eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZamówienie publiczne 2/ż/2008 dot.dostaw nabiału i artykułów mleczarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Koszalin: Zamówienie publiczne 2/ż/2008 dot.dostaw nabiału i artykułów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 88116 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Strefowa 17, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3475200, fax 094 3410042.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie publiczne 2/ż/2008 dot.dostaw nabiału i artykułów mleczarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są n/w artykuły spożywcze, które należą do grupy 15500000-3 oraz 15412100-0 wg Wspólnego słownika zamówień i mają spełniać wymagania Polskich Norm lub europejskich norm zharmonizowanych PN-92/A-86024; PN-90/A-86050; PN-83/A-86061 wraz ze zmianami; PN-66/A-86230 wraz ze zmianami; PN-66/A-86233 wraz ze zmianami; PN- A-86155 oraz PN-91/A-86300 jogurt naturalny 400,0kg krem kanapkowy 200,0kg masło extra 1500,0kg mleko granulowane 2500,0kg ser fromage 1200,0kg ser smażony 1400,0kg ser topiony 900,0kg ser żółty 1300,0kg serek grani naturalny 250,0kg ser grani ze szczypiorkiem 1200,0kg serek homogenizowany 2000,0kg śmietana 12% 900,0l twaróg 1400,0kg masło roślinne 9500,0kg jogurt owocowy 300,0kg jogurt z ziarnami zbóż 300,0kg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Dla całości zamówienia zamawiajacy ustalił wadium w wysokości 3 036,73zł. Kwoty wadium dla poszczególnych części zamówienia podano w pkt. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r.(tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 Poz. 1655) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawa Zamówień Publicznych, oraz którzy zaoferują dostawy artykułów objętych niniejszym postępowaniem, odpowiadające wymaganiom określonym przez zamawiającego. 2) Wykonawca winien spełniać wymagania działu IV ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225 ze zmianami). 3) Wykonawca powinien dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych utrzymującym parametry dotyczące temperatury przechowywania produktów (chłodnia) posiadającym zaświadczenie dopuszczające pojazd do przewozu żywności wystawione przez Państwową Inspekcję Sanitarną lub inny organ do tego uprawniony. 4) Wykonawca powinien dysponować personelem przeszklonym i posiadającym zaświadczenie o uzyskaniu kwalifikacji w zakresie podstawowych zagadnień higieny wymaganych od osób biorących udział w produkcji lub obrocie środkami spożywczymi. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie przez Zamawiającego ocenione poprzez zbadanie treści oświadczeń i dokumentów przedłożonych przez wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert zgodnie z § 1 ustęp 1 punkt 2 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. Dz. U. Nr 87 poz.605). 2- Wykaz środków transportu przewidywanych do realizacji zamówienia; wykaz musi zawierać następujące dane: status własności pojazdu (własny/dzierżawiony), markę pojazdu, rok produkcji pojazdu, nr rejestracyjny pojazdu, wraz z decyzjami administracyjnymi organów urzędowej kontroli żywności, że środki te spełniają wymagania sanitarne do przewozu żywności. 3- Kopię, wydanego przez akredytowany podmiot, certyfikatu bezpieczeństwa zdrowotnego żywności HACCP, a w przypadku nieposiadania takiego certyfikatu podpisane przez wykonawcę oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225 ze zmianami). 4- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy-załącznik nr 2 Dokumenty (prócz oświadczeń) mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Koszalinie ul. Strefowa 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Koszalinie ul. Strefowa 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jogurt naturalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy na potrzeby Zakładu Karnego Jogurtu naturalnego w ilości 400kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: krem kanapkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy na potrzeby Zakładu Karnego kremu kanapkowego 200,0kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.