eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDocieplenie budynku, stropodachu, wymianie drzwi, remoncie spacernika - budynku administracyjno-mieszkalnego Komendy Powiatowej Policji Golub-Dobrzyń, ul. Piłsudskiego 19, woj. kujawsko-pomorskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Bydgoszcz: Docieplenie budynku, stropodachu, wymianie drzwi, remoncie spacernika - budynku administracyjno-mieszkalnego Komendy Powiatowej Policji Golub-Dobrzyń, ul. Piłsudskiego 19, woj. kujawsko-pomorskie
Numer ogłoszenia: 87739 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3285320, fax 052 3285319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie budynku, stropodachu, wymianie drzwi, remoncie spacernika - budynku administracyjno-mieszkalnego Komendy Powiatowej Policji Golub-Dobrzyń, ul. Piłsudskiego 19, woj. kujawsko-pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dociepleniu budynku, stropodachu, wymianie drzwi, remoncie spacernika - budynku administracyjno-mieszkalnego Komendy Powiatowej Policji Golub - Dobrzyń, ul. Piłsudskiego 19, woj. kujawsko-pomorskie w zakresie dokumentacji projektowej, sepcyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, wzorze umowy. Zakres robót do wykonania: 1)docieplenie ścian styropianem FS 20 o grubości 12 cm , ościeży okiennych styropianem 2 cm, 2)docieplenie stropodachu styropapą o grubości 12 cm z pokryciem dachu 3 x papą zgrzewalną, 3)wymiana drzwi zewnętrznych - szt 1, 4)wymiana okien - szt 15, 5)obróbki blacharskie, 6)demontaż i montaż krat okiennych z przeróbką krat i malowaniem 2x olejno, 7)wykonanie spadków pod parapety i ogniomury, 8)wymiana rynien i rur spustowych, 9)instalacja odgromowa, 10)montaż - wrota Hormanna - szt 1, 11)roboty murarsko-tynkarskie, 12)wykonanie dachu drewnianego nad spacernikiem, 13)opracowanie dokumentacji powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a w szczególności wykaże, że: 5)w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dotyczącej przebudowy lub modernizacji budynku użyteczności publicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 300 000 PLN; 6)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wynikającej z zakresu przedmiotu zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w tym: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 2. Za spełnienie warunków określonych w pkt 1 Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń zawierających wymagane informacje i treści oraz formalnie poprawnych. 3.Ocena spełnienia w/w warunków udziału Zamawiający dokona wg formuły spełnia-nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy - wzór załącznik 6, 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - wzór załącznik 7, 4.Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania - wzór załącznik 10, 5.Dokumenty potwierdzające, (np. protokół odbioru końcowego robót, referencje), że roboty budowlane (przedstawione w wykazie o którym mowa w pkt. 4) zostało/y wykonane należycie. 6. Uprawnienia i zaświadczenia osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a)konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń uprawniających do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń uprawniających do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, 2) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1.Osobiście: Komenda Wojewódzka Policj, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, 2. Przekazem pocztowym koszt przesyłki, 3. Na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkoposkich 7, 85-090 Bydgoszcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz podpisania umowy ramowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.