eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › REMONT POKRYCIA DACHOWEGO - BUDYNEK ZOZ RESZEL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Reszel: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO - BUDYNEK ZOZ RESZEL
Numer ogłoszenia: 87924 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu , ul. Słowackiego 3, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 7529450, 7529456, faks 0-89 7529451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO - BUDYNEK ZOZ RESZEL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego - budynek ZOZ Reszel- szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 2. Przedmiot zamówienia określają: - specyfikacja istotnych warunków zamówienia, zwana dalej SIWZ. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zwana dalej STWiORB - dokumentacja projektowa, zwana dalej Projektem - kosztorys. 3. Wymagania zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia - Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zrealizowania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz zgodnie z Projektem, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i zasadami wiedzy technicznej. - Materiały i urządzenia, które dostarczy Wykonawca powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. Nr 156 , poz. 1118 ze zm.) a w przypadku ich braku powinny odpowiadać aktualnemu świadectwu dopuszczenia do stosowania w budownictwie, wydanemu przez Instytut Techniki Budowlanej oraz być dopuszczone do używania w obiektach budowlanych. - Roboty składające się na przedmiot zamówienia objęte dokumentacją SIWZ należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy, normy zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym, z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. (Dz.U. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.) w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, z należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. - Roboty remontowe będą prowadzone w czynnym obiekcie wobec powyższego roboty budowlano-montażowe należy prowadzić z uwzględnieniem specyfiki pracy w ZOZ, zapewniając bezpieczeństwo wszystkim pacjentom, pracownikom oraz osobom trzecim. Wszystkie wykonywane prace muszą być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym - Koszty związane z zagospodarowaniem i utrzymaniem placu budowy oraz koszty wykonania robót tymczasowych należą w całości do Wykonawcy. - Materiały i urządzenia powstałe z demontażu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i pokryje wszelkie koszty związane z ich wywozem i utylizacją. - Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w trakcie trwania robót oraz uporządkowania terenu po ich ostatecznym zakończeniu i likwidacji zaplecza placu budowy. - Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty : minimum 24 miesiące licząc od daty podpisania przez strony protokółu odbioru końcowego. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną oraz atest Państwowego Zakładu Higieny. Atesty dostarcza Wykonawca na własny koszt. Wszelkie inne uregulowania związane z przejęciem przedmiotu zamówienia, obowiązkami i uprawnieniami Zamawiającego oraz Wykonawcy zawarte są w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, w którym każda wykonana praca musi być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru. Roboty nieuwzględnione w kosztorysie a zapisane w przedmiocie zamówienia wykonawca musi uwzględnić w ofercie. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek błędów lub opuszczeń w kosztorysie ślepym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót do obowiązku Wykonawcy należy zwrócenie się do Zamawiającego o dokonanie stosownych wyjaśnień. W związku z powyższym cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania niniejszego zadania w tym także koszty robót przygotowawczych, zabezpieczających, porządkowych, ubezpieczenia przedmiotu umowy itp. Zamówienie obejmuje również organizację placu robót, zabezpieczenie przed wpływami atmosferycznymi, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 1. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów lub oświadczeń będzie badał czy dokumenty lub oświadczenia potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. 2. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. 3. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien (zg. z art. 44 ustawy) złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, proponowany wzór wg załącznika nr 3 do SIWZ. A.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga wykonanie minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pokryć dachowych o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 4 do SIWZ. 2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa należy złożyć z ofertą decyzje o nadaniu uprawnień i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. A.3. W celu opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. B. DODATKOWE INFORMACJE: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1. pkt 1 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie oferty i obligatoryjnie odrzucenie z postępowania przetargowego. 4) Dokumenty wymienione mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 5) Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem C. INNE NIEZBĘDNE DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA. 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego zamawiającego, zawierające ceny jednostkowe, stanowiące wartość zamówienia, w którym będą zawarte wszystkie niezbędne koszty stanowiące wykonanie pełnego zakresu zamówienia oraz dołączenia do oferty . 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - adres j.w..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat - siedziba zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.