eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Na dostawę sprzetu medycznego. Znak sprawy ZP-PN/55/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Lębork: Na dostawę sprzetu medycznego. Znak sprawy ZP-PN/55/08
Numer ogłoszenia: 87600 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8635249, fax 059 8635249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lebork.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę sprzetu medycznego. Znak sprawy ZP-PN/55/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: kołnierz usztywniający - 12 szt.; Zadanie nr 2: koc elektryczny do powierzchniowego ogrzewania pacjenta - 1 szt.; Zadanie nr 3: laryngoskop - 1 szt.; Zadanie nr 4: pompa infuzyjna dwutorowa - 16 szt. Zadanie nr 5: elektroda czynna do diatermi typ EMED - 3 komplety; elektroda bierna do diatermi typ EMED - 2 szt.; elektrody neutralne do EMEDA ES-350 jednorazowego użytku- 400 szt. Zadanie nr 6: elektrody czynne do diatermi typ Valleylab - 3 komplety; elektrody bierne do diatermi typ Valleylab - 2 szt.; elektrody neutralne do Valleylaba jednorazowego użytku - 400 szt.; Zadanie nr 7: elektrody czynne do diatermii typ ERBE - 3 komplety; elektrody bierne do diatermi typ ERBE - 2 szt.; elektrody neutralne do ERBY ICC 300 jednorazowego użytku - 400 szt. Zadanie nr 8: czujnik O2 z klipsem dla dorosłych ( cały kabel) kompatybilny z pulsoksymetrem Novametrix - 1 szt.; Zadanie nr 9: czujnik sensor O2 kompatybilny z aparatem do znieczulenia znajdującym się na OAiIT ( Fabius Drager) - 2 szt.; Zadanie nr 10: reduktor do podtlenku azotu kompatybilny z aparatem do znieczulenia znajdującym się na OAiIT ( Fabius Drager) - 1szt. Zadanie nr 11: czujnik noworodkowy jednorazowy do pulsoksymetru znajdującego się na Oddziale Neonatologicznym (Neonatal)- łącze proste - 5 opakowań; Zadanie nr 12: filtr powietrza do inkubatora ATOM V 850 - 2 szt.; Zadanie nr 13: opaska elastyczna neonatologiczna jednorazowa do czujnika pulsoksymetru kompatybilna z pulsoksymetrem Novametrix- 60 szt.; Zadanie nr 14:komplet rur wielorazowych z łącznikiem dla noworodka do respiratora ( kompatybilne z respiratorem Sechrist) - 1 kpl.; Zadanie nr 15:czujnik do kardiomonitora noworodkowy, kompatybilny z kardiomonitorem Space Labs - 1 szt.; Zadanie nr 16: komplet rur jednorazowych noworodkowych do nCPAP - 10 szt. Zadanie nr 17: kopuła nawilżacza jednorazowa noworodkowa do nCPAP - 20 szt. Zadanie nr 18: wózki inwalidzkie - 3 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; e. zaoferują sprzęt spełniający wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale IV SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp. (załącznik nr 2); 3. Wypełniony załącznik nr 4 - dotyczy zadań 1, 3, 4, 18; 4. Wypełniony załącznik nr 5 - dotyczy wszystkich zadań; 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia: a) Certyfikatów CE; b) opisów, fotografii, prospektów, materiałów potwierdzających dane techniczne zaoferowanego sprzętu zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenia kserokopii dokumentów dokonuje osoba upoważniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy bądź wyznaczony pełnomocnik; w przypadku, kiedy potwierdzenia dokumentów dokonuje osoba nie wymieniona w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym, należy dołączyć upoważnienie. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lebork.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie BUDYNEK ADMINISTRACYJNY SPSZOZ W LĘBORKU Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie BUDYNEK ADMINISTRACYJNY SPSZOZ W LĘBORKU (Sekretariat Dyrektora).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kołnierz usztywniający - 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koc elektryczny do powierzchniowego ogrzewania pacjenta- 1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.