Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Opole: Dostawa nici chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 87688 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA, ul. Krakowska 44, 45-075 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4011100, 4011116, fax 0-77 4011121.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zoz.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych podzielona na pakiety Pakiet nr 1 Nici chirurgiczne wchłanialne Pakiet nr 2 Nici chirurgiczne niewchłanialne Pakiet nr 3 Nici chirurgiczne lniane
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych; 2.Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową (zasada spełnia/nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. 3.Zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA(załącznik nr 1 do SIWZ); wraz z załącznikami nr 1-3 do oferty, które stanowią jej integralną część. Wykonawca wypełnia załącznik w zależności na który z pakietów składa ofertę; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4 do oferty); 4.W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia, że posiada wszystkie niezbędne dokumenty (atesty, świadectwa, wpis do rejestru wyrobów medycznych, deklaracje zgodności itp.) przewidziane prawem polskim. W razie konieczności na pisemne żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty. 5.Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA ul. Krakowska 44 45-075 opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA ul. Krakowska 44 45-075 Opole III piętro, Sekretariat, pokój 364 09 maja 2008 roku do godz. 9.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici chirurgiczne wchłanialne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne wchłanialne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici chirurgiczne niewchłanialne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne niewchłanialne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nici chirurgiczne lniane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne lniane.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 401 na odcinku obwodnicy w m. Grodków - skrzyżowanie nr 1 DW401/DW378/ul. Warszawska
- D/97/2025/A Zakup i dostawa urządzenia do stymulacji mięśni dla kierunku Kosmetologia Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- D/82/2025/A Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup i dostawa lodówki na potrzeby kierunku Farmacja - 2 szt.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu - etap IV
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
- Przeglądy gwarancyjne i konserwacja klimatyzatorów MIDEA w budynku CUP 2 Izby Administracji Skarbowej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych III
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych i produktów do profilaktyki odleżyn - umowa ramowa ZP39/A/18/2025
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





