Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Oława: PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 PRZY ULICY IWASZKIEWICZA 11 W OŁAWIE
Numer ogłoszenia: 87635 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława, Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3132346, fax 071 3132491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 PRZY ULICY IWASZKIEWICZA 11 W OŁAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWA SAL LEKCYJNYCH I KORYTARZA NA ŚWIETLICĘ Roboty budowlane polegają na: 1). Wykonaniu otworu w miejscu istniejącego zamurowania dla projektowanych drzwi z jednej sali do istniejącego korytarza. 2). Wykonaniu przeszklonej ściany w konstrukcji PCV lub aluminium z wypełnieniem z pojedynczej szyby ze szkła bezpiecznego min. P2 przez całą szerokość i wysokość korytarza. 3). Wymianie stolarki okiennej na nową w korytarzu, przy zachowaniu istniejącego podziału. 4). Demontażu grzejnika na korytarzu. 5). Wykonaniu drobnych napraw tynków i wykonaniu nowej gładzi na wszystkich powierzchniach. 6). Wyłożeniu wszystkich powierzchni wraz z cokolikami, wykładziną PCV typu Tarket. 7). Malowaniu wszystkich sal świetlicy farbą emulsyjną. 8). Wykonaniu lamperii do wysokości istniejących lamperii. 9). Zamontowaniu osłon grzejnikowych 10). Wymianie osprzętu elektrycznego wraz ze zmianą układu zasilania oświetlenia korytarza. 11) Montażu podokienników zewnętrznych; z blachy ocynkowanej lub cynkowej gr.0,55mm lub kamiennych z granitu szarego gr. 30mm. PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BIBLIOTEKI SZKOLNEJ NA ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY Roboty budowlane polegają na: 1). Wyburzeniu istniejącej ściany w bibliotece i usunięciu powstałego gruzu 2). Wykonaniu nowej ścianki z gazobetonu 12cm, w obecnej czytelni. 3). Usunięciu ściany z płyt GK w korytarzu w celu otwarcia wejścia do przebudowywanych pomieszczeń. 4). Wykonaniu otworu drzwiowego w istniejącej ścianie. 5). Postawieniu ścian z gazobetonu 12cm w istniejącej i projektowanej sali przedszkolnej z przeznaczeniem na sanitariaty i pomieszczeń gospodarczych wraz z montażem urządzeń sanitarnych przewidzianych dla dzieci 6). Wykonaniu drobnych napraw tynków i wykonaniu nowej gładzi na wszystkich powierzchniach. 7). Malowaniu sal farbą akrylowa. 8). Wykonaniu lamperii do wysokości 150cm. 9). Zamontowaniu osłon grzejnikowych 10). Wymianie osprzętu elektrycznego wraz ze zmianą układu zasilania oświetlenia korytarza 11). Wykonaniu nowego pokrycia podłogi w całej powierzchni świetlicy z wykładziny dywanowej lub PVC - niepalnych 12). Wykonaniu nowych podłączeń instalacji wod-kan. i CO. oraz wentylacji mechanicznej i elektrycznej w pomieszczeniach sanitarnych. 13). Remont trzech pomieszczeń przy dużej sali przedszkolnej wraz z zamontowaniem umywalki i zlewozmywaka dwukomorowego w pomieszczeniach socjalnym. PRZEBUDOWA PODCIENIA NA POZIOMIE PRZYZIEMIA Z PRZEZNACZENIEM NA BIBLIOTEKĘ. Roboty budowlane polegają na: 1). Skuciu i usunięciu istniejącej posadzki i wszystkich jej warstw w podcieniu obiektu na poziomie przyziemia 2). Skuciu około 30cm betonowej podwaliny znajdującej się pomiędzy słupami nośnymi. 3). Demontażu istniejącego ceglanego i cementowego kanału odwodnienia deszczowego i wykonaniu nowego odwodnienia liniowego na podbudowie cementowej 15cm, np. firmy ACO DRAIN. 4). Wykonaniu wieńca 24x30cm zbrojonego prętami 0 12mm ze strzemionami 06mm w rozstawie, co 20cm dla oparcia ściany zewnętrznej 5). Skuciu części istniejącej betonowej posadzki i wykonaniu obrzeża z betonowej kostki na podsypce piaskowej ze spadkiem 1-2%. 6). Wyrównaniu spadku terenu oraz wykonaniu nowej posadzki. 7). Skuciu istniejących okładzin ścian z płytek ceramicznych. 8). Wykonanie nowej posadzki cementowej wraz z warstwami izolacyjnymi 9). Wykonaniu nowego zejścia do projektowanej biblioteki w centralnej części i drugiego w miejscu projektowanego nowego wejścia do budynku szkoły ( od strony wschodniej) wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego, wybiciu nowego otworu w ścianie, i wykonaniem schodów terenowych oraz usunięciu istniejących dwóch zejść, które będzie nieużywane. 10.Budowie ściany zewnętrznej w podcieniu pomiędzy słupami konstrukcyjnymi, z pustaka gazobetonowego 24cm i warstwy styropianu12cm, wraz z otworami okiennymi i drzwiowymi. 11). Ociepleniu wszystkich ścian zewnętrznych styropianem 12cm, do wysokości 1 piętra w rejonie projektowanego przyziemia wraz z tynkiem strukturalnym mineralnym lub akrylowym 12). Wykonaniu ze styropianu 2cm, pilastrów na istniejących słupach. 13). W pomieszczeniu gospodarczym dostępnym od strony północnej projektuje: -wybić otwór drzwiowy z pomieszczenia gospodarczego bezpośrednio do podcienia, -wybić kilka otworów okiennych (w rozstawie i wielkości wg rysunku A1-C), -wewnątrz należy wykonać kilka ścianek z gazobetonu 12cm wraz z projektowanymi otworami drzwiowymi, -wszystkie powstałe pomieszczenia należy wyposażyć w wentylację mechaniczną, -pomieszczenia socjalne, gospodarcze i WC należy wyposażyć w urządzenia sanitarne oraz umywalki, -powstałe pomieszczenia przeznaczone będą dla personelu. 14). W przedsionku wejściowym do szkoły, dostępnego z centralnej części podcienia, należy: - skuć i usunąć istniejącą posadzkę i wszystkie jej warstwy, - wykonać nową posadzkę ze wszystkimi jej warstwami, oraz 200cm pochylnią dla niepełnosprawnych, -wybić otwory okienne w istniejących ścianach zewnętrznych, - wykonać kilka ścianek z połówki pustaka gazobetonowego 12cm. W dwóch miejscach należy zostawić otwory na zamontowanie naświetli górnych, -we wszystkich pomieszczeniach należy zamontować wentylację mechaniczną, -pomieszczenia socjalne, gospodarcze i WC należy wyposażyć w urządzenia sanitarne oraz umywalki. -powstałe pomieszczenia przeznaczone będą dla personelu, oraz jedno pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych. 15). Zamurowaniu istniejącego otworu drzwiowego z podcienia do szkoły z pustaka gazobetonowego 24cm, 16). Zainstalowaniu wentylatorów mechanicznych i nawietrzników podokiennych. 17). Wykonaniu instalacji elektrycznej i sanitarnej. 18). Wykonaniu nowej okładziny wszystkich ścian wewnętrznych z tynku i gładzi gipsowej malowanej farbą emulsyjną (akrylową). 19). Wykonaniu przeszklonej ścianki na całej szerokość korytarza ze szkła bezpiecznego klasy min. P2 20). Malowaniu wszystkich pomieszczeń. Wykonawca zafakturuje w 2008r. roboty na kwotę nie wyższą niż 800 000 zł. Szczegółowe określenie zakresu wraz z wymaganiami wykonania przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia, która zostanie dostarczona wraz z zaproszeniem do składania ofert wybranym wykonawcom
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 10 000zł .Zamawiający będzie żądać wniesienia wadium na etapie składania ofert, w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym względzie: wykażą i udokumentują , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj.28.04.2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali conajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uzna budowę , remont budynku o wartości brutto minimum 250 000 zł . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : - każdy z osobna : 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, - wspólnie muszą wykazać, że : 1.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Dokument potwierdzający spełnianie warunku : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z wykonawców. Warunek Nr 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Znaczenie warunku - 100% Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie podlegać będzie ilość robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj.28.04.2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj. robót polegających na budowie, remoncie budynku o wartości brutto minimum 250 000 zł Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0-100pkt Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia , otrzyma 100 pkt. Pozostali wykonawcy będą oceniani odpowiednio proporcjonalnie mniej w skali 0 - 100 pkt. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku : Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.28.04.2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 2) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa lider wskazany w pełnomocnictwie. Warunek nr 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy zapewniająca wykonanie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę ( załącznik nr 1).W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa lider wskazany w pełnomocnictwie. Warunek Nr 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę ( załącznik nr 1).W przypadku oferty wspólnej ww. Oświadczenie składają wszyscy uczestnicy konsorcjum.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z wykonawców. 2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.28.04.2008r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 2) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa lider wskazany w pełnomocnictwie. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława,pl. Zamkowy 15 , pok.5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 15:30, miejsce: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława,Pl. Zamkowy 15, pok.14 ( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do składania ofert zaproszonych zostanie 5 wykonawców. Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad : - lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilości punktów uzyskanych za ocenę warunku nr 2 - w przypadku uzyskania przez wykonawców równej ilości punktów, o kolejności wykonawców zadecyduje najwyższa, łączna wartość brutto robót wymienionych w wykazie ( załącznik nr 2) spełniających wymagania zamawiającego Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż 5 , zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 1), doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 2) znajdują sie na stronie internetowej www.bip.olawa.ig.pl/webcm/przetargi. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do wniosku należy dołączyć oryginał dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Termin wykonania zamówienia - 31.03.2009r . z tym, że przebudowa sal lekcyjnych i korytarza na świetlicę oraz przebudowa pomieszczeń biblioteki szkolnej na oddział przedszkolny winna zostać zakończona do 14.08.2008r. Kopertę z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i wymaganymi dokumentami należy opatrzyć napisem: PRZETARG OGRANICZONY - WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU- PRZEBUDOWA SZKOŁY - 6.05.2008r. GODZ.15.30. Wniosek złożony po terminie nie będzie rozpatrywany.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Remont dachu budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie
- Modernizacja pomieszczeń SOR II
- Budowa boiska w Drzemlikowicach
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Zabudowa przewodów instalacyjnych oraz kanałów wentylacyjnych płytami gipsowo - kartonowymi na rusztach metalowych w ciągach komunikacyjnych (korytarzach)
- Roboty budowlane związane z modernizacją zaplecza sportowego w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Przebudowa pomieszczeń wraz ze zmiana sposobu użytkowania na placówkę wsparcia dziennego przy Szkole Podstawowej przy ul. Kościuszki 57 w Stroniu Śląskim.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.