Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-19
Łomża: Zakup z dostawą samochodów.
Numer ogłoszenia: 88049 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy , ul. Poznańska 141 141, 18-400 Łomża.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mpgkim.lomza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą samochodów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą samochodów. Zamówienie zostało podzielone na trzy części (A, B oraz C). Samochody muszą spełniać następujące wymagania: A)Samochód ciężarowy, 4 - osobowy - 1 sztuka: - Rok produkcji 2009 lub 2010 - 5 drzwi - Klimatyzacja manualna - ABS z EBD - ESC- system stabilizacji toru jazdy - TCS - system kontroli trakcji - BAS - system wspomagania hamowania - Poduszka kierowcy i pasażera - Poduszko powietrzne, kurtyny powietrzne - Regulacja wysokości przednich pasów bezpieczeństwa oraz wszystkich zagłówków - Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem - Składany kluczyk - Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia - Aluminiowe felgi z oponami 205/55/16 - Dodatkowe światło stop - Immobilizer - Zapasowe koło dojazdowe - Radio MP3 sterowane w kole kierownicy, port USB oraz złącze AUX/iPOD - Wspomaganie układu kierowniczego - Lusterka sterowane elektronicznie i podgrzewane - Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie - Regulowany na wysokość fotel kierowcy - Mechaniczna 5-biegowa skrzynia biegów - Składana oraz dzielona tylna kanapa - Podłokietnik dla kierowcy - Hamulce przód/tył - tarczowe - Maksymalny rozstaw osi 2600 cm - Maksymalna pojemność zbiornika paliwa: 50 l - Gwarancja 7 lat/150 000 km, min. 10 lat na perforację nadwozia - Silnik Diesla o maksymalnej pojemności skokowej 1600 cm3 oraz minimalnej mocy 124 KM - Przeglądy samochodu co 20 000 km - Auto alarm - Czujnik cofania - Kolor grafit (szary), lakier metalizowany - Ciemna tapicerka B)Samochód osobowy kombi, 7-osobowy - 1 sztuka: - Rok produkcji 2009 lub 2010 - 5 drzwi, podwójne tylne drzwi otwierane na boki - Dodatkowe dwa pochylane fotele umieszczone w przedziale bagażowym - Silnik benzynowy o maksymalnej pojemności skokowej 1400 - 1600 cm3 oraz mocy maksymalnej: max. 65 kW - ABS, system wspomagania nagłego hamowania, EBD - Poduszka powietrzna kierowcy, - Wspomaganie układu kierowniczego - Centralny zamek - 3-punktowe pasy bezpieczeństwa w trzecim rzędzie siedzeń, - Klimatyzacja manualna - Lakier metalizowany, - Przedni i tylny zderzak w kolorze nadwozia C)Samochód dostawczy poniżej 3,5 t. - 1 sztuka: - rok produkcji 2010, podwójna kabina, siedmio-miejscowa - silnik wysokoprężny czterocylindrowy z turbodoładowaniem o pojemności skokowej min. 2250 cm3 i mocy maksymalnej min. 90 kW, spełniający normę emisji spalin EURO 4 - sześciobiegowa skrzynia biegów - dopuszczalna masa całkowita: max. 3500 kg - pojemności zbiornika paliwa: min. 85 l - ABS, EBD - centralny zamek z pilotem - układ kierowniczy ze wspomaganiem, kierownica z regulacją wysokości - elektrycznie sterowane szyby przednie - szyby atermiczne - lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane - wielopłaszczyznowe reflektory halogenowe - immobilizer - pojedyncze siedzenie kierowcy z podłokietnikiem - trzypunktowe pasy bezpieczeństwa przy fotelach w kabinie - dwumiejscowe siedzenie pasażerów z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa - fotel kierowcy z regulacją wysokości - poduszka powietrzna kierowcy, napinacze pasów - belka tylna z koszem na koło zapasowe, światła tylne zespolone, pełnowymiarowe koło zapasowe - fotel pasażera z regulacją wzdłużną (bez podłokietnika) - zagłówki z regulacją wysokości przy fotelach w kabinie - zawieszenie tylne z podwójnymi resorami - napęd na koła przednie - klimatyzacja manualna - mechaniczne wspomagania nagłego hamowania - tapicerka sztuczna skóra - instalacja radiowa (kable, antena, głośniki) - kolor biały Gwarancja: - mechaniczna: 24 miesiące bez limitu km - lakier: 36 miesięcy Serwis: - w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego Zabudowa: - wywrot trójstronny 2800 mm - konstrukcja umożliwiająca wywrót trójstronny - burty zamykane dźwignią, niedzielone otwierane do dołu, słupki niedemontowalne - podłoga z blachy ocynkowanej grubość min. 2,5 mm - zasilanie wywrotu elektro-hudrauliczne niezależne od pracy silnika - pilot sterownika wywrotu - burty alu-anodowane o wysokości 400 mm - gwarancja na zabudowę 12 miesięcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe 34.11.15.20 - 34.11.15.20 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 - załącznik nr 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w niniejszej SIWZ oraz w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 6.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 - załącznik nr 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w niniejszej SIWZ oraz w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 6.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 - załącznik nr 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w niniejszej SIWZ oraz w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 6.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 - załącznik nr 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w niniejszej SIWZ oraz w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 6.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 - załącznik nr 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w niniejszej SIWZ oraz w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 6.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgkim.lomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy w Łomży
ul. Akademicka 22
18-400.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy w Łomży ul. Akademicka 22 18-400 (sekretariat-I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Wykonanie naprawy windy nr 19 w pawilonie C i windy nr 14 w pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa fabrycznie nowego nieoznakowanego pojazdu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wydziału Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
- Wzmocnienie zdolności operacyjnych Urzędu w sytuacjach kryzysowych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu dla obrony cywilnej i ludności - dostawa agregatu mobilnego wraz z przyczepą transportową.
- Zakup ciągnika wielozadaniowego wraz z przyczepą w ramach programu pn. "Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026"
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





