eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu dla placówek oświatowych w ramach projektuIndywidualizacja procesu nauczania w Gminie Skawina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-21

Skawina: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu dla placówek oświatowych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Skawina
Numer ogłoszenia: 87738 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie , Rynek 1, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2764680, faks 012 2763339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skawina.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu dla placówek oświatowych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Skawina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 618.700,00 zł.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty oraz odpowiednie formularze cenowe zgodnie z wzorami załączonymi do Specyfikacji , 2. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentów, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty /np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy/, 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załączonym wzorem do Specyfikacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/skawina
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Skawina, Zespół ds. Zamówień Publicznych, Skawina, Rynek 14, pok. 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skawina, Biuro Obsługi Mieszkańców, 32-050 Skawina, Rynek 14, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinanowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Zespół Szkół Publicznych w Radziszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 56.200,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Skawinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 116.500,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Zespół Placówek Oświatowych w Kopance.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok.30.000,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Szkoła Podstawowa w Pozowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 29.900,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Szkoła Podstawowa w Rzozowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 12.000,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Szkoła Podstawowa w Zelczynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 33.100,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Skawinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 128.000,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Zespół Placówek Oświatowych w Borku Szlacheckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 29.600,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Szkoła Podstawowa w Jaśkowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 30.000,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Szkoła Podstawowa w Wielkich Drogach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 30.000,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Szkoła Podstawowa nr 4 w Skawinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 45.800,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa pomocy Dydaktycznych, mebli i sprzętu - Szkoła Podstawowa w Krzęcinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 15.000,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Szkoła Podstawowa w Polance Hallera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 30.000,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i sprzętu - Zespół Placówek Oświatowych w Woli Radziszowskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowita wartość zamówienia - ok. 32.600,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.