To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-14
Świecie: przeprowadzenie zajęć z zakresu pierwszej pomocy przedlekarskiej dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu
i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV
Numer ogłoszenia: 87836 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10228 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie zajęć z zakresu pierwszej pomocy przedlekarskiej dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć z zakresu pierwszej pomocy przedlekarskiej dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu pierwszej pomocy przedlekarskiej dla 50 uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, tj. 30 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie oraz 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86 - 170 Nowe. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Celem zajęć jest zapoznanie uczniów i uczennic w zakresie udzielania podstawowych zabiegów ratujących życie oraz obsługi automatycznych defibrylatorów zewnętrznych; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) aspekty prawne udzielania pierwszej pomocy przez osoby niezwiązane z medycyną, b) podstawowe zabiegi ratujące życie, w tym: - rozpoznanie poszkodowanego w stanie zagrożenia życia, - postępowanie w przypadku zatrzymanie krążenia i oddychania, - zastępcza wentylacja, - uciskanie klatki piersiowej, - postępowanie w przypadku obecności ciała obcego w drogach oddechowych, - pozycja boczna bezpieczna, - urazy i uszkodzenia ciała (rany, złamania, skręcenia, zwichnięcia), - postępowanie przy oparzeniach, - postępowania w przypadku najczęstszych urazów spowodowanych wypadkami drogowymi, - postępowania w szczególnych stanach (krwotoki, padaczka, omdlenia, zasłabnięcia, zatrucie pokarmowe, porażenie prądem); c) obsługa automatycznego defibrylatora zewnętrznego; 3) Zajęcia muszą obejmować co najmniej 8 godzin zajęć dla jednej grupy, z czego co najmniej 5 godzin zajęć praktycznych, godzina zajęć teoretycznych obejmuje zajęcia liczące 45 minut, godzina zajęć praktycznych powinna obejmować 60 minut zajęć oraz przerwy liczące średnio 15 minut - długość przerw ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę oraz 3 godziny dodatkowe obejmujące: 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci, 1 godz. na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników zajęć, tj.: 0,5 godz. na początku zajęć i 0,5 godz. na zakończenie zajęć oraz 1 godz. na egzamin wewnętrzny; 4) zajęcia muszą odbywać się poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie; 5) zajęcia odbywać się muszą w grupach 10 osobowych, liczebność grup nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 6) miejsce prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych zapewnia Zamawiający, zajęcia dla uczennic/uczniów ZSP w Świeciu odbywać się będą na terenie ZSP w Świeciu, zajęcia dla uczennic/uczniów ZSP w Nowem odbywać się będą na terenie ZSP w Nowem w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy; 7) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych oraz w drodze do i z miejsca zajęć - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć, b) materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki i uczestnika - skrypt tematyczny oznakowany w logotypy UE i POKL, teczka, zeszyt co najmniej 60-kartkowy, długopis, materiały szkoleniowe należy rozdać uczestniczkom i uczestnikom zajęć w pierwszym dniu zajęć, przechodzą one na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją zajęć, jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych należy przekazać Zamawiającemu, c) akcesoria do przeprowadzenia zajęć praktycznych (typu maty, manekiny do nauki podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (dorosły, dziecko), materiały do utrzymania higieny, materiały opatrunkowe, rękawice, listwy różnej długości, szyny Kramera, deska unieruchamiająca, kołnierze szyjne, itp.). 8) Wykonawca musi zapewnić uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszych zajęciach; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników, test musi zawierać minimum 20 pytań z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej; 5) opracowanie i uzgodnienie ze Szkolnym Koordynatorem Projektu i dyrektorem szkoły harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych; 6) niezwłoczne powiadamianie Szkolnego Koordynatora Projektu o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 9) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć; 10) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 11) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru wydanych zaświadczeń, dokumentacji fotograficznej z zajęć w formie płyty CD/DVD itp. w terminie do 10 dni od zakończenia zajęć. 4. Wykonawca zostanie pouczony przez Zamawiającego w sprawie zasady równości szans Kobiet i Mężczyzn w ramach PO KL. Wykonawca musi pouczyć wszystkich wykładowców i instruktorów zajęć o równości płci. 5. Zamawiający zastrzega sobie: 1) prawo do przeprowadzania kontroli efektywności i prawidłowości zajęć; 2) prawo do kontroli frekwencji uczestników; 3) prawo wglądu do dokumentów, w tym finansowych, związanych z realizacją zajęć.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-038/12.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Akademia Kształcenia Kadr Medica, ul. Mieszka I 4, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2900,00
Oferta z najniższą ceną: 2900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- Świadczenie usługi w zakresie prania oraz wynajmu odzieży i pościeli
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z oświetleniem parkowym i zagospodarowaniem parku, na odcinku od ul. Żwirki i Wigury do ROD Relaks w Świeciu - etap II
- Dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji systemu kontroli przejazdów wraz z usługą Biura Obsługi Klienta (BOK) na terenie wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1218C - ul. Podgórna w Nowem
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowej, dwudniowej Konferencji dla dyrektorów jednostek oświatowych Miasta Katowice oraz przedstawicieli organu prowadzącego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 3 części - V Tura.
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
- Usługa przeprowadzenia kursu "Obsługa dronów- szkolenie z pilotażu STS-01" podnoszącego kompetencje z zakresu zielonej transformacji studentów i studentek UPP w Poznaniu-postępowanie powtórzone
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności dla uczestników projektu pn. "Lepszy start z OHP"
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów na prawo jazdy kat. B
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.