Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-16
Szczecin: dostawa rurek intubacyjnych, tracheostomijnych, ustno-gardłowych i nosowo-gardłowych oraz dzierżawę aparatów do pomiaru czasu krzepnięcia krwi wraz z dostawą probówek
Numer ogłoszenia: 87541 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4661086, faks 91 4661113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rurek intubacyjnych, tracheostomijnych, ustno-gardłowych i nosowo-gardłowych oraz dzierżawę aparatów do pomiaru czasu krzepnięcia krwi wraz z dostawą probówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rurek intubacyjnych, tracheostomijnych, ustno-gardłowych, nosowo-gardłowych i dooskrzelowych, zwanych dalej rurkami oraz dzierżawa aparatów do pomiaru czasu krzepnięcia krwi wraz z dostawą probówek. 2. Opis przedmiotu zamówienia, maksymalne ilości oraz wymagane parametry zawierają: formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 4 do oferty oraz formularz Parametry wymagane, stanowiący załącznik nr 5 do oferty. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane rurki i probówki oraz aparaty stanowiły wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Ilości rurek i probówek określone w formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ mają charakter orientacyjny i Zamawiający realizując zamówienie będzie miał prawo zakupić mniejszą ich ilość, z tym, że nie mniej niż 60 % ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. Zamówienie mniejszej ilości rurek i probówek pozostaje bez wpływu na wysokość cen jednostkowych. 5. Zamawiający wymaga, by dostarczane rurki i probówki posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby oferowane aparaty były fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia: 1. oświadczenia o dopuszczeniu oferowanych rurek, probówek i aparatów do obrotu i używania na terytorium RP - zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty; 2. folderów bądź katalogów zawierających dokładne opisy, numery katalogowe oraz zdjęcia oferowanych rurek i probówek; 3. próbek oferowanych rurek i probówek - zgodnie z wykazem zawartym w formularzu cen jednostkowych (zał. nr 4 do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin dostawy zamówień cząstkowych - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku: a) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Kupującego, b) zmiany w trakcie realizacji umowy wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany w trakcie umowy zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, d) w przypadku, o którym mowa w § 16 i 17 umowy, e) zmiany obowiązujących przepisów bądź wejścia w życie nowych przepisów, z których będzie wynikał obowiązek dostosowania warunków umowy do aktualnego stanu prawnego. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 dokonywane są w drodze aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 jest nieważna.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 (Sekretariat), budynek C.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE, TRACHEOSTOMIJNE, USTNO-GARDŁOWE, DOOSKRZELOWE JEDNOKROTNEGO UŻYTKU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DZIERŻAWA 5 APARATÓW DO POMIARU CZASU KRZEPNIĘCIA KRWI WRAZ Z DOSTAWĄ PROBÓWEK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa środków czystości i higieny do Aresztu Śledczego w Szczecinie i Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- Dostawa samochodu osobowego, hybrydowego typu plug-in
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Najem długoterminowy wraz z usługą serwisową i ubezpieczeniową fabrycznie nowych samochodów elektrycznych osobowych klasy C i D według klasyfikacji SAMAR W.01 z 2024 roku na okres 36 miesięcy
- Dokończenie zadania "Modernizacja obiektów sportowych przy Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.