Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-14
Mysłowice: Szkolenia w zakresie aktywizacji społecznej
uczestników projektu Ja= Sukces
Numer ogłoszenia: 87868 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221289, faks 032 2221289.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia w zakresie aktywizacji społecznej uczestników projektu Ja= Sukces.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Indywidualne konsultacje psychologiczne dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą oraz młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym. Termin: 04.05.2016r. - 18.06.2016r. (dni robocze, pn-pt, w godz. 14.00-19.00) Spotkania z psychologiem będą musiały być ustalane indywidualnie z każdym z uczestników, tak by nie kolidowały z zajęciami szkolnymi oraz pozaszkolnymi. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za przeprowadzone godziny konsultacji (na podstawie list obecności). Przewidywana liczba uczestników: 20 osób w wieku 11-21 lat (osoby przebywające bądź opuszczające pieczę zastępczą oraz młodzież ucząca się pochodząca z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym) Czas trwania: 3h/uczestnika (3 spotkania po 1h zegarowej) Warunki realizacji: Konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic, w pobliżu Centrum oraz przystanku komunikacji miejskiej(w załączeniu mapka). Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom salę spełniającą wymogi sanitarne oraz zapewniającą uczestnikowi poczucie bezpieczeństwa i dyskrecji. Wykonawca oznaczy pomieszczenie, w którym realizowane będą konsultacje zgodnie z logotypami otrzymanymi przez Zamawiającego. Program konsultacji powinien zostać dostosowany do indywidualnych problemów uczestnika, może zawierać m.in. następującą tematykę: - radzenie sobie ze stresem i innymi negatywnymi emocjami - komunikacja interpersonalna, asertywność - budowanie poczucia własnej wartości i pozytywnej samooceny - analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji - rozbudzanie potrzeby rozwoju osobistego i wzmacnianie motywacji - wsparcie w rozwiązywaniu indywidualnych problemów Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności opatrzonych wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez zamawiającego). Indywidualne konsultacje powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego zaświadczenia, opatrzonego wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez zamawiającego Kadra Wykonawca zapewni odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, której powierzy realizację przedmiotu zamówienia. Wymagania wobec kadry prowadzącej kurs: - wykształcenie wyższe psychologiczne - doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą oraz młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena za 1 godzinę zegarową konsultacji i doświadczenie kadry prowadzącej konsultacje Część 2: Indywidualne konsultacje psychologiczne dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo. Termin: 04.05.2016r. - 18.06.2016r. (dni robocze, pn-pt, w godz. 9.00-15.00) Spotkania z psychologiem będą musiały być ustalane indywidualnie z każdym z uczestników. Pierwsze terminy konsultacji ustali Zamawiający, kolejne będą ustalane przez psychologa prowadzącego konsultacje indywidualnie z każdym z uczestników. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za przeprowadzone godziny konsultacji (na podstawie list obecności). Przewidywana liczba uczestników: 14 osób (osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo) Czas trwania: 3h/uczestnika (3 spotkania po 1h zegarowej) Warunki realizacji: Miejsce realizacji: Konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic, w pobliżu Centrum oraz przystanku komunikacji miejskiej(w załączeniu mapka). Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom salę spełniającą wymogi sanitarne oraz zapewniającą poczucie bezpieczeństwa i dyskrecji. Wykonawca oznaczy pomieszczenie, w którym realizowane będą konsultacje zgodnie z logotypami otrzymanymi przez Zamawiającego. Program konsultacji powinien zostać dostosowany do indywidualnych problemów uczestnika, może zawierać m.in. następującą tematykę: - radzenie sobie ze stresem i innymi negatywnymi emocjami - komunikacja interpersonalna, asertywność - budowanie poczucia własnej wartości i pozytywnej samooceny - analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji - rozbudzanie potrzeby rozwoju osobistego i wzmacnianie motywacji - wsparcie w rozwiązywaniu indywidualnych problemów stanowiących barierę w powrocie na rynek pracy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności opatrzonych wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez zamawiającego). Indywidualne konsultacje powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego zaświadczenia, opatrzonego wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez zamawiającego Kadra Wykonawca zapewni odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, której powierzy realizację przedmiotu zamówienia. Wymagania wobec kadry prowadzącej kurs: - wykształcenie wyższe psychologiczne - doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo. Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena za 1 godzinę zegarową konsultacji doświadczenie kadry prowadzącej konsultacje.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1/1B na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1/1B na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1/1B na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że kadra przewidziana do przeprowadzenia indywidualnych konsultacji psychologicznych posiadała następujące doświadczenie oraz wykształcenie: Dla części 1: W ciągu ostatnich 3 lat od ogłoszenia zamówienia posiada doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą oraz młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym- należy wykazać przeprowadzenie takich konsultacji dla min. 10 osób. - wykształcenie: posiada wykształcenie wyższe psychologiczne. Dla części 2: W ciągu ostatnich 3 lat od ogłoszenia zamówienia posiada doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo - należy wykazać przeprowadzenie takich konsultacji dla min. 10 osób. - wykształcenie: posiada wykształcenie wyższe psychologiczne. Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1 oraz wypełnionego załącznika nr 2 na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia którego wzór stanowi załącznik nr 1/1B na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie kadry - 30
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany w zakresie osób prowadzących szkolenie pod warunkiem, że będą to osoby o doświadczeniu, wykształceniu i kwalifikacjach nie gorszych od doświadczenia, wykształcenia i kwalifikacji kadry wykazanej w załączniku 2 do oferty, miejsca szkolenia pod warunkiem, że będzie ono spełniać warunki określone w siwz oraz terminu realizacji umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy (np. choroba uczestników szkolenia).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS Mysłowice
ul.Gwarków 24
41-400 Mysłowice
pok. 14 w godzinach pracy zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 12:00, miejsce: MOPS Mysłowice ul.Gwarków 24 41-400 Mysłowice pok. 27 w godzinach pracy zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Indywidualne konsultacje psychologiczne dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą oraz młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin: 04.05.2016r. - 18.06.2016r. (dni robocze, pn-pt, w godz. 14.00-19.00) Spotkania z psychologiem będą musiały być ustalane indywidualnie z każdym z uczestników, tak by nie kolidowały z zajęciami szkolnymi oraz pozaszkolnymi. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za przeprowadzone godziny konsultacji (na podstawie list obecności). Przewidywana liczba uczestników: 20 osób w wieku 11-21 lat (osoby przebywające bądź opuszczające pieczę zastępczą oraz młodzież ucząca się pochodząca z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym) Czas trwania: 3h/uczestnika (3 spotkania po 1h zegarowej) Warunki realizacji: Konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic, w pobliżu Centrum oraz przystanku komunikacji miejskiej(w załączeniu mapka). Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom salę spełniającą wymogi sanitarne oraz zapewniającą uczestnikowi poczucie bezpieczeństwa i dyskrecji. Wykonawca oznaczy pomieszczenie, w którym realizowane będą konsultacje zgodnie z logotypami otrzymanymi przez Zamawiającego. Program konsultacji powinien zostać dostosowany do indywidualnych problemów uczestnika, może zawierać m.in. następującą tematykę: - radzenie sobie ze stresem i innymi negatywnymi emocjami - komunikacja interpersonalna, asertywność - budowanie poczucia własnej wartości i pozytywnej samooceny - analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji - rozbudzanie potrzeby rozwoju osobistego i wzmacnianie motywacji - wsparcie w rozwiązywaniu indywidualnych problemów Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności opatrzonych wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez zamawiającego). Indywidualne konsultacje powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego zaświadczenia, opatrzonego wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez zamawiającego Kadra Wykonawca zapewni odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, której powierzy realizację przedmiotu zamówienia. Wymagania wobec kadry prowadzącej kurs: - wykształcenie wyższe psychologiczne - doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą oraz młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena za 1 godzinę zegarową konsultacji i doświadczenie kadry prowadzącej konsultacje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie kadry - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Indywidualne konsultacje psychologiczne dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin: 04.05.2016r. - 18.06.2016r. (dni robocze, pn-pt, w godz. 9.00-15.00) Spotkania z psychologiem będą musiały być ustalane indywidualnie z każdym z uczestników. Pierwsze terminy konsultacji ustali Zamawiający, kolejne będą ustalane przez psychologa prowadzącego konsultacje indywidualnie z każdym z uczestników. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za przeprowadzone godziny konsultacji (na podstawie list obecności). Przewidywana liczba uczestników: 14 osób (osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo) Czas trwania: 3h/uczestnika (3 spotkania po 1h zegarowej) Warunki realizacji: Miejsce realizacji: Konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic, w pobliżu Centrum oraz przystanku komunikacji miejskiej(w załączeniu mapka). Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom salę spełniającą wymogi sanitarne oraz zapewniającą poczucie bezpieczeństwa i dyskrecji. Wykonawca oznaczy pomieszczenie, w którym realizowane będą konsultacje zgodnie z logotypami otrzymanymi przez Zamawiającego. Program konsultacji powinien zostać dostosowany do indywidualnych problemów uczestnika, może zawierać m.in. następującą tematykę: - radzenie sobie ze stresem i innymi negatywnymi emocjami - komunikacja interpersonalna, asertywność - budowanie poczucia własnej wartości i pozytywnej samooceny - analiza możliwości dalszego kształcenia i podnoszenia kwalifikacji - rozbudzanie potrzeby rozwoju osobistego i wzmacnianie motywacji - wsparcie w rozwiązywaniu indywidualnych problemów stanowiących barierę w powrocie na rynek pracy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności opatrzonych wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez zamawiającego). Indywidualne konsultacje powinny zakończyć się wydaniem odpowiedniego zaświadczenia, opatrzonego wymaganymi logotypami (udostępnionymi przez zamawiającego Kadra Wykonawca zapewni odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, której powierzy realizację przedmiotu zamówienia. Wymagania wobec kadry prowadzącej kurs: - wykształcenie wyższe psychologiczne - doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo. Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena za 1 godzinę zegarową konsultacji doświadczenie kadry prowadzącej konsultacje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie kadry - 30
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Remont kapitalny dwóch lokomotyw torowych spalinowych typu DLP-140F (nr fabr. 15/004 oraz 15/005) produkcji FERRIT dla PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
- Zakup fabrycznie nowej Midikoparki gąsienicowej
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kursy dla uczniów i nauczycieli umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, zgodnie z klasyfikacją ESCO wraz z wyżywieniem w ramach projektu projektu "Kompas Kariery"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Korzystanie z narzędzi Google w pracy zawodowej".
- Świadczenie usługi psychologa, pedagoga, coach-a, mediatora, animatorów, doradcy zawodowego, socjoterapeuty.
- Świadczenie usług Trenera SDR (Szkoły dla Rodziców) w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- Organizacja cyklu szkoleń dla samorządowców oraz cyklu szkoleń dla trenerów/-ek ds. antydyskryminacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





