eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie pomieszczeń biurowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-10

Warszawa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
Numer ogłoszenia: 8765 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359401 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Nowogrodzka 47a, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 24 42 858, faks (+48 22) 20 13 408.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z siedzibą w (00-695) Warszawie; ul. Nowogrodzka 47a na dwóch kondygnacjach (2500 m2).Okres świadczenia usługi- od dnia 11.01.2011 roku- 10.01.2013 roku. Do kompleksowego sprzątania powierzchni biurowych należy: 1.Sprzątanie codzienne: 1.1.w pokojach biurowych a)wycieranie na sucho i na mokro oraz usuwanie plam z mebli biurowych (również szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi, b)konserwacja mebli biurowych przy użyciu środka pielęgnacyjnego (antystatycznego), c)mycie na mokro drzwi wraz z klamkami, d)odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej i na mokro podłogowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam, e)wycieranie na mokro, parapetów, listew odbojowych i listew przypodłogowych, f)opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz wymiana worków na śmieci, 1.2.na korytarzach i holach: a)wycieranie na mokro gaśnic, tabliczek informacji wizualnej, listew odbojowych, listew przypodłogowych i listew instalacyjnych; b)odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej i na mokro podłogowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam; c)mycie środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku (drzwi wejściowe, ścianki szklane). 1.3.w sanitariatach i kuchni: a)opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki, koszy na zużyte ręczniki jednorazowe oraz wymiana worków na śmieci; b)wycieranie na mokro drzwi, parapetów, rur środkami właściwymi dla rodzaju sprzątanej powierzchni; c)czyszczenia luster środkami do tego przeznaczonymi; d)czyszczenia pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe; e)mycie i dezynfekowanie 15 szt. muszli klozetowych, 15 szt. umywalek, 5 szt. zlewów, baterii łazienkowych i kuchennych, desek klozetowych oraz glazury i terakoty środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji; f)wykładanie zapachów w łazienkach; g)zakładanie kostek WC w muszlach toaletowych; h)wykładanie i uzupełnianie ręczników papierowych w kuchni i toaletach; i)uzupełniania mydła w pojemnikach w toaletach; j)zakładanie papieru toaletowego w toaletach; k)mycia drzwi, glazury i terakoty w sanitariatach i w kuchni; 2.mycie kuchenek mikrofalowych 2szt. (wewnątrz i na zewnątrz) - raz na miesiąc; 3.mycie lodówek 2 szt. (wewnątrz i na zewnątrz) - raz na miesiąc..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TREST Sławomir Gradek, ul. Wołoska 70/40, 02-507 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196721,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 109800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163968,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.