jarosław Kamper, ul. Gdańska 143/8, 85-022 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3216001, 0502375629, fax 052 3223288, e-mail: kancelaria@mbroker.ltd.pl, www.mbroker.ltd.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: M Broker Ubezpieczeniowy sp. z o. o., Dariusz Stankiewicz, Jarosław Kamper, ul. Gdańska 143/8, 85-022 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3216001, 0502375629, fax 052 3223288, e-mail: kancelaria@mbroker.ltd.pl, www.mbroker.ltd.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi ubezpieczenia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. Usługi te dotyczą w szczególności obsługi w zakresie: a) odpowiedzialności cywilnej ubezpieczającego, b) ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów, c) ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji (wandalizmu), d) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się ww. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.60.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje obsługę w zakresie: a) Odpowiedzialności cywilnej ubezpieczającego, b) Ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów, c) Ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji (wandalizmu), d) Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkami udziału w postępowaniu są: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofertach, a określonych w poszczególnych punktach specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane są następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - składka ubezpieczeniowa 70 2. zakres ochrony ubezpieczeniowej 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbroker.ltd.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2007 godzina 09:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.01.2007, godzina 09:30, M Broker Ubezpieczeniowy sp. z o. o., ul. Gdańska 143/8, Bydgoszcz (85-022).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniana jest na pisemny wniosek wykonawcy. Wniosek winien zawierać w szczególności: a) nazwę postępowania, którego dotyczy, b) nazwę, adres siedziby wykonawcy wraz z numerem NIP, c) adres do korespondencji (jeżeli jest inny niż adres siedziby wykonawcy), d) podpis wnioskodawcy (osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy bądź osoby upoważnionej do dokonania czynności w imieniu wykonawcy), e) określenie sposobu odbioru specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odbiór osobisty/przesłanie) Korespondencja związana z postępowaniem winna być przesyłana na adres podany w załączniku A. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje związane z postępowaniem zamawiający i wykonawcy przekazują w formie faksowej z uwzględnieniem dyspozycji art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.