eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › dostawa rurek intubacyjnych, tracheostomijnych, ustno-gardłowych i nosowo-gardłowych oraz dzierżawę aparatów do pomiaru czasu krzepnięcia krwi wraz z dostawą probówek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Szczecin: dostawa rurek intubacyjnych, tracheostomijnych, ustno-gardłowych i nosowo-gardłowych oraz dzierżawę aparatów do pomiaru czasu krzepnięcia krwi wraz z dostawą probówek
Numer ogłoszenia: 117805 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87541 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4661086, faks 91 4661113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rurek intubacyjnych, tracheostomijnych, ustno-gardłowych i nosowo-gardłowych oraz dzierżawę aparatów do pomiaru czasu krzepnięcia krwi wraz z dostawą probówek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rurek intubacyjnych, tracheostomijnych, ustno-gardłowych, nosowo-gardłowych i dooskrzelowych, zwanych dalej rurkami oraz dzierżawa aparatów do pomiaru czasu krzepnięcia krwi wraz z dostawą probówek. 2. Opis przedmiotu zamówienia, maksymalne ilości oraz wymagane parametry zawierają: formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 4 do oferty oraz formularz Parametry wymagane, stanowiący załącznik nr 5 do oferty. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane rurki i probówki oraz aparaty stanowiły wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Ilości rurek i probówek określone w formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ mają charakter orientacyjny i Zamawiający realizując zamówienie będzie miał prawo zakupić mniejszą ich ilość, z tym, że nie mniej niż 60 % ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. Zamówienie mniejszej ilości rurek i probówek pozostaje bez wpływu na wysokość cen jednostkowych. 5. Zamawiający wymaga, by dostarczane rurki i probówki posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby oferowane aparaty były fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: RURKI INTUBACYJNE, TRACHEOSTOMIJNE, USTNO-GARDŁOWE, DOOSKRZELOWE JEDNOKROTNEGO UŻYTKU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280970,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 265315,00

  • Oferta z najniższą ceną: 265315,00 / Oferta z najwyższą ceną: 265315,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: DZIERŻAWA 5 APARATÓW DO POMIARU CZASU KRZEPNIĘCIA KRWI WRAZ Z DOSTAWĄ PROBÓWEK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Naukowo-Techniczna Symico Sp. z o.o., Wrocław, 53-333 ul. Powstańców Śląskich 54A/2, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.