eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi ochrony osób i mienia realizowane przez SUFO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Rzeszów: Usługi ochrony osób i mienia realizowane przez SUFO
Numer ogłoszenia: 88007 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4909, ul. Lwowska 4, 35-900 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 715-50-70, fax 0-17 715-50-71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sow9c_005@sow.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony osób i mienia realizowane przez SUFO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ochrony osób i mienia realizowane przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w kompleksie wojskowym przy ul. Lwowskiej 4 w Rzeszowie w systemie: a. Posterunek ruchomy (jeden pracownik ochrony) - w dni robocze: jeden pracownik w godzinach 16:00 - 6:30, natomiast w dni ustawowo wolne od pracy jeden pracownik ochrony całodobowo. Obejmujący ochroną wszystkie budynki znajdujące się na terenie jednostki wojskowej, pojazdy wolnostojące, w tym pojazdy czasowo przebywające na terenie obiektu. Dodatkowo w dni ustawowo wolne od pracy doraźne wykonywanie zadań wynikające z obsługi biura przepustek; b. Biuro przepustek - (jeden pracownik ochrony) w dni robocze: w godzinach 6:30 - 16:00. c. Jeden (patrol interwencyjny) + pojazd: całodobowo (na wezwanie) oraz w przypadku zadziałania urządzeń sygnalizacji alarmu: - min. 2 pracowników ochrony. Ochrona mienia i kontrola osób.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia - tekst jednol. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm., 2.Złożą formularz ofertowy Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 3.Dysponują osobami, które uczestnicząc w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: a.posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa - pracownicy ochrony oraz dowódca ochrony - o klauzuli ZASTRZEŻONE - osoba upoważniona do kontaktu z jednostką wojskową, pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE b.zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy posiadający licencje pracowników ochrony fizycznej II stopnia - dowódca ochrony licencje pracowników ochrony fizycznej I stopnia - pracownicy ochrony(art.25, art.26 i art. 27 Ustawy o ochronie osób i mienia oraz § 6 ust. 3 pkt. 11 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.06.99r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej) c.zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy posiadający aktualne badania lekarskie i nie posiadający ograniczeń psycho-fizycznych utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia 4.Zatrudniają Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez służby ochrony państwa 5.Posiadają kancelarię tajną 6.Zapewnią szkolenie oraz będą prowadzić strzelania szkolne minimum raz na dwa miesiące z pracownikami realizującymi zamówienie 7.Posiadają własną zmotoryzowaną grupę interwencyjną mogącą udzielić wsparcia pracownikom ochrony realizującym zadania ochronne w obiekcie Zamawiający w sytuacjach nadzwyczajnych i kryzysowych w czasie maksymalnie do 20 min. 8.Dokonają wizji lokalnej przy udziale zatrudnionego pracownika posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli min POUFNE w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Informacji na temat terminu wizji lokalnej udziela chor. Dariusz Posturzyński -tel. (017) 715-56-40 9.Wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje należycie przynajmniej jedno zamówienie przez okres, co najmniej 3 miesięcy na rzecz jednego podmiotu w formie bezpośredniej ochrony fizycznej odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ( Zamawiający nie wymaga,aby usługi te były świadczone na rzecz jednostek resortu obrony) 10.Wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do siwz dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że Wykonawca jest uprawniony do występowania obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (tj. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz zgodność profilu działalności gospodarczej z przedmiotem zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.Zaświadczenia z właściwych dla Wykonawcy, Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat podatku, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub potwierdzające uzyskaną przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (art. 24 ust.1 pkt 4-8 i pkt. 9 ustawy). 4.Ważną Koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia. 5.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do siwz 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do siwz 7.Podpisany przez Wykonawcę Projekt umowy - Załącznik nr 3 do siwz 8.Formularz cenowy usługi - Załącznik nr 15.do siwz 9.Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych licencjonowanych pracowników ochrony, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Załącznik Nr 4 do siwz 10.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług ochrony w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonanie należycie - Załącznik Nr 5; 11.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (licencjonowani pracownicy ochrony), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 6. do siwz 12.Protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej obiektów i terenu podlegającego ochronie - Załącznik nr 7do siwz 13.Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu planowanych do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie, środki przymusu bezpośredniego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie mienia i osób, środki łączności bezprzewodowej, oraz wymaganą przez Zamawiającego broń - Załącznik nr 8 i Załącznik nr 9 do siwz 14.Oświadczenie o prowadzeniu szkolenia i strzelania szkolnego przez wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zadania, - § 6 ust. 3 pkt. 12 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.06.99r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej - Załącznik nr 10do siwz 15.Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej - Załącznik nr 11do siwz 16.Oświadczenie o posiadaniu Grupy Interwencyjnej, która w czasie nie więcej niż 20 minut od wezwania, jest w stanie podjąć działania w celu wsparcia posterunków ochronnych w przypadku ich zagrożenia - Załącznik nr 12 do siwz 17.Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego przez Służby Ochrony Państwa wraz z załączonym do niego dokumentem imiennym potwierdzającym posiadane przeszkolenie - Załącznik nr 13 do siwz 18.Oświadczenie, o posiadaniu przez pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia aktualnych badań lekarskich i nie posiadaniu przez nich ograniczeń psycho - fizycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 14 do siwz 19.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (suma ubezpieczenia nie niższa niż 500 000,00 złotych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4909 35-900 Rzeszów, ul. Lwowska 4 fax. (017) 715 50 71.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4909 35-900 Rzeszów, ul. Lwowska 4 Bud. Nr 1- parter, kancelaria jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.