Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Gliwice: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW WRAZ Z MODERNIZACJĄ WĘZŁA CIEPLNEGO I INSTALACJI C.O. W ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 2 W KNUROWIE - W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ DOCIEPLENIA
ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH I STROPODACHÓW
Numer ogłoszenia: 87529 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326622, fax 032 2310822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiatgliwicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW WRAZ Z MODERNIZACJĄ WĘZŁA CIEPLNEGO I INSTALACJI C.O. W ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 2 W KNUROWIE - W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ DOCIEPLENIA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH I STROPODACHÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych w budynkach Zespołu Szkół zawodowych Nr 2 w Knurowie przy ul. Szpitalnej 29. Zamówienie dotyczy wykonania następującego asortymentu robót: - Docieplenie ścian zewnętrznych: Roboty obejmują swym zakresem docieplenie budynku głównego szkoły, sali gimnastycznej i łącznika wraz z zapleczem socjalnym metodą lekką - mokrą z użyciem styropianu grubości 12 cm oraz wykonanie tynku zewnętrznego akrylowego w kolorze. W zakres robót towarzyszących wchodzi między innymi płytkowanie schodów zewnętrznych, płytkowanie cokołów budynków, wykonanie daszków nad wejściami, wymiana obróbek blacharskich oraz rur spustowych. - Docieplenie dachów: Roboty obejmują swym zakresem docieplenie dachów budynku głównego szkoły, sali gimnastycznej i łącznika wraz z zapleczem socjalnym warstwą płyt z twardej wełny mineralnej o łącznej grubości do 15 cm. W zakres robót towarzyszących wchodzi między innymi budowa murków ogniowych, przebudowa kominów wentylacyjnych, wymiana instalacji odgromowej, wymiana obróbek blacharskich wraz z rynnami. Łączna kubatura budynków wynosi około 14 900 m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100). Wadium należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu do składania ofert. Do oferty należy dołączyć dowód polecenia przelewu lub wniesienia innej formy wadium. Wykonawca, który nie wniesie w terminie wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium musi obejmować co najmniej okres związania ofertą. Wadium można wnieść w następujących formach: W pieniądzu, przelewem na rachunek zamawiającego: Getin Bank S.A. O/Gliwice 57 15601081 0000 9040 0005 2121, z dopiskiem: Termomodernizacja budynków wraz z modernizacją węzła cieplnego i instalacji c.o. w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie - w części dotyczącej docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachów. Jeżeli wadium zostaje wniesione w innej formie niż pieniądz, należy je złożyć w depozycie, w kasie zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego, w godzinach: od poniedziałku do środy 7.30-15.30, czwartki 7.30-17.30, piątki 7.30-13.30. Pozostałe, dopuszczalne formy wadium: a) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b)gwarancje bankowe; c)gwarancje ubezpieczeniowe; d)poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a)potencjał kadrowy, Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, tzn.: - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjno - elektrycznej oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) doświadczenie zawodowe, Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tzn. roboty obejmującej zarówno docieplenie ścian zewnętrznych, jak i dachu (łącznie), o wartości brutto co najmniej 1.000.000,00 zł. Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie przynajmniej jeden z wykonawców musi mieć do dyspozycji kierownika budowy, oraz przynajmniej jeden z wykonawców musi się wykazać doświadczeniem zawodowym. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 1.200.0000,00 zł - Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń oraz treści wymaganych dokumentów na podstawie kryterium spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, składają wszyscy wspólnicy. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Posiadane przez kierownika budowy właściwe uprawnienia budowlane (konstrukcyjno-budowlane) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz posiadane przez kierownika robót właściwe uprawnienia budowlane (instalacyjno-elektryczne) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 6. Wykaz zawierający przynajmniej jedną robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tzn. robotę obejmującą zarówno docieplenie ścian zewnętrznych, jak i dachu (łącznie), o wartości brutto co najmniej 1.000.000,00 zł, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. listów referencyjnych, protokołów odbioru), potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie, 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 1.200.000,00 zł, 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawę warunków udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego wymienionyvh w art. 22 ustwy pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgliwicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, pok. 350, po uprzednim zapłaceniu w kasie Starostwa lub za zaliczeniem pocztowym. Cena siwz 50 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Gliwicach.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29/05/2008 o godz. 12:15 w sali 118 (sala sesyjna) Starostwa Powiatowego w Gliwicach
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont pomieszczeń dawnej biblioteki - etap I - instalacja wentylacji mechanicznej, znak sprawy: DZPZ.284.63.2025.AP
- Dostawy pieczywa
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych
- Dostawa spektrometru dla KM PSP Gliwice na potrzeby realizacji zadań POLiOC
- ZP/S/61/25 Dostawa złomu aluminium w postaci felgi oczyszczonej
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku użytkowego na salę konferencją dla Oddziału w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Maniowy, Gm. Czorsztyn
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Pudliszkach
- Remont obiektu KW PSP w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16 na potrzeby OLiOC obejmujący remont pokrycia dachowego, wymianę obróbek blacharskich z orynnowaniem oraz wymianę instalacji odgromowej bud.
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Ośrodka Kultury im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Środzie Wielkopolskiej
- "Przebudowa z rozbudową, rozbiórką fragmentu budynku i termomodernizacją budynku biurowego Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.