eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryRemont dachu Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących przy ul. Opolskiej 26 w Tarnowskich Górach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Tarnowskie Góry: Remont dachu Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących przy ul. Opolskiej 26 w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 87529 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących przy ul. Opolskiej 26 w Tarnowskich Górach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących przy ul. Opolskiej 26 w Tarnowskich Górach - całość obiektu wraz z segmentami mieszkalnymi i hospicjum, na który składają się: roboty rozbiórkowe; remont konstrukcji dachowej wraz z impregnacją grzybobójczą całości konstrukcji dachu i ołacenia; ocieplenie stropodachu; wykonanie nowego pokrycia dachu; remont gzymsów, lukarn i kominów; wymiana obróbek blacharskich; remont daszków nad wejściami do obiektu; roboty zabezpieczające; wykonanie instalacji odgromowej i uziomów powierzchniowych; wymiana stolarki okiennej. Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w: a) dokumentacji technicznej (załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ): projekt budowlany remontu dachu Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących przy ul. Opolskiej 26 w Tarnowskich Górach; projekt wykonawczy remontu dachu Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących przy ul. Opolskiej 26 w Tarnowskich Górach; projekt wykonawczy instalacji odgromowej remontu dachu Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących przy ul. Opolskiej 26 w Tarnowskich Górach; projekt techniczny konstrukcyjny wzmocnienia elementów więźby dachowej budynku A Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących przy ul. Opolskiej 26 w Tarnowskich Górach; ekspertyza techniczna do projektu remontu dachu Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących przy ul. Opolskiej 26 w Tarnowskich Górach; b) przedmiarze robót (załącznik nr 7 do SIWZ); c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zwanymi dalej STWiOR (załącznik nr 8 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań przy realizacji zamówienia znajduje się w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.30.00-2, 45.21.00.00-2, 45.21.13.40-4, 45.45.30.00-7, 45.11.20.00-5, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.26.21.00-2, 45.26.21.10-5, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.26.23.50-9, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.44.21.20-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych. b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. c) Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 10 lat (słownie: dziesięć), licząc od dnia podpisanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, za wyjątkiem gwarancji na maszyny i urządzenia, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów. d) W ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali trzy lub więcej robót budowlanych na budynkach mieszkalnych, usługowych lub użyteczności publicznej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości, co najmniej 400.000,00 zł brutto każda z robót, e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 800 000 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych). f) Do wykonania zamówienia skierują osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacji wentylacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b) Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. c) Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej. e) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy). f) Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). g) Umowa spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki). h) Wykaz, co najmniej trzech, wykonanych robót budowlanych na budynkach mieszkalnych, usługowych lub użyteczności publicznej w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 400 000 zł brutto każda z robót, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg zał. nr 4 do SIWZ). i) Wykaz osób, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacji wentylacyjnych, 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, posiadanie takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. W wykazie osób Wykonawca wskazuje osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. (wg załącznika nr 5 do SIWZ). j) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k) Kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną. l) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (celem sprawdzenia spełnienia warunku, o którym mowa wyżej na kwotę minimum 800 000 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych). m) Oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 6 do SIWZ). n) Oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji (element formularza ofertowego) o) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust 1,pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. p) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust 1, pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1.c), j) oraz p) winien przedstawić dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a także nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 o) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy. Terminy ważności dokumentów analogicznie jak w p. 1.c), j), o) oraz p); 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Brak dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, p.101. Możliwość przesłania SIWZ pocztą, po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45113000-2 Roboty na placu budowy, 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45211340-4 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego, 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne, 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań, 45262110-5 Demontaż rusztowań, 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, 45261320-3 Kładzenie rynien, 45320000-6 Roboty izolacyjne, 45321000-3 Izolacja cieplna, 45410000-4 Tynkowanie, 45262350-9 Betonowanie bez zbrojenia, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45421132-8 Instalowanie okien, 45421131-1 Instalowanie drzwi, 45442120-4 Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień protokolarnego przekazania placu budowy, jednak nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy.Termin zakończenia prac ustala się na dzień: 30.09.2010 r.Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: W kwestiach technicznych - podinspektor w Biurze ds. Inwestycji - Sławomir Jaremkiewicz +48 32 381-37-83 W kwestiach formalnych - główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym - Iwona Penkaty +48 32 381-37-86 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 25.06.2009 roku o godzinie 10:00. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.