eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinDostosowanie budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie ul. Reymonta 9 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego - wydzielenie stref pożarowych, wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, elektrycznej instalacji oświaetlenia awaryjnego i wewnętrznej instalacji hydrantowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Radlin: Dostosowanie budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie ul. Reymonta 9 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego - wydzielenie stref pożarowych, wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, elektrycznej instalacji oświaetlenia awaryjnego i wewnętrznej instalacji hydrantowej
Numer ogłoszenia: 87666 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie , ul. Józefa Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590232, faks 032 4590205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie ul. Reymonta 9 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego - wydzielenie stref pożarowych, wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, elektrycznej instalacji oświaetlenia awaryjnego i wewnętrznej instalacji hydrantowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie do wymagań ochrony przeciwpożarowej budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie. 2.W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót: 1)roboty ogólnobudowlane: a)wymiana drzwi wewnętrznych na drzwi o odporności ogniowej EI 30 i EI 60, w tym: -wymiana drzwi jednoskrzydłowych, z ościeżnicą, 0,8x2,0m, na przeciwpożarowe o odporności ogniowej EI 30 - 4 szt -wymiana drzwi jednoskrzydłowych, z ościeżnicą, 0,9x2,0m, na przeciwpożarowe o odporności ogniowej EI 60 - 1 szt -wymiana drzwi jednoskrzydłowych, z ościeżnicą, 0,9x2,0m, na przeciwpożarowe o odporności ogniowej EI 30 - 2 szt. -wymiana drzwi jednoskrzydłowych, z ościeżnicą, na dwuskrzydłowe (0,9m+0,3mx2,0m), przeciwpożarowe o odporności ogniowej EI 30, z ościeżnicą stalową - 1szt -wymiana drzwi dwuskrzydłowych, z ościeżnicą, 1,0m+0,4mx2,0m, na przeciwpożarowe o odporności ogniowej EI 30, aluminiowe, z przeszkleniami ze szkła bezpiecznego o ? powierzchni przeszklenia - 1szt -wymiana drzwi zewnętrznych, dwuskrzydłowych, z ościeżnicą, (1,0m+0,4mx2,0m),na aluminiowe, przeszkleniami ze szkła bezpiecznego o powierzchni przeszklenia od 1,2 do 1,4m2 - 1 szt. b)demontaż drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych, z ościeżnicą, 0,9x2,0m - 2 szt. c)demontaż okna dachowego - 1 szt. d)demontaż boazerii z PCV - 27,60m2, e)odbicie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej - 27,60m2, f)obudowa szybu windowego ogniochronnymi płytami gipsowo-kartonowymi, na konstrukcji stalowej - 96,0m2, g)gruntowanie podłoża pod powłoki hydroizolacyjne płynną folią uszczelniającą - 27,60m2, h)uszczelnienie wewnętrznej ściany za pomocą mikrozaprawy uszczelniającej - 27,60m2, i)wykonanie tynku renowacyjnego podkładowego, o grubości 1cm - 27,60m2, j)uzupełnienie tynków wewnętrznych, zwykłych - 28,00m2 k)uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach z cegły - 1,39m2, l)postawienie ścianki działowej z ogniochronnych płyt gipsowo-kartonowych - 4,0m2, m)ułożenie nadproży prefabrykowanych - 4,80m, n)montaż dachowych okien oddymiających 1,18x0,7m wraz z obróbką i kołnierzami uszczelniającymi - 3 szt. o)malowanie ścian i sufitów - 459,08m, p)wywóz i utylizacja rozbieranych konstrukcji - 3,46m3, 2)roboty instalacyjne, elektryczne a)wykonanie elektrycznego systemu oddymiania z funkcją nawietrzania klatki schodowej - 1 kpl b)wykonanie instalacji elektrycznej awaryjnego oświetlenia - 1 kpl c)wykonanie głównego, przeciwpożarowego, wyłącznika prądu - 1sztwykonanie pomiarów instalacji - 1kpl. d)sporzadzenie dokumentacji powykonawczej - 1 kpl 3)roboty instalacyjne wodociągowe - wewnętrzna instalacja hydranrowa a)demontaż istniejącej instalacji hydrantowej - 1 kpl b)montaż wewnętrznej instalacji hydrantowej - 1 kpl c)montaż kompletnie wyposażonych, naściennych, szafek hydrantowych - 6 kpl. 3.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla poszczególnych zadań stanowiący zał. Nr 8 do SIWZ, dokumentacja budowlano-wykonawcza robót budowlanych dostosowujących budynek Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie do wymogów straży pożarnej oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do dokumentacji. 4.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje: 1)wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ , 2)zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego dojazdu i dojścia do szkoły, 3)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, 4)doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, 5)sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, z uwzględnieniem, że prace związane z realizacją zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym, 6)wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, 7)załadunek, wywóz i utylizację materiałów pochodząch z rozbiórki - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów )..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali przedmiot zamówienia o porównywalnym zakresie i wartości - przynajmniej jedną robotę obejmującą elektryczną instalację oddymiania i zabudowę drzwi przeciwpożarowych o łącznej wartości, co najmniej 50% wartości przedkładanej oferty, w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli firma działa krócej, to z okresu działania firmy) - to jest przynajmniej 50% wartości przedkładanej przez Wykonawcę oferty, - potwierdzone informacją na temat doświadczenia (wzór - zał. Nr 4 do SIWZ), wraz z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi rzetelne wykonanie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - potwierdzone wykazem osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (wzór - zał. Nr 5 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150 000,oo zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Przedstawienie wycenionego przedmiaru robót (wzór - zał. Nr 8 do SIWZ) lub kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru 2.Udzielenie 5-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, a na zamontowane urządzenia wg gwarancji producenta nie mniej niż 2 lata (wzór - zał. Nr 6 do SIWZ) 3.przedłożenie certyfikatów i atestów na materiały w momencie ich dostawy na budowę (wzór - zał. Nr 6 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Dopuszczamy zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowaną: a)wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, b)wstrzymaniem prac wynikającym z błędu projektowego, c)wystąpieniem umowy na roboty dodatkowe zgodnie z art.67 ustawy ustawy, d)prowadzeniem robót przez inne podmioty kolidujących z przedmiotem umowy. 2)Dopuszczamy zmianę treści niniejszej umowy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, która może zostać spowodowana: a)ustawową zmianą stawki VAT, b)zmianą przepisów w zakresie wymogów certyfikacji, świadectw i dopuszczeń.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 407)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój 407)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.