Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-23
Warszawa: Instalacja interfejsu pomiędzy aplikacją Finanse-Księgowość OrCom+ a systemem BGK@24BIZNES (sygn. BZP/52/DRI/2013)
Numer ogłoszenia: 87671 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05 , strona internetowa www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja interfejsu pomiędzy aplikacją Finanse-Księgowość OrCom+ a systemem BGK@24BIZNES (sygn. BZP/52/DRI/2013).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja niżej opisanych usług, każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia klienta Banku, potwierdzonego przez Bank: 1. Instalacja przez pracownika firmy ZPSK OrCom sp.j. interfejsu łączącego oprogramowanie komputerowe Finanse-Księgowość OrCom+ z systemem bankowości elektronicznej Banku u klienta Banku. 2. Dodatkowe prace serwisowe oraz szkolenia wykonywane na zlecenie i w siedzibie klienta Banku w porozumieniu z Bankiem, w wymiarze minimum 8 roboczogodzin, prowadzone przez jedną osobę. 3. Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Banku w wymiarze minimum 8 roboczogodzin prowadzone przez jedną osobę. Wyżej wymienione usługi będą wykonywane w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy albo do wyczerpania kwoty maksymalnej określonej w umowie, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia jest obsługa klientów Banku korzystających z systemu Finanse-Księgowość OrCom+. W celu spełnienia oczekiwań klientów usługi bankowości elektronicznej w zakresie automatyzacji procesów księgowych niezbędne jest zapewnienie dodatkowych usług świadczonych przez firmę OrCom s.c. (instalacja interfejsu umożliwiającego wymianę danych pomiędzy Finanse-Księgowość OrCom+ a BGK@24 Biznes). Usługi w wyżej opisywanym zakresie mogą być wykonane tylko i wyłącznie przez ZPSK OrCom sp.j., która jest właścicielem autorskich praw majątkowych do systemu Finanse-Księgowość OrCom+. Jako wyłączny podmiot prawa autorskiego jest uprawniony do udzielania licencji i licencji tej nie można uzyskać od innego wykonawcy. Na podstawie informacji uzyskanych od w/w firmy wg stanu na dzień sporządzenia niniejszego uzasadnienia Spółka nie udzieliła i nie zamierza udzielić żadnemu podmiotowi licencji do rozpowszechniania tychże programów, ani możliwości ich aktualizacji, nie powzięła również zamiaru zbycia praw autorskich majątkowych do nich na jakimkolwiek polu eksploatacji. W związku z powyższym zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki jest zasadne, ponieważ z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze (przesłanka z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych (przesłanka z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp) firma ZPSK OrCom sp.j. jest jedynym wykonawcą zdolnym do realizacji tego zamówienia, a tym samym nie ma możliwości przeprowadzenia w tym wypadku postępowania konkurencyjnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Zakład Projektowania Systemów Komputerowych OrCom Leszek Sułkowski, Jacek Kowalewicz, Wojciech Kozak, Paweł Laziński Spółka Jawna, ul. Lirowa 27, 02-387 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu zakupowego
- Serwis, asysta techniczna, pakiet szkoleniowy oraz prace związane z rozwojem oprogramowania systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w Urzędzie Miasta Świnoujście
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Zaprojektowanie i wdrożenie funkcjonalności wykorzystujących mechanizmy robotyzacji i automatyzacji w procesie obsługi zgłoszeń IT
- Usługa asysty na potrzeby rozbudowy aplikacji i baz danych obsługujących SOBWP wraz z na rzecz aplikacji i baz danych w technologii Geomedia realizujących zadania służby geologicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





